Skocz do zawartości

Klika pytań dot. automatu..........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak samo nie mam pomysłów w stylu wrzucanie N przy dotaczaniu się do świateł

 

Hihi, a sprobuj wrzucic P toczac sie do swiatel.:)

 

hehe nie będę taki odważny

 

ps po co kombinować z przerzucaniem na N itp wrzucasz D i jedziesz, zmieniasz jak chcesz cofnąć lu jak kończysz jazdę, chyba że masz różne tryby pracy skrzyni to jeszcze wybierasz tryb, po co kombinować z wrzucaniem na luz?? przecież to nie manual i sam wie co będzie dla niego najlepsze, po to został wymyślony aby nie myśleć o wajchlowaniu :wink:

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ps po co kombinować z przerzucaniem na N itp wrzucasz D i jedziesz, zmieniasz jak chcesz cofnąć lu jak kończysz jazdę, chyba że masz różne tryby pracy skrzyni to jeszcze wybierasz tryb, po co kombinować z wrzucaniem na luz?? przecież to nie manual i sam wie co będzie dla niego najlepsze, po to został wymyślony aby nie myśleć o wajchlowaniu Wink

 

Dokladnie. Tylko ze w trasie przydaja sie "robotki reczne" gdy trzeba co chwila kogos wyprzedzac a nie chce sie czekac az automat sa zredukuje.

Opublikowano
a ja powiem szczerze że przez rok nie używałem w mojej BMW żadnego S4, 3 czy 2, tylko D i odrobina wprawy i wyczucia w nodze i skrzynia zmienia biegi kiedy ja chce :wink:
Opublikowano

Dokladnie. Tylko ze w trasie przydaja sie "robotki reczne" gdy trzeba co chwila kogos wyprzedzac a nie chce sie czekac az automat sa zredukuje.

 

A od czego masz kick-down, Kolego??? Jak przełączysz na 3, czy 2 to tylko tyle, że zablokujesz możliwość przełączenia na D w trakcie jak już się rozpędzisz... i co? Ręcznie na D???

Gwarantuję, że nie jesteś szybszy niż automat :norty:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Po prostu lubie w trasie gdy zbliza sie kolumna do wyprzedzania wrzucic 3. Ja mam inny silnik niz wasz i moze z tad sie bierze roznica. Ale jak szykuje sie kilka osob do wyprzedzania to 3. Po zakonczeniu "operacji" wrzucam spowrotem D i kruzuje sobie dalej :)
Opublikowano
Po prostu lubie w trasie gdy zbliza sie kolumna do wyprzedzania wrzucic 3. Ja mam inny silnik niz wasz i moze z tad sie bierze roznica. Ale jak szykuje sie kilka osob do wyprzedzania to 3. Po zakonczeniu "operacji" wrzucam spowrotem D i kruzuje sobie dalej :)

 

Ja mam jeszcze mniej kucyków niż Ty,a nie kombinuje tak :wink: Poprostu jak mam zamiar wyprzedzać to nie dojeżdżam do samego zderzaka wyprzedzanego pojazdu tylko trochę dalej,wciskam pedał do oporu z kickiem,automat zrzuca na ten bieg na który jest możliwe i wtedy kierunek,lewy pas i wyprzedzam równie sprawnie jak manualem :D

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanko tego typu jadac pod gore na sliskim (lodzie przełaczyłem podczas jazdy skrzynie na tryb (snieg) i nagle obroty w doł wskaznik tam gdzie zawsze jest E D zgazł i pokazało sie okragłe słoneczko z

!-knikiem wystraszyłem sie bo tego wczesniej nie miałem po wymiane oleju w automaczie po tygodni (wszystko oki) cos takiego co to Panowie za ustrojstwo?? nastepnie zjechałem na bok zgaziłem silnik odczekałem z min odpalam i wszystko oki Ktos potrafi to wytłumaczyc?? i co to za chol...

słoneczki z !-kinikiem bo napewno nic dobrego

Grupa Pościgowa LBN
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

- Odradzam wrzucac na P na swiatlach gdy stoimi na gorce.

- Jak parkujemy na wzniesieniu to N i reczny, jak na plaskej powierzchni mozna uzyc P

- Przy zmianie kol nie stosowac P zamiast recznego !!!!

-

automat zawsze i wszędzie zostawiamy na P nigdy na N!!, po prostu stajesz, zaciągasz ręczny i wrzucasz P, jak masz sprawny ręczny to auto się nie stoczy i będzie wszystko ok,

sporo ludzi mając automaty nie używa nigdy ręcznego i tak jak sugerujesz jest potem problem z przełączeniem z P na bieg, szczególnie właśnie wtedy gdy aut stoi na nierównym terenie i po włączeniu P i puszczeniu hamulca stoczy odrobinę (naprze na zapadkę w skrzyni która na P nie pozwala obracać się wałowi i jest problem z jej zwolnieniem)

co do jazdy to nigdy nie używam N stojąc na światłach itp, tylko wciskam hamulec i zostaje na D, tak samo nie mam pomysłów w stylu wrzucanie N przy dotaczaniu się do świateł :naughty:

 

 

 

Z tym ręcznym to rozumiem, ale jak jest zima sroga...? Zaciągnę i już po paru minutach, godzinach nie spuszczę.

Opublikowano
Pytanko tego typu jadac pod gore na sliskim (lodzie przełaczyłem podczas jazdy skrzynie na tryb (snieg) i nagle obroty w doł wskaznik tam gdzie zawsze jest E D zgazł i pokazało sie okragłe słoneczko z

!-knikiem wystraszyłem sie bo tego wczesniej nie miałem po wymiane oleju w automaczie po tygodni (wszystko oki) cos takiego co to Panowie za ustrojstwo?? nastepnie zjechałem na bok zgaziłem silnik odczekałem z min odpalam i wszystko oki Ktos potrafi to wytłumaczyc?? i co to za chol...

słoneczki z !-kinikiem bo napewno nic dobrego

 

Wykrzyknik w koleczku to trb awarjny skrzyni.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam!!Od niedawna jestem posiadaczem E34 z automatem i mam wlasnie pytanie apropo wyprzedzania.Jest to moje pierwsze auto z automatemi jak narazie jezdze jak pan bog przykazal,odpalam motor ,chwile czekam,daje D jade,na zimnym nie katuje .Ale wrocmy do wyprzedzania.Wolno zrobic tak ze podczas jazdy na D i trybie E chce kogos wyprzedzic i popycham ten guziczek na S (czyli sport) Mozna cos takiego zrobic,czy wogole to zadziala czy jest to mordowanie skrzyni??Podkreslam ze tak nigdy nie zrobilem.Prosze o pomoc lub porade jak najlepiej wyprzedzac przeciwnikow bez katowania skrzyni.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam!!Od niedawna jestem posiadaczem E34 z automatem i mam wlasnie pytanie apropo wyprzedzania.Jest to moje pierwsze auto z automatemi jak narazie jezdze jak pan bog przykazal,odpalam motor ,chwile czekam,daje D jade,na zimnym nie katuje .Ale wrocmy do wyprzedzania.Wolno zrobic tak ze podczas jazdy na D i trybie E chce kogos wyprzedzic i popycham ten guziczek na S (czyli sport) Mozna cos takiego zrobic,czy wogole to zadziala czy jest to mordowanie skrzyni??Podkreslam ze tak nigdy nie zrobilem.Prosze o pomoc lub porade jak najlepiej wyprzedzac przeciwnikow bez katowania skrzyni.Pozdrawiam

 

Jasne mozesz to robic bez problemow podczas jazdy (skrzynia przestawia sie w tryb sportowy... wyzej ciagnie, pod czrwone pole).

Druga sprawa - pamietaj ze masz cos takiego jak kick down. Dociskasz pedal gazu do oporu wtedy skrzynka redukuje 1-2-3 biegi w dol w zaleznosci od mozliwosci... pamietaj ze autko wyrwie Cie do przodu ;D Takze na poczatku trzymaj sie dalej od poprzedzajacego Cie auta.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
aha czyli jade sobie np.80km/h na E i chce kogos wyprzedac i w trakcie jazdy moge sobie przelaczyc na S i po wyprzedzeniu spowrotem na E??Wiem ze jest ten kick down ale jakos zbytnio mu nie ufam bo juz ze 2 razy sie "przejechalem" na nim.Pozdrawiam
Opublikowano
aha czyli jade sobie np.80km/h na E i chce kogos wyprzedac i w trakcie jazdy moge sobie przelaczyc na S i po wyprzedzeniu spowrotem na E??Wiem ze jest ten kick down ale jakos zbytnio mu nie ufam bo juz ze 2 razy sie "przejechalem" na nim.Pozdrawiam

 

Hmmm jesli nie dziala to masz cos zwalone i tyle ;D

Tak mozesz sobie przy 80 wrzucic sporta..

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.