Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam pytanko do tych którzy mają lub śmigali BMW 3 w M-pakiecie.

 

Planuje zakup takiego wózka i zastanawiam się czy jest dużo twrdsza niż zwykła seryjna 3ka.

Do tej pory jeżdziłem twardym samochodem i raczej teraz skłaniałbym się ku rozwiązaniu: nisko ale komfortowo - oczywiście nie tapczan :wink:

 

Z góry dzięki za info.

Opublikowano

Co ma M-pakiet do zawieszenia? :) Pewnie myslisz o M-SPORT.

Ale mowimy o e36 czy e46?

Bo jesli e36 to ja mam w swojej 328 wlasnie zawieszenie M-SPORT:

704 M SPORT SUSPENSION

 

Jest nizsze i twardsze od seryjnego, na naszych drogach czasami na wybojach jest nieprzyjemnie i wali w srodku. Szczegolnie na 17", ale wiadomo cos za cos.. Ogolnie jest sporo mniej komfortowy od seryjnego E39 tam mozna powiedziec ze sie plynie po drodze i nie czuc tak mocno nierownosci ale wiadomo e39 jest duzo nowsze technologicznie. Mam jescze porownanie do Hyundaia Coupe 2.7, 2002 rok na felgach 17", on jest duzo twardszy od mojej e36 a ma chyba seryjne zawieszenie.. Jezdzi sie nim tragicznie u nas, czuc wszystko tak jakby walcem jechac..

Bayerische Motoren Werke

Moja 328i :) i na 328i.org

Opublikowano

mek, super masz tą 328 :cool2:

za jakiś czas tez pomyśle o podobnej, z tego co widze to ceny przekraczają 20 tys za końcówke produkcji e36 328

:(

150 kucyków pod maską!
Opublikowano

zawieszenie M-sport (czy tez M-technik) wcale nie jest twarde ... jest baaaardzo delikatnie obnizone (chyba cos kolo 15-20 mm) i komfortowe niczym seryjne ..

 

dla mnie odpada ze wzgledu na mala wartosc obnizenia :mrgreen:

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

moj kolega ma 328 M Pakiet zołtą .

 

Ma obnizone zawieszenie i do tego koła 18 cali piekne chromowane .

 

Wyglad pierwsza klasa ale komfort jazdy to inna sprawa . Jest twardy i jedzie sie jak na gokardzie. Teraz jak zalozyl 15 cali na zime to jakos sie da jechac normalnie ale niema rewelacji .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

ja miałem M-technika kompletnego, było bardzo przyjemnie, potem Mtech na spręzynach Eibach- twardo, potem Bilstein B8 na spręzynach H&R zielone- mega trzymanie, komfort żaden, potem Bilstein B4 na springach H&R zielone, troche lepiej niżna B8 ale i tak twardo - (wina spręzyn)

Z moich doświadczeń wynika że M-tech kompletny był najwygodniejszy i trzymanie na zakrętach też dobre , ale czułem sie jak w Enduro, za wysoko dla mnie.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi.

 

Co do modelu to chodziło mi o 320d E91 Touring.

M-pakiet obejmujący zderzaki i zawias.

Wiem że seryjna BMKa jest dość sztywna (nie mylić z twarda :wink: ) ale komfortowa i raczej ku takiemu rozwiązaniu bym się skłaniał.

TZN niskie zawieszenie mi nie przeszkadza ale nie chcę mieć taczki która podskakuje na każdym wyboju.

Edytowane przez Łuki
Opublikowano

Dobra - do odważnych świat należy.

Pojeżdzę to zobaczę czy ten zawias jest taki jaki być powinien :D

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Co do modelu to chodziło mi o 320d E91 Touring.

M-pakiet obejmujący zderzaki i zawias.

Sam pakiet M nie obejmuje zawieszenia (tak wnioskuję z cennika)

Opcja wg cennika 337

Zawieszenie sportowe jest w opcji Dynamics - opcja 7RR,

lub samo zawieszenie za ok 1200zł

Ale zostawiłbym seryjne zawieszenie (jest dość sprężyste :D ) tylko dał fajne felgi 18'' do pakietu M będzie ok.

Chyba, że dasz zwykłe opony nie Run flaty to myślę że na obniżonym zawieszeniu nie będzie źle.

Opublikowano
ja mam e46 w Mtech i na niemieckich drogach jest ok, jednak jak przyjezdzam do P-nia- to musze uwazac jak jezdzic. Ale warto- trzymanie na zakretach i autostradach , no i ten wyglad ;-)
Opublikowano

No ja akurat nie zamawiam fury do produkcji tylko biore to co jest.

320 ma M-pakiet i obniżone o -15mm i utwardzone zawiesznie.

Zastanawiałem się jak to będzie się spisywało na naszych warszawskich dziurach - no ale przekonam się sam :wink:

 

Co do opon run flat to wiem że są twarde i dlatego zimowe kupiłem zwykłe.

Na wiosne pomyślę o sprzedaży tych seryjnych opon i założeniu czegoś normalnego czyt. nie run flat :8)

 

Co do kół to na razie zostane przy 17stkach. Etap jazdy na 18 zimą i latem mam za sobą i na razie odpuszczam.

Jak za tym zatęsknię to zawsze mogę do 18 wrócić :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.