Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim!

Mam mały problem z autem i proszę o pilną pomoc!!!

Jechełem sobie dziasiaj do szkoły i zaczęło mi szwankować autko, najpierw podczas jazdy przy przyśpieszaniu tak jakby nie dostawał paliwa ale po chwili mulenia było ok, zmiana biegu i znowu to samo:(

Po dłuższej jeździe już niestety nie chciał się już zabardzo rozpędzać, wię przeżuciłem na paliwo bo myślałem że to wina gazu albo instalacji gazowej, ale na paliwie w sumie to samo się działo, podjechałem pareset metrów na benzynie i autko stanęło i nie miało siły jechać.

Po godzinnym postoju to samo, strasznie nierówno chodzi na biegu jałowym, ale jak chwile postoi na chodzie wszystko przechodzi i jest ok a po poprzegazowaniu znowu coś się psuje, czego to może być wina????

Proszę o pomoc bo nie mam jak wrócić do domu:(

Samochód to BMW 325i

 

Zgóry dziękuję i czekam na jakieś podpowiedzi!!!

Opublikowano

Witam,

 

Jak dla mnie świece do wymiany. Miałem tak miesiąc temu.

 

Założone nówki i jak ręką odjął jeździ.

 

Tak jak mi inni radzili tutaj sprawdź cały zapłon: kable, cewki, świece.

 

Pozdrawiam

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
skoro na wolnych obrotach chodzi w miarę OK to raczej świece, bo wtedy jest niewielkie dawkowanie paliwa i jakoś sobie radzi z jego przepaleniem. Może masz przebicie na fajce, to że je wymieniałeś nie znaczy że są idealne, może mają wadę fabryczną. Ale na 98% to swiece, odkręć wszystkie i sprawdź jak wyglądają, na pewno są mokre
...tylko BMW
Opublikowano

Witam ponownie!

Muszę powiedzieć jeszcze że wczoraj jak autko wystygło to zachowywało sie ok wiec raczej napewno to bedzie wina świec, zgadza się??

Bo co to mogło by jeszcze byc?

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
jest raczej na odwrót, wina świec przedewszystkim wychodzi na jałowym, przy wysokich obrotach silnik przepali prawie wszytsko, ja tutaż podejrzewałbym sonde, ktora albo bardzo wolno działa albo juz nie działa.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
a moze miałeś małego strzała gazu,słychac tylko pykniecie,i zwaliło jakis wężyk na dolocie albo z zabezpieczenia wybuchowego,łapie lewe powietrze i nie ma mocy,od tego bym zaczął,otworz mache i posłuchaj gdzie swiszczy,u mnie jak sie tak stało to raz zwaliło opaske na zabezpieczeniu a raz wężyk pod kolektorem ledwo go znalazłem,objawy dokładnie jak u ciebie.pozdro
Opublikowano

a może w czasie tego "pyk" poszedł przepływomierz??

ja sprawdził bym jeszcze pompkę paliwa.. choć to gaz...

Świece też należało by sprawdzić i co jest oczywiste kable i kopułkę.

Pozdrawiam

Tylko dla serii 7 www.7er.pl!!!
Opublikowano
a może w czasie tego "pyk" poszedł przepływomierz??

ja sprawdził bym jeszcze pompkę paliwa.. choć to gaz...

Świece też należało by sprawdzić i co jest oczywiste kable i kopułkę.

Pozdrawiam

Jak układ jest dobrze zabezpieczony to przepływomierz jest chroniony,co oczywiscie nie wykucza ze u kolegi to sie nie stało.pozdro

Opublikowano
Popierwsze nalezy zapytac czy gaz jest sekwencja czy zwykle gowno,po drugie BMW na 6 garach nie powinno jezdzic na gaze bo nie lubi a po trzecie jak ktos szuka oszczednosci w gazie to moze powinien kupic cos z motorem 1.1. Jesli chodzi o ten problem to stawiam na przeplywomierz bo po kilku strzalach on sie konczy i auto nie jezdzi,nie moze to byc wina swiec bo jesli to by bylo to to motor nie chodzilby na wolnych a na wysokich by bylo dobrze bo jak kolega pisal motor przepali wszystko, a co do sondy to wykluczam bo jesli to sonda to motor bedzie jezdzil lekko zamulony,nie rowno by pracowal i spalal by tyle co kamaz.proponuje sprawdzic przeplywke i ewentualnie palec. ciezko radzic przez neta zdecydowanie lepiej na zywo. Pozdro :P
Opublikowano
Popierwsze nalezy zapytac czy gaz jest sekwencja czy zwykle [bAD],po drugie BMW na 6 garach nie powinno jezdzic na gaze bo nie lubi a po trzecie jak ktos szuka oszczednosci w gazie to moze powinien kupic cos z motorem 1.1. Jesli chodzi o ten problem to stawiam na przeplywomierz bo po kilku strzalach on sie konczy i auto nie jezdzi,nie moze to byc wina swiec bo jesli to by bylo to to motor nie chodzilby na wolnych a na wysokich by bylo dobrze bo jak kolega pisal motor przepali wszystko, a co do sondy to wykluczam bo jesli to sonda to motor bedzie jezdzil lekko zamulony,nie rowno by pracowal i spalal by tyle co kamaz.proponuje sprawdzic przeplywke i ewentualnie palec. ciezko radzic przez neta zdecydowanie lepiej na zywo. Pozdro :P

to poco zabierasz wogole glos skoro ciezko jest ci radzic przez internet,rozumiem ze ty w swoim wspaniałym bmw 525 takiego chlamu jak gaz nie masz bo przeciez masz wieeeeelkie auto,to posłuchaj moj kolega ma 530 V6 na zwykły gaz jak go tam nazwałes nie wiem bo jest[bad] słowo i chodzi mu jak złoto(260km/h na banie za rzeka-bo tam mozna :mrgreen: )i pali toto 15litrow gazu na 100km.wiec jak umiesz liczyc to sobie policz.pozdro

Opublikowano
to poco zabierasz wogole glos skoro ciezko jest ci radzic przez internet,rozumiem ze ty w swoim wspaniałym bmw 525 takiego chlamu jak gaz nie masz bo przeciez masz wieeeeelkie auto,to posłuchaj moj kolega ma 530 V6 na zwykły gaz jak go tam nazwałes nie wiem bo jest[bad] słowo i chodzi mu jak złoto(260km/h na banie za rzeka-bo tam mozna :mrgreen: )i pali toto 15litrow gazu na 100km

To rzeczywiście jest czego słuchać, zważywszy na to, że BMW nigdy nie produkowało V6 :duh: No chyba, że Twój kolega ma, to by wyjaśniało dlaczego rozwija taką prędkość i pali tylko 15 litrów gazu :twisted2:

Opublikowano
Sorki oczywiscie V8 :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: (to V6 z rozpedu sie mi jakos napisało ) , a spalanie nie jest wziete z kapelusza uwierz ze bez problemu mozna takie osiagnac,jezdzimy tym autem na niemieckie polowania i tyle w trasie wychodzi spalanie,ale pewnie wiesz lepiej.....pozdro
Opublikowano
Zastanow sie wogole co ty piszesz bo widze ze kolega cvie chyba oklamal,po pierwsze 530 nie miala V6 tylko R6 a jak juz V to bylo V8 i napewno nie bujnie jej do 260 km/h no chyba ze z przepasci i w to watpie ze spali mu jak to piszesz 15l no chyba ze na 50 km.Wez popukaj sie mocno w glowe kolego albo zacznij sie interesowac marka BMW
Opublikowano
Zastanow sie wogole co ty piszesz bo widze ze kolega cvie chyba oklamal,po pierwsze 530 nie miala V6 tylko R6 a jak juz V to bylo V8 i napewno nie bujnie jej do 260 km/h no chyba ze z przepasci i w to watpie ze spali mu jak to piszesz 15l no chyba ze na 50 km.Wez popukaj sie mocno w glowe kolego albo zacznij sie interesowac marka BMW

Sam sie puknij i to mocno jak to jest dla ciebie R6 to jeszcze okuliste radze odwiedzic: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HE11&mospid=47381&hg=11&fg=05

i zanim zaczniesz kogos obrażać to sie upewnij pseudo fachowcu.pozdro

Opublikowano
,po drugie BMW na 6 garach nie powinno jezdzic na gaze bo nie lubi a po trzecie jak ktos szuka oszczednosci w gazie to moze powinien kupic cos z motorem 1.1.

Paulo.. powiedział ci to? Twój samochód!? Wstałeś rano a on do ciebie zagadał... 'Tylko nie gaz pliizzz, bo nie lubię" :mrgreen:

Z czym jeszcze kolego gadasz... powiedz bo może dowiemy się jakichś innych fajnych rzeczy, np jak zmieścić BMW na 6 garach na gazie :shock: standartowe kuchenki są na 4 palniki i nijak tam 6 garów nie zmieszczę, nie mówiąc już o ustawieniu na nich BMW w skali 1:1 i jeżdżeniu nim...

Co do reszty czyli proponowanego przez ciebie szukania oszczędności.

Nie wiem co można kupić z motorem 1.1... :think: pomyślmy... przyczepkę + BWM R 1100S? Tylko jak mi to zaoszczędzi na rachunkach z ZG?

Paulo...moja propozycja - mądrości ludowe zachowaj na inne okazje, a na temat instalacji LPG jak masz coś do powiedzenia konkretnego zamieść to w odpowiednim temacie... są już takie założone.

Pzdr!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
mecik KOZACZKU to jest silnik 3.0 V8. jak znajdziesz BMW z silnikiem V6 to biore je za kazde pieniadze...

:8) Kornelio poprawiłem sie że to V8 :8) ale kolo paulo upiera sie że to R6 :mrgreen: pozdro

Opublikowano
Paulo sie nie upiera ze to R6 tylko mowi ze 3.0 mialo motor R6,jakby ktos nie wiedzial co znaczy R a widze ze jest tu takich paru znawcow to jest to jednostka Rzedowa 6-cylindrowa lecz nie twierdze ze nie bylo V8 bo byly juz nawet w e32. A co do kolegi od kuchenki gazowej to mysle ze kolega pomylil forum,bo kucharskie jest na innej stronie. A co do jazdy na gazie ze zwyklym komputerem to kazdy powie ze jednostka 6-cylindrowa nie chce jezdzic i wiecznie sie pierdoli wiec mysle ze te przemadrzale glowy ktore tak cwaniakoja na forum piszac cos o kuchenkach 4-palnikowych powinni sie zastanowic czy wogole powinni wsiadac ze kierownice BMW. Proponuje na poczatek 126p a pozniej moze jakas Fieste 1100ccm na gazie oczywiscie bo tak oszczedniej a pozniej jak ich bedzie stac i nabiora rozumu moga zakubic BMW bez gazu bo kto wogole teraz jezdzi na gazie i w to inwestuje ludzie popatrzcie na ceny na stacjach. Wesolych Swiat i pozdro
Opublikowano
Mecik masz racje jest to V,nie widzialem linku wczesniej i nie twierdzilem ze to R,poprostu jakos sie nie dogadalismy i zdawalo mi sie jakbys przez chwile zapomnial co to jest to R. :naughty: Nic sie nie stalo zwykle nie porozumienie,teraz juz wszystko wiemy.Wczesniej nie napisales o jaki motor Ci chodzi. Pozdro :cool2:
Opublikowano
Mecik masz racje jest to V,nie widzialem linku wczesniej i nie twierdzilem ze to R,poprostu jakos sie nie dogadalismy i zdawalo mi sie jakbys przez chwile zapomnial co to jest to R. :naughty: Nic sie nie stalo zwykle nie porozumienie,teraz juz wszystko wiemy.Wczesniej nie napisales o jaki motor Ci chodzi. Pozdro :cool2:

oki :cool2: pozdro

Opublikowano
A co do kolegi od kuchenki gazowej to mysle ze kolega pomylil forum,bo kucharskie jest na innej stronie. A co do jazdy na gazie ze zwyklym komputerem to kazdy powie ze jednostka 6-cylindrowa nie chce jezdzic i wiecznie sie [bAD] wiec mysle ze te przemadrzale glowy ktore tak cwaniakoja na forum piszac cos o kuchenkach 4-palnikowych powinni sie zastanowic czy wogole powinni wsiadac ze kierownice BMW. Proponuje na poczatek 126p a pozniej moze jakas Fieste 1100ccm na gazie oczywiscie bo tak oszczedniej a pozniej jak ich bedzie stac i nabiora rozumu moga zakubic BMW bez gazu bo kto wogole teraz jezdzi na gazie i w to inwestuje ludzie popatrzcie na ceny na stacjach. Wesolych Swiat i pozdro

Przemądrzała głowa zaczynała kolego w zamierzchłych czasach od fiata 126p, poźniej jeździła fiatem ritmo, potem octavią - wszystko bez gazu. A potem przesiadła się na BMW. Z tym że masz rację jest cwaniakiem i jak już kiedyś pisała na forum nie ma zamiaru przepłacać robiąc po 3000tys km/mies. Zaoszczędzone pieniądze inwestuje z radością w samochód, żeby zawsze był w stanie nienagannym, bo musi jeździć codziennie i dosyć dużo. Jednocześnie ta przemądrzała głowa jest wielkim przeciwnikiem instalacji innych niż sekwencja. I nie ma też zamiaru dyskutować z ludźmi którzy robią po 100km/mies., albo mają tyle kasy (nie wnikam czy od rodziców czy sami zarabiają), że wali ich ile samochód pali. A o kuchenkach gazowych napisała po to aby zwrócić ci kolego uwagę że jak coś piszesz postaraj się, żeby to było napisane stylistycznie... ot, takie mam skrzywienie że lubię język polski...

A ceny znam, zarówno gazu jak i benzyny, więc rachunek ekonomiczny jest dla mnie prosty... koniec roku ok. +6000zł do przodu - to są 3 moje pensje.

Kolego... wesołych świąt i bogatego mikołaja - choć wydaje mi się, że o to akurat możesz być spokojny :mrgreen:

 

... i czemu mam wrażenie, że fiata 126 to ty znasz tylko z opowiadań starszych kolegów/rodziców :norty:

- to ja przepraszam! ...i znikł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.