Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Jakie byly by skutki nalania takiego paliwa do M3 w ktorym wymagane jest 98 oktanow :?: :?: Moze banalne pytanie ale ja nie mam pojecia i nie zanlazlem na forum takiej odpowiedzi...

 

Sorki pomylilem dzialy. Jak by ktos mogl to do paliw przeniesc. Z gory dzieki!!

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
Tak jak w temacie. Jakie byly by skutki nalania takiego paliwa do M3 w ktorym wymagane jest 98 oktanow :?: :?: Moze banalne pytanie ale ja nie mam pojecia i nie zanlazlem na forum takiej odpowiedzi...

 

Sorki pomylilem dzialy. Jak by ktos mogl to do paliw przeniesc. Z gory dzieki!!

 

Liczba oktan ma wpływ na spalanie stukowe. Im wiecej oktan tym mniejsze spalanie stukowe. Po jakim czasie sie pojawia skutki spalania stukowego nie mam pojecia. Różnica w oktanach nie jest duża i na pewno jak raz zalejesz innego paliwa to nic sie nie stanie, ale na dłuższa mete nie mam pojęcia ?

Opublikowano
m3 alternatywnie moze jezdzic na pb 95 - motor nie ucierpi - nie dochodzi do spalania stukowego - minusem jest delikatny spadek mocy , ja osobisce wole zalewac pb98.
jak ja kocham m-powery !!
Opublikowano
Komputer przestawi zapłon na Pb95. Zostanie zmniejszony kąt wyprzedzenia zapłonu i spadnie moc. Silnik sam się reguluję dzięki sygnałowi z czujnika spalania stukowego. Ciekawe natomiast, czy dodanie uszlachetniacza podnoszącego liczbę oktanową, spowoduję wzrost mocy.
Opublikowano
Komputer przestawi zapłon na Pb95. Zostanie zmniejszony kąt wyprzedzenia zapłonu i spadnie moc. Silnik sam się reguluję dzięki sygnałowi z czujnika spalania stukowego. Ciekawe natomiast, czy dodanie uszlachetniacza podnoszącego liczbę oktanową, spowoduję wzrost mocy.

a ja jestem bardziej ciekaw czy posiadacze M3 w Polsce nie jeżdzą tak jakby cały czas na PB 95 ponieważ sądząc po jakości paliwa na naszych stacjach , to nie zdziwiłbym sie wcale jakby komp odczytywał PB 98 jako PB 95 :twisted2:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Ja osobiscie majac ktorykolwiek z modeli M nie ryzykowal bym zalaniem Pb95.Moze nic sie nie stanie bo auto sie dostosuje,ale to nie to.Jak ma byc Pb98 to 98.Jestem zwolennikiem przestrzegania instrukcji eksploatacyjnychMam takie podejscie do sprawy.

Rekin Król Szos!

Gaz do kuchenki nie do samochodu a na prąd to odkurzacz!

Opublikowano
Roznica w cenie to jakies 10 groszy. Szkoda w ogole meczyc auto 95 lepiej juz jezdzic na 98 nawet jakby to miala byc 95 ( nie wiadomo jakie akcje odchodza na stacjach ) i miec psychiczny spokoj ze sie leje 98 ;)
Opublikowano
Roznica w cenie to jakies 10 groszy.

Mały OT , ale mam pytanie czy u was ostatnio tak też jest bo u mnie od pewnego czasu róznica w cenie PB 95 3,69 a PB 98 3,97 to 28 groszy :!: I tak jest na wszystkich stacjach .Wiadome że zawsze PB 98 była droższa , ale skąd aż tak róznica :?:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
W zasadzie to leje tylko vpower racing ale kilka razy nalałem 95 i nie odczułem żadnego spadku mocy ani innych efektów. A różnica między cenami 95 i 98 (czy 99) to jest jakaś niewyjaśniona zagadka - każdego dnia może byc inna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.