Skocz do zawartości

jaki jest tds 2.5 e-39


maniura318i

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki zamierzam kupić e39-2.5 tds rocznik 96-98 chciałbym się dowiedzieć coś o tych autach np. ile palą w automacie a ile w manualu czy są awaryjne jakie są koszta utrzymania itd z góry dziękuję i pozdrawiam klubowiczów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widze nikt Ci nie odpowiedział w ciągu dwóch dni na to pytanie, a dlaczego?

Dlatego, że jest mnóstwo informacji na ten temat na forum --> :search:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
OCZYWIśCIE CZYTAłEM ale większość pisze klubowiczów co nawet ztyczności nie miało z tds a słyszeli różne plotki od znajomych

 

na tych chamskich plotkach opiera sie caly mit silnika 2.5 TDS

niejest prawda ze silniki sa zawodne jak i niby sa pechowe

sam mialem kiedys e34 i e38 w tds super auta e34 ponad 300 tys nastukane silnik jak dzwon cichutki i rowniutko chodzil e38 260 tys nastukane w automacie nigdy niebylo problemow

problem sie zaczyna jak nieudaczniki katuja takie silniki to jest juz maly problem jak z kazdym silnikiem i po kazdym nieudaczniku wtedy moze byc to troche kosztowne

kupujac autko w dieslu patrz czy aby dresik niebyl wlascicielem

 

w DE da okazy co maja najechane ponad 300 tys i sa w super stanie.

jak wyzej napisane polecam lecz tylko z pewnych rak dieselka

jak najbardziej Automat pali to miedzy 6-9 srednio a nawet i mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
POSLUCHAJ MIALEM e34 W TDS wlasnie po takim pajacu jak pisze kolega silnik przegrzany, wtryskiwaczer ciekly przebieg okolo 400.000 i jezdzil - jakos:) - pozniej kupiem E-39 1999 rok z przebiegiem 250.000 tylko ze przebieg byl udokumentowany (auto pochodzilo od belga i bylo zadbane) powiem Ci ze zaden inny diesel nie sprawial mi tyle przyjemnosci serio - super cichutki odpala z pierwszego osiagi tez jak dla mnie super spalanie 12 litrow w automacie przy ostrej jezdzie napradwe zadnego problemu. Jesli znajdziesz dobrego tdsa (co graniczy z cudem ) bierz bedziesz napewno mial pozytek ( ale jeden WAZNY WARUNEK - oryginalny przebieg jesli masz choc cin watpliwosci nie bierz - zaniedbane tdsy daja sie we znaki. Jesli jest oryginal to poprostu klasyka diesla piekne brzmienie , dobra praca i niepowtarzalny niezastapiony SWIST TURBINKI POPROSTU ODJAZD ! ! ! !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie warunek konieczny dobry stan, zadbany tds sprawi sporo frajdy i zadowolenia, zaniedbany sprawi że twój portfel znacznie się odchudzi :mrgreen:

 

jak dla mnie tds+ automat to dobre połączenie: i tak to nie jest samochód do sportowej jazdy, tylko do w miarę dynamicznego, komfortowego jeżdżenia

kultura pracy wzorcowa dla innych diesli

 

jeszcze jedna zaleta automatu silnik ma lżej, nie jest jeżdżony na zbyt niskich obrotach, i z automatem raczej nikt nie będzie upalał gum i robił innych głupich rzeczy (choć i od tego są wyjątki :mad2: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od momentu jak kupiłem swojego zrobiłem 2000 km lejac tylko rope, oleju nie bierze, auta nie katuje i jest ok. Spalanie - jezdze glownie po miescie wiec wynosi ono od 8 do 9l/100. A na trasie... jadac 90 na tempomacie nonstop przez 100 km komputer oscylowal mi w granicach 4.9 - 5.2 l/100 km - oscylacja brala sie stad ze nieraz bylo pod gorke a tempomacik trzyma predkosc wiec dokladal ropki.

 

Niedowiarkow moge przewiezc na ich koszt w celu udowodnienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam 2,5 TDS w E39, 97 rok, kolor jak u efendi :) aczkolwiek nadwozie sedan.

 

Kultura pracy silnika bardzo wysoka, odpala w każdych warunkach na dotyk (warunek - świece w dobrym stanie i mocne aku). Silnik jest cichy, ale jak się doda gazu to się odzywa sportowy dźwięk :) Im więcej gazu tym fajniejsze dźwięki.

 

Nie jest to wyścigowy mistrz, ale jak zapodałem chipa na jakieś 175 KM to da się tym dynamicznie i szybko jeździć. Najfajniesza jazda jest od ok. 1800 do 3000 obrotów.

Poniżej 1800 obrotów moje auto nie za bardzo chce przyśpieszać.... Przyzwyczajenia wymaga także czarny dymek za autem... Jak się wcześniej jeździło benzyną i wsiada do diesla z przebiegiem, to dymienie na czarno na początku drażni. Podejrzewam, że gdyby wstawić nową pompę wtryskową, nową turbinę oraz nowe końcówki wtryskiwaczy to można by zmniejszyć dymienie do dieslowskiego minimum.

 

Reasumując moim zdaniem zestawienie tego silnika z tym nadwoziem to bardzo dobry pomysł - odpowiednia relacja mocy do wagi. Poza tym auto wybacza wiele błedów.

 

Oczywiście trzeba uważać na przegrzanie silnika (ja np robiłem głowicę po Włochu - 3000 zł cała naprawa). Padło mi też koło dwumasowe, ale jak mi powiedział mechanik, w okolicach 200 tys km te koła bardzo często padają w TDS - 1000 zł z wymianą. Reszta póki co to zwykłe czynności serwisowe i mneijsze usterki.

 

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam

Jestem posiadaczem tdsa 6 miesicy i jestem z niego bardzo zadowolony.... Kultura pracy wzorowa silnik mruczy jak kotek z przyspieszeniem nie ma problemu od 2 tysiecy turbinka zaczyna ciagnac spalanie osycluje u mnie w granicy 5,5-6,5 trasa 8-9 w miescie wiec jak na silnik 2,5 jest to bardzo mało dziewczynie tyle spala audi a6 1.9 tdi a jaka róznica mocy... Samochód bardzo konfortowy wygodne miękkie fotele w trasie autem poprostu sie płynie :). Przed zakupem również czytałem opinie o tym motorze ale wiadomo jak ktos katuje auto to na każde auto przyjdzie swoj czas niewiem dlaczego powstaja takie opinie o tym motorze ( jak sie dba to sie ma proste!!) Jak najbardziej polecam samochód nie sprawia żadnych kłopotów poza drobnymi naprawami typu wymiana paska wieloklinowego wymiana szczotek w alternatoche sprezyny tylnej wiec normalne naprawy... Na zimnym pali na do tyk na ciepłym tez lecz zdaza muy sie 2 sek zakrecic

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
ja również mam tds'a. a jak pisałeś z tym paleniem, że ma muła ok 2s to może być po prostu taki fakt, iż pompka paliwa nei pompuje paliwa przy zapalaniu , gdy świece już nie grzeją. a siebie mam czasem to samo :P

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.