Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zapaliła sie w moim aucie kontrolka wtrysku i silnik strasznie szarpie na wolnych obrotach,w czasie jazdy jest ok.ale zwiększyła się moc i spalanie.Jak silnik się zagrzeje to mniej szarpie.Czy to już koniec z moją pompą wtryskową?Nikt nie chce się podjąć naprawy :mad2:
Opublikowano

witam,

 

może kody błyskowe coś wykaza, kluczyk w pozycje nr 2 a potem 5 razy pedał gazy wcisnać , resztę odnosnie poszukaj na forum

 

dario

Opublikowano
witam,

 

może kody błyskowe coś wykaza, kluczyk w pozycje nr 2 a potem 5 razy pedał gazy wcisnać , resztę odnosnie poszukaj na forum

 

dario

A to ciekawe!Zaraz zobaczę,dzięki! :lol:

Opublikowano
Już sprawdziłem,7razy mrugnięcie,czyli czujnik temp.cieczy chłodzącej.Czy to możliwe żeby aż takie objawy były z tego powodu? :roll:
  • 9 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Koledzy ja mam inny problem z e34 tds. U mnie jest często tak, że jak przycisnę na jednym biegu i zmieniam na wyższy to ekonomizer idzie jak najbardziej a auto tak jakbym wrzucił wyższy bieg bez gazu zwalnia i po chwili zapala się kontrolka od wtrysku. Jeżeli trzymam wciśnięty gaz to zwalniam cały czas, a jeżeli go odpuszczę na sekundę i nacisnę ponownie lub zredukuję bieg to autko ciągnie i jest ok ale nigdy nie wiadomo czy nie do następnej zmiany biegu na wyższy. Podobnie dzieje się gdy czasem jadę na wyższych obrotach i na moment odpuszczę gaz i zaraz wciskam go z powrotem a tu uuuuuu zwalniam ale silnik nie przygasa ani nic z tych rzeczy. Dzieje się to bardzo różnie czasem co chwila a czasem 1-2 na dzień. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze jedna rzecz, która może mieć z tym związek. Po odpaleniu na zimno oprócz gorącego lata, bo wtedy tego nie czuć auto co ok 1-2 sek. zatelepuje silnikiem na wolnych obrotach, nawet jak się rozgrzeje. Dopiero jak ją trochę przegonię to przestaje telepać na wolnych. Może ktoś z Was się spotkał kiedyś z taką przypadłością bo u mnie w piotrkowie nikt nie może dojść w czym tkwi problem a już zaczynam mieć go serdecznie dość.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

może przepływomierz, wtryskiwacz sterujący a może nastawnik pompy.....czy potencjometr gazu.....

na odległość i bez kompa coraz trudniej coś powiedzieć.....

 

 

a czy ktoś ma wartośći oporności tego wtryskiwacza sterującego...???

Edytowane przez mtworus

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Opublikowano

wlasnie skonczylem zabawe z tym WTRYSKIEM :duh: tyle tylko ze w 2.4 .

Sprawdz wtyczke i w jakim stanie sa kabelki wchodzace do wtyskiwacza umnie poprostu jeden sie urwal i auto niemialo mocy i gorzej odpalalo. musialem wykrecic wtrysk i go rozebrac co nei jest latwe ale jakos sie udalo :] i wszysko jest ok auto ozylo :D

a co do opornosci wtryskiwacza to miezylem pokazalo mi 98,6 a jak byl cieplejszy to nawe 100 ale nie pamietam na jakiej wartosi mialem miernik ustawiony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.