Skocz do zawartości

dario525

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 TDS Touring
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia dario525

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. jak tobie za drogo to masz linka poniżej na cos tańszego i za cene troszke wyzszą niż moja jedna tarcza kupisz komplet ale pamietaj to twoje życie i osobiscie nie polecam, daje tylko przykład http://www.allegro.pl/item718213050_tarcze_pelne_klocki_z_nakladka_bmw_e34_e_34.html Zdrówko Dario
  2. witam, Ja za tarcze nie tak dawno płaciłem 155zł/szt a klocki chyba 160 (wersja "J") u tego goscia http://www.dexx-auto.pl ma dobre ceny i kontakt tez bardzo dobry. Zdrówko Dario
  3. witam, Ja polecam tarcze gładkie wentylowane Zimmermann + klocki JURID "J" . Skuteczność hamowania bardzo dobra i brak jakichkolwiek pisków. Z tego co wiem to ten zestaw szedł na pierwszy montaż. Jeśli chodzi o tarcze nawiercane to spotkałem się w wielu przypadkach, że pojawiały sie na nich spękania w okolicach tych nawiercanych otworów , pewnie z uwagi na to, że szybciej sie chłodziły w tych miejscach niż na pozostałej płaszczyźnie. Moim zdaniem do codziennej jazdy to wkładać gładkie, chyba że do upalania to można sie zastanowić nad nawiercanymi bo one lepiej powinny pracować jak są rozgrzane, no i klocek też szybciej się zużyje. Bardzo ważne , aby przy wymianie bardzo dokładnie oczyścić piaste ! Zdrówko Dario
  4. witam, dokładnie tak, sprawdź wiązki przewodów z prawej i lewej strony na 99% tam tkwi problem. Dodatkowo pod tylną kanapą z lewej strony są bezpieczniki. Warto powymieniać wszystkie przewody przynajmniej na odcinkach gdzie pracują na zgięciu, aby nie było znowu za chwile problemu z czymś innym u mnie po3 latach od wymiany znowu musze zajżec bo mi wycieraczka przestała działac zdrówko Dario
  5. Chodzi Tobie o ten bolec od wycieraczki w szybie? Sprawdziłem i on jest raczej ok, a silnik nawet przy otwartej szybie nie rusza , przy zamknietej również nic nie czuć aby chciał sie poruszyć. czy tylna wycieraczka ma jakiś przekaźnik? Zdrówko Dario
  6. witam, Nie działa mi tylna wycieraczka w Touringu , bespieczniki te pod maską i pod kanapą sprawdzone i są Ok. Czy jest gdzieś jakiś przekaźnik , który można jeszcze sprawdzić zanim będe szukał w wiązce przy zawiasach , dodam że spryskiwacz i grzanie szyby działa a wiązke robiłem jakieś dwa lata temu. Z góry dzieki za pomoc Zdrówko Dario
  7. dario525

    wahacze e34

    witam, karol-lolek daj sobie spokuj z tymi wahaczami ja miałem to , jest to totalny SZAJS , szkoda twoich pieniędzy. W moim przypadki oryginały (Lemforder jak sie nie mylę) przejechały 300 tys. a to gówno 10tyś i jak zobaczyłem jaki był stan sworzni to powiem ci, że ciesze sie, że żyje. Teraz na szybko wstawiłem jeszcze stare oryginały, które są w o niebo lepszym stanie ale lada dzień zamawiam kpl. Lemfordera i nie ryzykuje więcej z podróbkami! Nie kupuj tanich podróbek - one są najdroższe!!! Zdrówko Dario[/b]
  8. W mocowaniu filtra paliwa jest czujnik zdrówko Dario
  9. witka, tak ale w ten sposób czujnik z filtra i tak był podłączony pod komputer a to on powoduje zapalanie kontroli wtrysku Kup oryginalny filtr MAN zdrówko Dario
  10. witka, moim zdaniem to wstawiłes filtr Filtrona , zmien na oryginał MAN-a i wszystko bedzie ok ja miałem własnie taki problem nie polecam tanich (drogich) zamienników bo później wydajesz dwa razy, wiem cos o tym, a ostatnio przejechałem sie na wahaczach. Teraz kupuje tylko i wyłącznie oryginały tzn. czesci firm, które wstawia BMW - wychodzi najtaniej bo robie raz a dobrze Zdrówko Dario
  11. witam, Koledzy, gdzie w Warszawie lub okolicach polecicie warsztat , który poprawnie sprawdzi układ napędowy i zawieszenie w E34? Zdrówko Dario
  12. witam, Po regeneracji turbiny mam taki problem , że przyśpiesza ładnie tak do około 3tyś. obrotów , potem słabnie i bardzo słabo przyśpiesza i sporo kopci. Co może być przyczyną takiego zachowania czy coś źle wyregulowali albo skopali to cięgno odpowiadające za nadmierne ciśnienie i otwiera za wcześnie? Przed regeneracją auto kopciło, ale przyśpieszało dość równomiernie do około 4,5tyś obr. Zdrówko Dario
  13. witam, Nie ma żadnego problemu z trzeszczeniem czy odrywaniem się podczas jazdy , wszystko trzyma mocno i stabilnie u mnie było tak ,że początkowo miałem rzepy podklejone taśmą dwustronną koloru białego bo takową miałem pod ręką i szybko potrzebowałem zamontowac radio. Jeździłem tak około miesiąca i wszystko sprawowało się świetnie natomiast tydzień temu odklejłem wszystko i wymieniłem białą taśmę na czarną. Z odklejeniem i wymianą taśmy zeszło sie troche więcej czasu niż z pierwszym montażem , ponieważ wszystko dobrze trzymało - i tak powinno być. Jeśli chodzi o ślady po taśmie na radiu i tunelu, to po odklejeniu starej białej i przetarcu delikatnym denaturatem dla dodatkowego przeczyszczenia nie było żadnych śladów. Polecam zastosowanie taśmy dwustronnej dobrej jakości, aby była 100% pewność trzymania Dam również znać jak się wszystko trzyma za miesiąc lub dwa ale jestem pewien, że wszystko bedzie OK Dodam jeszcze, że wkładam radio pod siedzienie i są tam metalowe poprzeczki , które warto oklejić , żeby nie porysować radia. Ja to zrobiłem filcem z taśmą klejącą Zdrówko Dario
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.