Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam moją f36 430i od roku. Silnik to b48. Ostatnio w trasie wyskoczył mi komunikat że brakuje płynu chłodniczego. Dolałem na stacji wody destylowanej (nic innego nie miałem), około 200-300 ml (żeby było pomiędzy min i max). W warsztacie nie znaleźli żadnych wycieków (oczywiście zdjęli płyty). Proszę o poradę - czy takie jednorazowe komunikaty się zdarzają i po prostu trzeba uzupełniać płyn czy powinienem szukać awarii np w chłodniczce EGR (słyszałem że to bolączka tego modelu), uszczelce pod głowicą itd. Musiałem trochę pojeździć, bardzo spokojnie, nie zauważyłem żeby płynu znacznie ubywało. Po odkręceniu korka oleju nie widać “masła”. Do warsztatu i tak jadę żeby wymienili mi cały płyn z uwagi na nadchodzące ujemne temperatury i wodę destylowaną którą dolałem. Proszę o poradę 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździć/obserwować po co wymieniać płyn przed ewentualną naprawą? Jak dojdziesz czy ubywa czy nie to wtedy przy ewentualnej naprawie wymienisz płyn a te 3 setki wody to nic nie zmieniły a jak masz wątpliwości to zapytaj w jakimś warsztacie o pomiar temperatury zamarzania płynu i to rozwieje wątpliwości w tej kwestii. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.