Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, 

drąże temat wymiany hebli na większe. Czy zmieniając przod z 330 -> 345 lub 370 i tyl z 300 -> 345 z M Pakietu / M Performance oprocz oczywiscie tarcz klocków i zacisków wymienia się jarzma i osłony? Cos jeszcze trzeba wymienic (pomijam przewody).

Dzięki za podpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oslony przod, przewody pasuja. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Oslony tyl mozna podciac i tez pasuja. Tylko np w Audi do takiej operacji musialem zmieniac jarzma, czy tutaj tez tak jest?

Opublikowano

Zaciski M pakietowe są jednoczęściowe. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)

@KucaQ ok, ale musza byc jakos przykrecone do piast. Normalnie robi sie to za pomocą tzw jarzm. 

EDIT dobra już wiem o co chodzi. Nie ma jarzm.

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Dokładnie tak. Zacisk jest przykręcany bezpośrednio do zwrotnicy - zarówno przedni jak i tylny. 

 

image.png.c11e512f0e8e23c74ec263c7d9cecafb.png

627881.jpg

  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ciekawy temat! Podepnę się bo też w najbliższym czasie będzie mnie to czekało, ale w G30 540i. Panowie jak z legalnością takiego manewru?

Diagności nie fuczą? Jakby nie patrzeć jest to zmiana konstrukcyjna dość istotnego układu. Czytałem, że w razie dzwonu żaden ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania, zgłębialiście ten temat?

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.