Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy te skrzynie tak maja ze na zimnym nie zapinaja lockapu ?. Dopiero chyba od 4 biegu czuje ze zapiety jest lock. Na zimnym chodzi jak cvt obroty stoją a auto się rozpędza. Dopiero jak przejade 5-10 km i olej w skrzyni złapie 30 stopni to coś tam już próbuje zapinać. Na ciepłym nie ma tego problemu. Czytałem że te skrzynie na zimnym utrzymują uślizg konwertera w celu szybszego nagrzania oleju. Ale aż tak ?. Mam dwie F ze skrzyniami 8hp45 i tam na zimnym lock up odrazu jest zapinany i nie czuć tego uślizgu. Czy wy tez tak macie ? Czy po prostu konczy sie już konwerter ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam , u mnie jest identycznie , ale ja konwerter regenerowałem . A przed regeneracją to już nawet na 6 biegu się uślizgiwał .

Opublikowano

Tak ma być, uślizg jest po to żeby szybciej dogrzać olej. Jak chcesz to przyspieszyć to wgraj xhp, wtedy lockup zapina się zdecydowanie szybciej. 

Opublikowano

Ok dzieki za informacje. Jaki koszt wgrania takiego softu mniej wiecej i czy polecicie jakiegos magika w łodzkiem zeby to zrobić ?.

 

A tak z innej beczki 6hp19 wytrzymuje do 600 niuta. Tam seryjnie jest ograniczenie softowe do 400 przy obrotach 4 tys. Jak bym chciał wiecej momontu z niej wycisnac to wystarczy konwerter wzmocnic czy bebechy w skrzyni tez ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.