Skocz do zawartości

Zbyt wysoka temperatura silnika


Filipe36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam gdy stoje na potoju temperatura silnika wzrasta ponad połowe na wskażniku i staje przed natępną kreską za połową skali.Gdy zwiększe obroty słysze jak chodzi visco i wówczas temperatura wraca do normy.Co może być przyczyną?Dodam że stało się tak po tym jak zalałem paliwa w którym była woda.Po dolaniu środka do bezyny jeżdziłem tak przez pare godzin, autko muliło się i przerywało.Gdy przeszło samochód zaczyna się nadmiernie grzać.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Visco w E36 chodzi lozno. Tez myslalem ze visco powinno byc sztywne. Ale nie jest az tak sztywne jak w starszych modelach. Przynajmniej tak funkcjonuje Visco Sachsa:) Jak sie Visco wlacza to jest ok. Sprawdz zapowietrzenie ukladu!!

 

Ja mam za to inny problem. Ubywa mi plynu w chlodnicy. Wymienialem niedawno uszczelke pod glowice na nowa.

Moze macie jakis pomysl jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Visco w E36 chodzi lozno. Tez myslalem ze visco powinno byc sztywne. Ale nie jest az tak sztywne jak w starszych modelach. Przynajmniej tak funkcjonuje Visco Sachsa:) Jak sie Visco wlacza to jest ok. Sprawdz zapowietrzenie ukladu!!

 

Ja mam za to inny problem. Ubywa mi plynu w chlodnicy. Wymienialem niedawno uszczelke pod glowice na nowa.

Moze macie jakis pomysl jak to zrobic?

Sprawdz nagrzwnice .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich tez mam ten sam problem tylko ze u mnie nagrzewa sie tak ze az czerwona kontrolka sie swieci na cieplym nawiewie leci zimne powietrze gdy dodam gazu (okolo 2 tys obrotow przez okolo 20 sekund) temperatura spada i zaczyna leciec cieple powietrze . czy ktos wie w czym problem. JAK SIE SPRAWDZA NAGRZEWNICE??? POZDRAWIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak i właśnie ten pasek musisz przyblokować żeby ta pompa się nie ruszała. Przyda się do tego druga osoba. Można go naprzykład docisnąć od góry i trochę przytrzymać. Widziałem jak w warsztacie robili to właśnie w ten sposób tylko nie wiem jaki silnik miała tamta bmka może w niej jakoś inaczej jest.
BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem ten sam problem

 

Najpierw wymieniłem termostat - dalej to samo

Sprawdzałem drożność całej instalacji wodnej

Nareszcie wymieniłem uszczelkę pod głowicą - dalej to samo

Jeden mądry mi podpowiedział więc wymieniłem wVisco - dalej to samo ale już nie aż tak

Aż w końcu uzupełniłem brakującą kierownicę powietrz Vicka - no i po problemie

 

Nie pytam czy masz wodę czy płyn ale oczywiście obowiąkowo pownien być płyn

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam raz jeszcze

 

Też miałem problem z odkręceniem visca

 

Odkręciłem jedną śrubę mocującą koło pasowe pompy dodnej

 

Dopasowałem wąski płaskownik w którym nawieciłem otworek fi 6mm

 

I przykręciłem go dłuższą śrubą do koła pasowego

 

W ten sposób przytrzymując jedną ręką płaskownik drugą odrkręciłem visco - poszło od razu

 

Patent nr 5864/SC/2006 G/4856476448 - hehe

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.