Skocz do zawartości

Filipe36

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia Filipe36

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. To nie jest normalne wręcz niebezpieczne, bo gdy trzebaby ruszyć szybciej to samochód zadławiłby się.Jak zimny to jest dziura pod nogą, silnik cały się trzęsie.
  2. Witam moje e36 2.0 m50 nie ma mocy jak jest zimne.Dokładniej jeżeli wskazówka temperatury znajduje się w niebieskim polu, silnik jak gdyby dławi się i brakuje mu mocy(zaczyna jechać dopiero na wysokich obrotach).Kiedy wskazówka temperatury znajduje się już na końcu niebieskiego pola i jade z równo wciśniętym pedałem gazu samochód nie ciągnie, a gdy tylko wskazówka przejdzie poza niebieskie pole auto startuje jak z procy.Co może być przyczyną takiego zachowania?Pozdrawiam
  3. Mam tylko jeden pasek który napedza wszystko.
  4. Jak odkręcić visco w silniku m50??Macie na to jakiś patent??Próbuje to odkręcić w prawą stronę(lewy gwint), i cały czas obraca się razem z pompą wody.Nie wiem jak to zrobić.
  5. A jak można sprawdzić termostat??
  6. Prosze pomóżcie bo cały czas się przegrzewa
  7. Visco wymieniiłem na nowe w lipcu zeszłego roku.
  8. Witam gdy stoje na potoju temperatura silnika wzrasta ponad połowe na wskażniku i staje przed natępną kreską za połową skali.Gdy zwiększe obroty słysze jak chodzi visco i wówczas temperatura wraca do normy.Co może być przyczyną?Dodam że stało się tak po tym jak zalałem paliwa w którym była woda.Po dolaniu środka do bezyny jeżdziłem tak przez pare godzin, autko muliło się i przerywało.Gdy przeszło samochód zaczyna się nadmiernie grzać.Pozdrawiam
  9. Filipe36

    Woda w paliwie

    Witam mam następujący problem zatankowałem paliwa w którym była woda.Samochód przerywa gaśnie i nie ma mocy.Dolałem środka do usuwania wody z paliwa.Mam pytanie jak to nie pomoże to jak spuścić zawartość zbiornika paliwa?Pozdrawiam
  10. Filipe36

    Problem z wlewem paliwa

    Tą niebieską rurkę odłączyć od filtra a tą grubą która dochodzi do przepustnicy odpiąc od filtra weglowego i zaślepić.Dobrze zrozumiałem?Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
  11. Filipe36

    Problem z wlewem paliwa

    Sprawdziłem ten filitr.Przeplywa przez niego powietrze.Gdy dmuchałem w niebieską rurkę powietrze wychodziło w baku paliwa.Rurka odpowietrzająca filtr też jest drożna, a mimo to po zakęceniu korka wlewu paliwa znowu robi się pociśnienie w baku i silnik przestaje dobrze pracować, a pompa paliwowa chodzi wtedy głośno.:((((
  12. Filipe36

    Problem z wlewem paliwa

    A co może być tam uszkodzone?Ten pochłaniacz oparów mógł się zapchać?
  13. Filipe36

    Problem z wlewem paliwa

    Niestety nie korek nie ma żadnego odpowietrznika.Rozebrałem go i jest z nim wszystko w porządku.Jest może gdzieś jakiś odpowietrznik baku paliwa albo coś co za to odpowiada?
  14. Filipe36

    Problem z wlewem paliwa

    Witam w moim e36 2 litry mam następujący problem.Mianowncie gdy odkręce korek wleu paliwa słysze jak zasysane jest powietrze do baku.Słychać świst.Gdy jade bez korka samochód odzyskuje swe sily to znaczy czuć jego moc, jednak wolne obroty falują.gdy zakrece korek obroty uspokajają się jednak cały silnik drży i samochód nie ciągnie już tak dobrze, jest zmulony.Co jest tego przyczną?Pozdrawiam
  15. Niestety wymiana na nic się zdała.Auto teraz zaczęlo gorzej odpalaać jak jest zimne.Nie wiem o co chodzi.Może macie jakieś pomysły?jak u was wygłąda sprawa ze zmasowaniem cewek?u mnie 1 jest zmasowana z blokiem.Następnie mase posiada 4 cewka która łączy się z 2 i 3 poprzez mostki.Natomiast 5 i 6 cewka nie posiadają zmasowania ani porzez mostki ani przez te miedziane połączenia z blokiem jak w przypadku cewki 1 i 4.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.