Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...myślę, że mój komentarz nie budzi Twoich wątpliwości ... ale masz świadomośc, że nie wszyscy dbali o flotę jak Ty :) zadbane auto zawsze ma wyższą wycenę od zaniedbanego...

 

chociaż często wpychają również zaniedbane w cenie zadbanego :)

 

...czyżby Kolega ogłdał auta z aukcji Arval'a? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielu źródeł słyszałem i czytałem, że listwa wzdłuż deski z przodu jest wykonana z aluminium.

Muszę Was niestety rozczarować, ta listwa jest zrobiona z plastiku.

Widzę to w swoim aucie (akurat wczoraj kupiłem), bo ma w jednym miejscu zarysowanie i to widać. W dotyku też nie przypomina aluminium.

Gość w salonie BMW zarzekał się, że listwa jest metalowa :duh: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem tu nowy na forum i jestem przed zakupem auta właśnie w tej przedziale kasowej. chciałem oszczędny silnik bo jestem przyzwyczajony do silników grupy VW diesla tylko nie mam przekonania do silników BMW diesla benzyna wiem, że jest ok może mi coś doradzicie na temat tego silnika...dodam to, że nie chciał bym benzyny i jej w gaz wstawia. napiszcie coś o tym silniku z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej czy później na pewno cos sie zepsuje, jak w każdym nowoczesnym dieslu - tego mozesz być pewny na 100%. Pytanie tylko co i czy wszystko zdazysz zaliczyć. W poprzednim aucie E39 520d z silnikiem M47 zaliczyłem problem ze sprzęgłem i kołem dwumasowym, turbo było ok aż do 217 kkm przebiegu kiedy sprzedałem auto.

 

W silnikach M47N (150 KM) i M47N2 (163 KM) mówili mi, że są to modele, gdzie dosć chętnie padają turbospręzarki. Pomyślałem: eee tam. gadanie.

 

1. Turbospreżarka padła bez żadnych wcześniejszych symptomów przy 155 kkm, wzięła i padłą. Regeneracji przy tych turbinach lepiej nie robić bo różnie to się kończy. Koszt wymiany na nowa z wszystkim 5 kPLN

2. Problem ze zwiększającym się stanem oleju, w pierwszej kolejnosci naprawa, regeneracja pompy paliwowej wysokiego ciśnienia - koszt 1200 PLN. Najprawdopodobniej nie pomogło

3. Teraz bedzie najpewniej filtr DPF do wycięcia - koszt 1200-1500 PLN

4. Problem z kolektorem dolotowym i tymi cholernymi urywającymi się klapkami. Klapki albo do usunięcia albo kolektor do wymiany na nowy co ok 100 kkm, koszt 1700 PLN.

 

Czekam teraz na koło dwumasowe i niech któryś z wtryskiwaczy zacznie nie działać jak trzeba.

 

To prawa, że BMW robi auta, które super się prowadzą, fajnie jeżdzą, przyspieszają, wydajne silniki o sporej mocy, fajne wyposażenie jest w tych autach ale jeśli chodzi o trwałość i bezawaryjność to jest to to samo gówno co w innych tańszych markach.

 

Dobrze Ci radze kolego, zastanów się 2 razy. Na Twoim miejscu wybrałbym chyba Fiata z JTD

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz.. ale golaska czyli padaka -nawet się w to nie pakuj bo potem tego nie sprzedasz.. Bmw to bmw nie skod; powinno mieć wyposażenie za które trzeba zapłacić; 60-70tys pamiętaj, że okazji nie ma i nikt nie sprzedaje tanio dobrego auta z super wyposażeniem -to złota zasadaa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam teraz leona 2.0tdi 140ps turbinę już nową kupywałem 120tys. teraz mam 170tyś zaczyna być już słychać dwumas a i daje o sobie znaki pompowtryskiwacz wiec kupie chyba opla gtc ecoteka i bedzie chodził pozdro dzieki

no to powodzenia życze... mialem vectra 1.9 150 konna i sam silnik ok ale osprzęt tragedia. Termostat co roku, dwumasa przy 60 i 120 tys, listwa od wtryskow przy 110 tys. Non stop cos.

Teraz mam 130 konne TDI. Wszystko było ok do 200 tys.( skoda superb mam od nowosci) po 200 wymienione sprzegla, dwumasa, zrobiona cała głowica bo bralo plyn, srodek normalnie poscierany caly laczenie z walkiem rozrzadu, niedlugo potem padla pompa wysokiego cisnienia i na koniec 1 wtrysk.

 

Tak wiec wszystkie auta sie psuja... fajnie byloby miec przekonanie ze wydalem 300 tys i teraz bede mial spokoj.. otoz nie nie bede mial tak jak kazdy inny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. fajnie byloby miec przekonanie ze wydalem 300 tys i teraz bede mial spokoj.. otoz nie nie bede mial tak jak kazdy inny :)

Mysle,ze sie mylisz, a przynajmniej nie do konca masz racje.

Jesli ktos kupuje nowy samochod, nie wazne, czy diesel czy Pb to raczej z nim problemow miec nie bedzie, a jesli to bedzie to zrobine na gwarancji.Pozniej samochod sprzedaje i martwic sie bedzie kolejny wlasciciel.Takze problemy zazwyczaj maja wlasciciele rynku wtornego, a nie ci co wydaja 300k pln ;) Pamietaj,ze po 3 latach samochod traci bardzo na wartosci i nie mozesz mowic, ze wydales na samochod 300k pln i sie sypie, bo w tym momencie samochod wart jest moze 70-90 tys pln ;), albo mniej, zalezy czy sie jezdzi.

 

Do autora watku:

2.0D to udana jednostka i nie wiecej, czy mniej awaryjna jak np 3.0D.Kostzy eksploatacji z pewnoscia nizsze od silniaka 6 cylindrowego bo w razie awarii jest mniej np wtryskow do wymiany, oczywiscie spalanie, serwis itp itd rowniez tanszy.

Jesli kupisz samochod z pewnym przebiegiem i bedzie to 150k km ( anie krecone 150k z 300) to nie powinienes miec duzych wydatkow.Oczywiscie wszystko zalezy jak auto bylo uzytkowane, ale jesli ktos dbal i robil wszystko na czas to powinienes cieszyc sie w miare dluga bezawaryjnoscia.Oczywiscie miej to na uwadze co napisali koledzy wczesniej - Nowe diesle niestety do bezawaryjnych nie naleza i z pewnoscia sa bardziej kosztowne (jesli chodzi o naprawy) jak Pb.Takz eto co zaosczedzisz na paliwie , mozesz znawiazka wydac na naprawe i cala oszczednosc szlag trafi.

Jesli robisz malo km rocznie i w wiekszosci jezdzisz po miescie to odpusc diesla i kup Pb ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. fajnie byloby miec przekonanie ze wydalem 300 tys i teraz bede mial spokoj.. otoz nie nie bede mial tak jak kazdy inny :)

Mysle,ze sie mylisz, a przynajmniej nie do konca masz racje.

Jesli ktos kupuje nowy samochod, nie wazne, czy diesel czy Pb to raczej z nim problemow miec nie bedzie, a jesli to bedzie to zrobine na gwarancji.Pozniej samochod sprzedaje i martwic sie bedzie kolejny wlasciciel.Takze problemy zazwyczaj maja wlasciciele rynku wtornego, a nie ci co wydaja 300k pln ;) Pamietaj,ze po 3 latach samochod traci bardzo na wartosci i nie mozesz mowic, ze wydales na samochod 300k pln i sie sypie, bo w tym momencie samochod wart jest moze 70-90 tys pln ;), albo mniej, zalezy czy sie jezdzi.

 

;)

 

A tu z kolei ja sie nie zgodze. Juz wyjasniam o co mi chodzilo. 1 przykład - kolega z pracy kupił peugota 4007 - nowego za ponad 160 tys zł. Przy 20 tys padło sprzeglo - serwis odmowil naprawy gdyz stwierdzil ze zostalo spalone. Kolega jakoze czesto jezdzi do niemiec zawiozl tam do salonu wymieni bez problemu. Przy 30 tys padluy polosie - po prostu sie pokrzywily - serwis w polsce znowu umywa rece bo stwierdzil ze to przez uderzenie w dziure. Przy 40 tys znowu padlo sprzeglo - dokladnie docisk - i to samo bylo z pierwszym razem - okazuje sie ze sa jakies wadliwe w tym motorze. Aha przy 25 tys padly amortyzatory z tyly - zaczely stukac. Kolejny przyklad nowa renault laguna kumpa 2.0 dci 150 km. Non stop w serwisie - tam z kolei wszystko robia na gwarancji ale nie ma miesiaca zeby nie cos. Od egra do nawet wymiany kolumny kierowniczej, przez poduszki pod skrzynia itp itd. W nowym bmw przy 100000 konczy sie gwarancja i chyba nie odpuszcze sobie zeby jej przedluzyc bo nie wierze ze to auto sie nie popsuje po 100 000 .

 

Dlaczego mam nie mowic po 3 latach. Przeciez wydalem te 300 tys. zamiast np 50 na fiata i chcialbym po tych 3 latach nie musiec wydawac znowu tysiecy na dwumasy, sprzegla i pompy lub cokolwiek co tam sie popsuje. Dokladnie to mialem na mysli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.