Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na stałe do wału jest przymocowane koło w silnikach N47 i N57.

Cześć. Jesteś pewien co do tego N57? Znalazłem zdjęcie i przykładowo wygląda to tak: https://a.allegroimg.com/s512/03ac65/b9bd91d245498aa498babcd29f88

Nie da się go wymienić bez wału?


Jak już tu jestem: czy jest tu ktoś z wrocławia zajmujący się oględzinami? A konkretnie to to mi chodzi po głowie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-335d-e92-zadbane-bardzo-bagato-wyposazone-ID6BKGie.html

Jak oceniacie cenę do jakości? Czy ten silnik nie będzie się męczył na krótkich miejskich trasach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy xdrivie należy stosować przy 2 rozmiarach felg takie opony, gdzie aby obwód opon jest zbliżony do siebie czyli np 225/45/17 i 255/40/17. Xdrive to szybciej się posypie jak ktoś zacznie "latać bokiem" lub nigdy nie zmienił oleju, niż od używania opon bez aprobaty bmw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej


W sumie nie nie wiedziałem o takim użytkowaniu aut z napędem na 4 koła :shock: Dziękuję za informacje no i raczej postaram się szukać auta bez xDriva :D


Znalazłem własnie jedno auto, lecz jest to 325i ale również w 3.0 silniku.

Tylko jest to na " Marketplace" na Facebooku wiec jeśli by nie pokazywało to mówcie :

https://www.facebook.com/marketplace/item/1256845131147217/


oraz numer vin : WBA WE3 105 0PV9 8375


Co sądzicie ?


edit : zapomniałem napisać bo nigdzie nie widać

2009 r

128tys km

benzyna w automacie

wydech zmieniony na EISENMANN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem to auto dziś, z zewnątrz wyglądało raczej okej, ale trudno na 100% stwierdzić bo pogoda deszczowa.

We wnętrz zadbane. Ma przejechane prawie 130 tys, serwis praktycznie przez cały czas w BMW.

Co do silnika to nie ma turba wiec wolno ssace? choć mogę się mylić. Oraz ponoć jakiś program był robiony i ma 250kM.

Sprzedający twierdzi ze nie bierze grama oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Samochody bez turbiny = wolnossące. Samą zmianą mapy w wolnossącym silniku nic się nie ugra, więc jeśli ma faktycznie 250KM to były jakieś mody mechaniczne typu zmiana kolektora, zmiana wydechu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


Przymierzam się do kupna mojego pierwszego BMW.

Na celowniku BMW E90 polift, 2.0 Benzyna, 170km.

Jako, że nie wiele znam się na tych samochodach proszę o porady:

1. Czy to dobry wybór (auto głownie do miasta, odcinki <15km)

2. Jak z awaryjnością i serwisami?

3. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?


Z góry dziękuję za każdą cenną informację.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kriszta zły wybór, silnik z wtryskiem bezpośrednim, cena wtrysków spora. Jak auto stare (starsze jak 8 lat) lat to prawie pewne że ty je wymienisz jeżeli nikt tego nie robił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim! Pierwszy post na forum jakże by inaczej w poradach dotyczących zakupu auta :mrgreen:

Mam pytanie do wszystkich ogarniętych w temacie i znających rynek czy jest szansa znaleźć jakieś sensowne e90 330i lub nawet 335i w budżecie 45k pln? Czy raczej trzeba szykować więcej kasy? Na olx i otomoto widziałem jakie są ceny, ale wiadomo jak to jest z tymi rodzynami ze Szwajcarii, dlatego pytam ludzi w temacie. Drugie pytanie jak takie auto się spisuje w długich trasach? Będę wdzięczny za wszelką pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kriszta zły wybór, silnik z wtryskiem bezpośrednim, cena wtrysków spora. Jak auto stare (starsze jak 8 lat) lat to prawie pewne że ty je wymienisz jeżeli nikt tego nie robił.

No i jak ma przejechane ponad 20k km (zakładam że ma około 8 lat więc na pewno) to bankowo będziesz musiał olej w silniku zmienić. ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.


Podobnie jak kolega wyżej też szukam E92 2.0 benzynka z racji głównie krótkich dystansów w tygodniu (ok.15km do pracy).

Z pewnością trzeba mieć uwzględnione w kosztach po zakupie:

- rozrząd (zwłaszcza wersja do 2009 gdzie była akcja serwisowa na zdaję się rozlatujące prowadnice)

- wtryski - koszt jednego to prawie 1000 zł

- warto sprawdzić też termostaty

- są problemy z NOX-em


Tak liczę, że dodatkowe 10k trzeba mieć na wstępie jak się trafi na bubla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie już z benzyny diabła wcielonego. Nie każdy chce jeździć klekotem i to nie najwyższych lotów. Benzyna na bezpośrednim wtrysku to super opcja, bo mocno oszczędna w stosunku do starego n46 na wielopunktowym wtrysku. Robisz rozrząd na start za 900 zł (ORI). Wymieniasz oleje, filtry, klocki za 1200 zł i masz autko jak ta lala. Wtryski to loteria i nie padają wszystkie na raz. Jeżdżę od 30k km i nie przelewają. Przebieg 160k km. Wtryski są od nowości niewymienione.


Przy tym przebiegu w związku z jazdą po mieście w klekocie już odzywać się będzie pomaleńku turbo, dwumas/regeneracja skrzyni automat, dpf. Policz co tańsze, czy wtryski w benzynie, czy masa gratów w dieslu.

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.