Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
A co wy w tym mitycznym serwisie myślicie, że się zostawia 5 tys. zł co roku? Na serwis jeżdżą wg książki co dwa lata albo 25 tys. km, to jak ktoś weźmie benzynę to może być i raz na półtora roku w serwisie może nawet co te dwa lata i zostawia kasę za wymianę oleju, filtra oleju i filtra kabinowego, bo powietrza wymieniają co 4 lata...,a no i jeszcze płyn hamulcowy. W moim aucie wyszło 900 zł w ASO, na dwa lata to dużo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziękuję, generalnie do pełni szczęścia z wyposażenia brakuje dużej nawigacji albo chociaż ekranu... taka prosta ta decha... czy jest jakiś posty by we własnym zakresie sprawdzić DPF (lub nie w ASO) i rozrząd?

Rozrzad - sprawdzasz na słuch, jak jest zimny po min 6 godzinach od zgaszenia. Jak się pojawi chwilowe cykanie - nie ma sprawy, jedynie napinacz do wymiany. Szuranie to już większy problem. U mnie po 70 tys jazdy po mieście z start-stop napinacz się poddał - z tego systemu najlepiej nie korzystać. O dpf nie ma się co martwić, przy tym przebiegu powinien mieć fabryczne parametry. Możliwość sprawdzenia za pomocą komputera diagnostycznego - częstotliwość wypalania. Jeżeli zaczną się z nim problemy to raczej będą spowodowane uszkodzeniem osprzętu - termostat, egr, czujnik ciśnienia spalin. Naprawa nie jest droga.

 

Dziekuję, auto dobrze znam od wyjazdu z salonu, i wiem że bite nie było ani malowane, są wszystkie FV i wszystko było w serwisie robione, czy możecie polecić jakieś miejsce / warsztat/ nie zalezy serwis w Warszawie / oklolicy co by mi sprawdzili i rzetelnie powiedzieli co teraz auto boli albo może zaboleć za chwilę a mnie po kieszeni... a serwis mi tego nie powie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was Panowie!

Jestem nowy na forum, ale czuje, że możecie mi bardzo pomóc w sprawie. Mianowicie, rozglądam się za BMW e90 w dieslu 2.0. Mój budżet wynosi jakieś 35-40tyś. Czy w tej cenie da radę kupić coś na chodzie "na lata" bez dokładania milionów monet bez końca.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jestem świadomy, że przy ciągłej eksploatacji niektóre części trzeba wymieniać, miałem na myśli bardziej coś w stylu generalnego remontu silnika :D

Nie mniej jednak, dziękuję za odpowiedź. Jeżeli jeszcze mógłbym podpytać tak na pierwszy rzut oka(zdjęcia), na co zwrócić uwagę, żeby nie wpaść na minę typu: przekręcony licznik o pół bańki.

Oczywistością jest, że zamierzam kupić auto od prywatnego sprzedawcy, polskie autokomisy w moich oczach to niestety dno, więc nawet nie biorę tego pod uwagę.

Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.


Planuję zakup E90 2005-2007. Dokładnie 320i, ale rozważam 325 lub 330i. Koniecznie z idrive, bo taka mi się w środku bardziej podoba. Jaka kwota byłaby rozsądna przy tych silnikach? Mówię o ładnym i zadbanym egzemplarzu.

Założyłem, że zadbana, serwisowana na bieżąco 320i z przebiegiem do max 170tys będzie mnie kosztować 28 tys zł + 3 tys zł odłożone na doprowadzenie auta do perfekcji (drobne naprawy + podstawowy serwis). Wystarczy, czy w tej cenie nie ma sensu szukać?

325/330i poniżej 35 tys nie ma co patrzeć? Wliczam w to akcyzę oczywiście, bo jakoś boję się kupować w Polsce. Chciałbym od pierwszego właściciela.

Zakup planuję na wiosnę 2019.

Autem jeżdżę spokojnie, lubię czasami przycisnąć na autostradzie, ale nie zamierzam latać bokiem bo szkoda byłoby mi auta. E90 wybieram bo bardzo mi się podoba, a przy okazji chcę spróbować marki premium z RWD.


Teraz bardziej istotna kwestia: na co zwracać uwagę przy tych silnikach? Naczytałem się sporo i mam mętlik w głowie. Generalnie co byście mi polecili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.Jestem nowym użytkownikiem forum.Szukam aktualnie bmw e90 325 benzynę i wpadło mi jedno w oko


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... B4pxk.html


Czy ktoś z Was zna to auto lub widzi coś na zdjęciu co mogłoby wskazywać że coś jest nie tak?

Mam 600 km w jedną stronę i nie chciałbym jechać na darmo.Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam.


Planuję zakup E90 2005-2007. Dokładnie 320i, ale rozważam 325 lub 330i. Koniecznie z idrive, bo taka mi się w środku bardziej podoba. Jaka kwota byłaby rozsądna przy tych silnikach? Mówię o ładnym i zadbanym egzemplarzu.

Założyłem, że zadbana, serwisowana na bieżąco 320i z przebiegiem do max 170tys będzie mnie kosztować 28 tys zł + 3 tys zł odłożone na doprowadzenie auta do perfekcji (drobne naprawy + podstawowy serwis). Wystarczy, czy w tej cenie nie ma sensu szukać?

325/330i poniżej 35 tys nie ma co patrzeć? Wliczam w to akcyzę oczywiście, bo jakoś boję się kupować w Polsce. Chciałbym od pierwszego właściciela.

Zakup planuję na wiosnę 2019.

Autem jeżdżę spokojnie, lubię czasami przycisnąć na autostradzie, ale nie zamierzam latać bokiem bo szkoda byłoby mi auta. E90 wybieram bo bardzo mi się podoba, a przy okazji chcę spróbować marki premium z RWD.


Teraz bardziej istotna kwestia: na co zwracać uwagę przy tych silnikach? Naczytałem się sporo i mam mętlik w głowie. Generalnie co byście mi polecili?

Kwotę na 325i/330i przeznacz na 320i i dostaniesz w dobrym stanie. Dobrze wyposażone egzemplarze w dobrym stanie kosztują, a większość full opcji od handlarzy tj. idrive, skóra bananowa itp. to śmiecie ściągane właśnie bo ludzie kupują oczami.

Nawiasem mówiąc 3 tys. zł na doprowadzenie 12 letniego auta do perfekcji... :D Tarcze klocki i opony kupisz i tyle.

Witam Wszystkich.Jestem nowym użytkownikiem forum.Szukam aktualnie bmw e90 325 benzynę i wpadło mi jedno w oko


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... B4pxk.html


Czy ktoś z Was zna to auto lub widzi coś na zdjęciu co mogłoby wskazywać że coś jest nie tak?

Mam 600 km w jedną stronę i nie chciałbym jechać na darmo.Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Link nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę jakby miał pewniaka a zakrywa tablice i nie podaje numeru vin. Do tego cena jest śmiesznie mała, nawet jakby to było od handlarza do opłat.

 

W normalnym kraju pewnie cena byłaby za niska :D ale nie zapominaj ze to Polska :lol: z doświadczenia wiem ze jak tablice zakryte i bez vin to w większości przypadków szuka kogoś kto się złapie na bajery, wiadomo ksenony wytłuszczone na pierwszym miejscu :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woj. Lubelskie


handlarz nie zdążył wystawić w internecie więc dopiero co się pojawił


samochód widziałem brudny ściągnięty z lawety

z minusów leka obcierka parkingowa na przednim zderzaku,

Miernik lakieru pokazuje odczyty do 90 do 120.


Według książki serwisowej serwisowany w ASO do 2016 roku.

klocki tarcze wyglądają jak nowe, ponoć po dużym przeglądzie TUV w 2016 z przebiegiem 131 tys - nie wiem na ile mogę wierzyć handlarzowi bo w książki serwisowe nie wierzę a papiery TUV dopiero ma pokazać, nie miał ich przy sobie.


z rzeczy które zauważyłem: akumulator do wymiany na już (aktualnie oryginalny bmw) i w przyszłości prawdodpobnie elementy zawieszania tył,

silnik chodzi cicho i równo, lekko wybrudzony olejem z przodu obok napinaczki paska - handlarz mówi że z korka - widać że korek lekko uszkodzony,

jak dla mnie wystarczająco dynamiczny silnik jak na pierwsze BMW, jestem w stanie odpuścić trochę mocy na korzyść lepszego stanu technicznego auta i w przyszłości mniejszych wydatków. Ale czy przy tym silniku jest to prawdą nie jestem w stanie stwierdzić.


Nie znam się na BMW więc mogłem nie zauważyć większości usterek, stąd mój post i prośba do was.


Cena wydaje mi się okazyjna, nawet zbyt okazyjna,

Jest to 2.0 benzyna 320i 150KM - czytałem opinie o tym silniku w internecie "autocentrum" i nie są dobre - co trochę mnie przestraszyło,


zastawiam się czy niska cena nie wynika z awaryjności tego silnika,

chcę mieć auto pewne bez zbędnych wizyt u mechanika,


na naprawy nie chciałbym wydawać majątku (budżet to 5k na naprawy (start), później ok 3-4tys rocznie)

pytanie do osób z takim autem czy jest to realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli handlarz to sciagnal pewnie oczywiscie z rajchu, jeszcze musi na tym przyciac niemala marze, a szkopki to przeciez za darmo oddaja auta ze smiesznie malym przebiegiem...



...i ten korek nieszczesny :duh:



edit:


i to z niemcowni na drugi koniec polski ciagnal, czyli jeszcze transport dochodzi, na prawde nie widzisz tu zadnych podejrzen?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz ogladał auto jeszcze raz, to odpal i przygazuj na zimnym zobacz co leci z rury wydechowej, niech sie zagrzeje i powtórz przygazówke jeszcze raz. Jak nie bedzie białych/niebieskich obłoków dymu to silnik nie powinien wymagać remontu. Te silniki 2.0 w e90 maja slabe opinie, bo jest w nich spore rzeczy ktore sie mogą zepsuc a swoje kosztują, też trwałość cześci jest slaba, olej moze leciec, spod kapy, z korka tez, moze z podstawy filtra oleju, z samej zakretki tez, dodatkowo usterka moze ulec odma, vanosy, pompa vacum, ale widze ze jestes przygotowany na naprawy wiec jak beda przeprowadzone w nalezytym porzadku to powinienes pojezdzic autem kilka lat. Jaka cena ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale wiesz, że opinie Polaków na temat aut w internecie to patologia? 90% źle serwisuje auta i do tego panie co za szrot jak mi przy 130 tys. padło pół silnika, ale nie wie baran jeden z drugim, że auto cofnięte 3 razy i ma nastukane 500 tys. km.

Szukaj opinii np na brytyjskich forach. Na amerykańskich mniej bo tam same duże wersje silnikowe, ale ludzie normalnie serwisują samochody.

W tym silniku głównie narzeka się na szczelność i wycieki oleju. Na oryginalnych częściach zmieścisz się w 1000 zł, gdyby miało być naprawdę źle. Do tego rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję bardzo za odpowiedzi


Odpowiadając na pytania:

rocznik: 2006

cena: wystawiony za 24900

w przebieg nie wierzę ale nie musi to eliminować auta


O tym że za granicą wielkich okazji nie ma wiem, co nie zmienia faktu że kupić krajowy samochód w dobrym stanie jest cieżko,

większość co oglądałem była stratą czasu. Jak ktoś ma coś naprawdę fajnego to nie chce się pozbyć.


Sam jestem z reguły podejrzliwy co do samochodu, wolałbym go kupić znając problemy z którymi przyjdzie mi się zmierzyć po pierwszej wizycie w warsztacie


Dlatego napisałem tutaj post aby usłyszeć od was na co zwrócić uwagę przed i po zakupie bo na czwartek jestem umówiony na obiór samochodu z finalizacją transakcji,

myślę że nie ma lepszego miejsca na zaczerpniecie wiedzy niż to forum.


na PW mogę wysłać kilka zdjęć które udało mi się zrobić, niestety nie było/(nie znalazłem) ogłoszenia w internecie więc linka nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.