Skocz do zawartości

illusion3

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318i 07'

Osiągnięcia illusion3

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Uszczelniacze robiłem u Dawida w Górze koło Śremu tam gdzie jest maszt radiowo-telewizyjny, ale jest tez chlopak w Poznaniu ktory robi tylko bemki i tez taką głęboką mechanike za nie duże bejmy. 722 270 444 Mateusz
  2. Witam, jako że mam kumpla na stacji diagnostycznej to cos jakiś czas jeżdżę do niego aby przeglądać stan auta. Byłem ostatnio i sprawdzałem sprawność amortyzatorów. I wyszły mi następujące wartości: - lewy przód 80 % - prawy przód 0%! - lewy tył 78% - prawy tył 80% zawieszenie sportowe wg VIN 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung Sprawdziliśmy 2 razy, i teraz moje pytanie cos sie mogło stać, ze sprawność jest 0%? I czy próbować zaglądać do niego i go regenerować wymienić ten jeden, czy przód cały? Mieliście podobny przypadek aby sprawność była 0?
  3. Zadzwon do jakiegokolwiek mechanika w Poznaniu, powie ze albo nie robi tego w ogole, albo powie 3000+ nie wazne czy gosc sie specjalizuje w bmw czy nie. Przerabialem to w zeszlym roku obdzwonilem 15 miejsc w tym "2" renomowane gdzie robia tylko BMW, za uszczelniacze uslyszalem max 6000 zł. ja zrobilem poniżej 2000 zł, ale nie w Poznaniu a pod. Wedlug ciebie ile powinna kosztowac taka wymiana wraz z uszczelnieniem wszystkiego? Robota jest bardzo precyzyjna, mozna sporo rzeczy zepsuc, ktore pociagną za sobą jeszcze wieksze koszty, zaworów masz 16, trzeba miec specjalny klucz do tego zeby utrzymac tłok, na dole podwarzyc aby nie wpadl do srodka i tak 16 razy.
  4. Błąd rozwiązany, wsadzałem kluczyk do stacyjki w tym czasie dusilem start, auto odpalalo kluczyka nie bylo w stacyjce, na pulpicie swiecil sie caly czas zółty blad kluczyka, z ktorym razem kluczyk wszedł cały, błąd zniknał i jest wszystko ok. Rada do innych jak bedziecie miec podobna przypadlosc. Mozna odpalic normalnie auto bez wsadzania kluczyka do konca. Pozdrawiam
  5. Wymiana uszczelniaczy to min. 2000 zł w e90. Jeśli jestes z Poznania i okolic to mam sprawdzonego czlowieka. W Poznaniu miedzy 3 a 6 tys. zł * **przed wymiana usczelniaczy brał 1 LITR na 500 km !!! Po wymianie uszczelniaczy dolalem 1L po 8000km
  6. Witam, własnie siedze w aucie pod lidlem w drodze do pracy i nie moge wsadzic kluczyka do stacyjki, wyzerowala sie data. I nic wiecej, prad jest, ogarne to sam? Oczywiscie nie mam inpy. https://youtu.be/O0MkehLSpwM
  7. Domingez83 zadzwoń do Dawida 723 060 709, Góra koło Śremu (tam gdzie jest masz RTV), Dawid robi tylko głęboką mechanikę, ja u niego wymieniałem uszczelaniacze zaworowe i to pomogło. Inni mi wrózyli wymiane silnika. Rzetelnie i niedrogo. Nie przeraź sie ze to garaz przy domu, gosc wie co robi bo robi tylko BMW.
  8. Ktoś tu pisał, że fotele w E90 są kiepskie, absolutnie sie z tym nie zgadzam, doskonale trzymanie, zwłaszcza elektrycznie regulowane boczki robią robotę. Poniżej zdjecie z mojej przedliftowej.
  9. Jezeli auto mialo zrobione te wymiany, ktore opisal wlasciciel to jak nic innego niepokojacego nie wykaze to bym brał :)
  10. Tak auto widzi ze jest otwarty bagaznik.
  11. Witam, znalazłem tutaj jeden temat, ale nie bylo w nim odpowiedzi, wiec zakładam nowy. Problem to nie działające oświetlenie w bagązniku bmw e90 2007 czyli przedlift. Sprawdzone: - żarówka pierwotna - cała, kupiłem nową, tez nie swieci. - bezpiecznik też ok. Co dalej? Jest jakis ukryty przycisk do wlaczania/wylaczania oswietlenia bagaznika?
  12. Moja teoria jest taka: Gość "zrobil" sobie biznes, w ktorym obraca sie wysokimi kwotami (obrot roczny rzedu kilku/kilkunastu milionow). Aut nie bylo, nie ma i nie bedzie. Gosc bierze zaliczki, oddaje, ruch na koncie jest. Tym samym wyrabia sobie zdolnosc kredytową to jakiegos lewego przedsiewziecia lub po prostu do "smażalni", na kilka mln kredytu ma szanse. Im dlużej bedzie trwal proceder, tym wiekszą kwotę otrzyma. Uprzedzam, że to tylko moje dywagacje, ale nie zdziwie sie jak sie okaże, że gość sie zapadnie nagle pod ziemie. Podejrzewam też, że tam może być niezła karuzela tozsamości. Nie pozdrawiam krętaczy.
  13. Marek3003 Mam taką e90, ten sam silnik, ten sam rocznik, bardzo podobne wyposażenie, odezwij sie jesli chcesz.
  14. Do 25 tys. tylko R4 czyli pojemnosci 1.6, 2.0, niestety ale na 325 to minimum 30 tys. trzbea liczyć. Wracajac do N46, to bezwzglednie trzeba wymienic wszystkie mozliwe uszczelki, byc moze uszczelniacze zaworowe, lubi pic olej i gubić olej. To najwieksza bolączka. Wymiana uszczelek to kilkaset złotych, wymiana uszczelniaczy zaworowych (bez sciagania glowicy), od 1200 zł i mało kto to robi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.