Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiedzcie mi czy w e91318i N43B20A z końca 2009 jest wtrysk pośredni czy bezpośredni ?

vin : A532577

 

z góry dzieki za odpowiedź.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie, cos o nim? Cena nie za niska? na 328ix

Prosze o opinie

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328i-m-pakiet-x-drive-full-opcja-ID6yNHjB.html#3b43c8518c

Pozdrawiam

Czy były silniki 2800 cm3 w serii e9.. :mrgreen: . :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie znam się na samochodach.

Zastanawiam się nad kupnem BMW. Znalazłem dwie oferty;

1. BMW E90 150KM 320i 2005r AUTOMAT 269.000Km (udokumentowane) przejechanych LPG G3 za 7.000Euro.

2. BMW E91 150KM 320i 2006r MANUALNY 333.000Km (udokumentowane) przejechanych LPG G3 za 5.750Euro.

 

3. BMW e90 150KM 320i 2005r MANUALNY Benzyna za 6950euro 189000km (udokumentowane) - na tym chyba mniej by mi zalezalo poniewaz jest to benzyna a na gazie jest oszczedniej.

 

Czy warto ? jaka jest żywotność tych silników ? Czy gaz daje rade w tych samochodach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie znam się na samochodach.

Zastanawiam się nad kupnem BMW. Znalazłem dwie oferty;

1. BMW E90 150KM 320i 2005r AUTOMAT 269.000Km (udokumentowane) przejechanych LPG G3 za 7.000Euro.

2. BMW E91 150KM 320i 2006r MANUALNY 333.000Km (udokumentowane) przejechanych LPG G3 za 5.750Euro.

 

3. BMW e90 150KM 320i 2005r MANUALNY Benzyna za 6950euro 189000km (udokumentowane) - na tym chyba mniej by mi zalezalo poniewaz jest to benzyna a na gazie jest oszczedniej.

 

Czy warto ? jaka jest żywotność tych silników ? Czy gaz daje rade w tych samochodach ?

 

pierwsze pisz małymi literami, drugie kup auto bez gazu i sam go wstaw, masz gwarancję , nowe podzespoły, i przynajmniej większość gazowników Cię nie pogoni jak kupisz auto zagazowane z czyjąś inwencją twórczą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki jednak nie tej odpowiedzi oczekiwałem. Zastanawia mnie wybor pomiedzy tymi samochodami i chcialem się dowiedzieć od kogoś "doświadczonego" czy dane auta "akceptują" gaz, czy cena jest OK i ile dany silnik potrafi PRZYPUSZCZALNIE przejechać KM. Pisalem dużymi by wyróżnić tekst i zyskać szybką odpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to ja Ci szybko odpowiem, to nie forum wróżbiarskie , jak sobie wyobrażasz rzeczową odpowiedź na temat aut których nikt nie widział, których historii użytkowania nikt nie zna, w których nie wiadomo jak fachowo założona jest instlacja lpg... itd.. nie ma czegoś takiego jak przypuszczalny przebieg silnika :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Chcę kupić E90 z silnikiem benzynowym. Będzie to moje pierwsze BMW i nie ukrywam, że zależy mi na rozsądnych kosztach eksploatacji. Pod pojęciem kosztów eksploatacji rozumiem koszty części zamiennych, napraw, przeglądów i ubezpieczenia, a nie spalanie. Samochodu nie będę gazował i będę jeździł na benzynie. Czy w moim przypadku lepiej polować na silniki z wielopunktowym wtryskiem i odpuścić bezpośredni wtrysk? Skłaniam się raczej w kierunku wersji 4 cylindrowych i myślałem o 320 150km. Czy koszty utrzymania 4 cylindrówek z bezpośrednim wtryskiem będą dużo wyższe niż przedliftingowe? Które silniki mają mniej wad i problemów? Generalnie chciałbym wersję sprawiającą najmniej problemów i możliwie bezawaryjną.

 

Z tego co widziałem to mój budżet na zakup (około 35k pln) raczej nie daje szans na samochód z polskiego salonu więc będę rozglądał się wśród sprowadzonych.

 

Bardzo proszę o porady.

 

Pozdrawiam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Chcę kupić E90 z silnikiem benzynowym. Będzie to moje pierwsze BMW i nie ukrywam, że zależy mi na rozsądnych kosztach eksploatacji. Pod pojęciem kosztów eksploatacji rozumiem koszty części zamiennych, napraw, przeglądów i ubezpieczenia, a nie spalanie. Samochodu nie będę gazował i będę jeździł na benzynie. Czy w moim przypadku lepiej polować na silniki z wielopunktowym wtryskiem i odpuścić bezpośredni wtrysk? Skłaniam się raczej w kierunku wersji 4 cylindrowych i myślałem o 320 150km. Czy koszty utrzymania 4 cylindrówek z bezpośrednim wtryskiem będą dużo wyższe niż przedliftingowe? Które silniki mają mniej wad i problemów? Generalnie chciałbym wersję sprawiającą najmniej problemów i możliwie bezawaryjną.

 

Z tego co widziałem to mój budżet na zakup (około 35k pln) raczej nie daje szans na samochód z polskiego salonu więc będę rozglądał się wśród sprowadzonych.

 

Bardzo proszę o porady.

 

Pozdrawiam. :wink:

 

Przeczytaj chociaż 20 ostatnich stron tego tematu to będziesz WSZYSTKO wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam kilka pytań do Was. Zamierzam kupić bmw 335i od 2006r.

1. Czy jest różnica między sedanem a coupe ? Chce kupić coupe i słyszałem opinie, że coupe inaczej się prowadzi jak i trzyma jezdni.

2. Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie tego auta ?

3. Jakie są problemy z tym silnikiem ? Czytałem jedynie o problemach z pompa i termostatem, czy są jeszcze jakieś inne problemy ?

4. Lepiej kupić to auto w Niemczech czy w Polsce ? W Polsce są trochę tańsze ale większość jest sprowadzona z Niemiec więc trochę to dziwne jest.

5. Co sądzicie na temat jb4 ? czy ten box daje rade ? Są z nim jakieś problemy ?

6. Oraz Manual cz automat ? Jestem bardziej za automatem lecz jakie są wasze opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część wszystkim,

zwracam się do was z wielką prozbą gdyż zamierzam nabyć swoją pierwszą becie.

Znalazłem jedną i tu proszę o odpowiedz czy warto ,

Przebieg ma spory ale ''pewnie'' oryginalny

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-nawigacja-sportsitze-skora-218km-idrive-ID6yJJBl.html#a4a34eafcc

 

Z góry dziękuje i Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część wszystkim,

zwracam się do was z wielką prozbą gdyż zamierzam nabyć swoją pierwszą becie.

Znalazłem jedną i tu proszę o odpowiedz czy warto ,

Przebieg ma spory ale ''pewnie'' oryginalny

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... a4a34eafcc

 

Z góry dziękuje i Pozdrawiam...

 

Jak kupisz to musowo wywal to g..... > Sprężyny - Eibach ProKit o obniżeniu 30/25mm.

 

Wygląda ładnie fajnie doposażona ale niech Cię to nie zwiedzie jechać oglądać i dokładnie sprawdzić :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Chcę kupić E90 z silnikiem benzynowym. Będzie to moje pierwsze BMW i nie ukrywam, że zależy mi na rozsądnych kosztach eksploatacji. Pod pojęciem kosztów eksploatacji rozumiem koszty części zamiennych, napraw, przeglądów i ubezpieczenia, a nie spalanie. Samochodu nie będę gazował i będę jeździł na benzynie. Czy w moim przypadku lepiej polować na silniki z wielopunktowym wtryskiem i odpuścić bezpośredni wtrysk? Skłaniam się raczej w kierunku wersji 4 cylindrowych i myślałem o 320 150km. Czy koszty utrzymania 4 cylindrówek z bezpośrednim wtryskiem będą dużo wyższe niż przedliftingowe? Które silniki mają mniej wad i problemów? Generalnie chciałbym wersję sprawiającą najmniej problemów i możliwie bezawaryjną.

 

Z tego co widziałem to mój budżet na zakup (około 35k pln) raczej nie daje szans na samochód z polskiego salonu więc będę rozglądał się wśród sprowadzonych.

 

Bardzo proszę o porady.

 

Pozdrawiam. :wink:

 

Przeczytaj chociaż 20 ostatnich stron tego tematu to będziesz WSZYSTKO wiedział.

Przeczytałem nawet około 30, ale nie rozwiało to moich wątpliwości. Dużo w tych dyskusjach jest informacji o dieselach i silnikach 6-cylindrowych, a o 4-cylindrówkach niewiele. :wink:

 

Lepiej celować w wersje przeliftingowe? W Motorach i AutoŚwiatach tak zawsze piszą, ale ile warte są te dziennikarskie opowieści to wiem z doświadczenia na innych modelach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Z tego co widziałem to mój budżet na zakup (około 35k pln) raczej nie daje szans na samochód z polskiego salonu więc będę rozglądał się wśród sprowadzonych.

 

Bardzo proszę o porady.

 

Pozdrawiam. :wink:

 

Według mnie za 30tyś powinieneś znaleźć już fajnego przedlifta 2.0 150KM, a 5 klockow zostawić na pakiet startowy. Mieszkam w Niemczech i wiem z własnego doświadczenia, że wcale nie jest tu latwo znaleźć zadbane auto z historią serwisową. Na Twoim miejscu szukał bym w PL od kogoś kto już jeździ autem z rok bo skoro używa już jakiś czas to powinien robić jakieś naprawy eksploatacyjne. Tu też wiem po sobie jak ktoś kupi auto które ja użytkuje dwa lata ile rzeczy ma zrobionych i na wszystko paragony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Chcę kupić E90 z silnikiem benzynowym. Będzie to moje pierwsze BMW i nie ukrywam, że zależy mi na rozsądnych kosztach eksploatacji. Pod pojęciem kosztów eksploatacji rozumiem koszty części zamiennych, napraw, przeglądów i ubezpieczenia, a nie spalanie. Samochodu nie będę gazował i będę jeździł na benzynie. Czy w moim przypadku lepiej polować na silniki z wielopunktowym wtryskiem i odpuścić bezpośredni wtrysk? Skłaniam się raczej w kierunku wersji 4 cylindrowych i myślałem o 320 150km. Czy koszty utrzymania 4 cylindrówek z bezpośrednim wtryskiem będą dużo wyższe niż przedliftingowe? Które silniki mają mniej wad i problemów? Generalnie chciałbym wersję sprawiającą najmniej problemów i możliwie bezawaryjną.

 

Z tego co widziałem to mój budżet na zakup (około 35k pln) raczej nie daje szans na samochód z polskiego salonu więc będę rozglądał się wśród sprowadzonych.

 

Bardzo proszę o porady.

 

Pozdrawiam. :wink:

 

Przeczytaj chociaż 20 ostatnich stron tego tematu to będziesz WSZYSTKO wiedział.

Przeczytałem nawet około 30, ale nie rozwiało to moich wątpliwości. Dużo w tych dyskusjach jest informacji o dieselach i silnikach 6-cylindrowych, a o 4-cylindrówkach niewiele. :wink:

 

Lepiej celować w wersje przeliftingowe? W Motorach i AutoŚwiatach tak zawsze piszą, ale ile warte są te dziennikarskie opowieści to wiem z doświadczenia na innych modelach...

 

kolego, odpisałem Ci na priv, tu kolega wyżej słusznie zauważył, że nie jest łatwo wyszukać auta z hisotrią (mi się udało trafić w mocno doinwestowany egzemplarz, gebels ładował od początku w nią w serwisie, historia i przebieg prawdziwy, jednak jak krzyknęli mu za uszczelniacze i kilka dupereli sprzedał), omijaj okazje z allegro, za 22-23 kupisz, ale same problemy. Tylko prywatne ręce albo z polecenia, pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.