Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stawiałbym na 2,0d .

Sprawdz historię MOT po tablicach . Także stan ubezpieczenia i podatku .

Nie było więcej na autotrade ?

Nikt ci więcej nie powie , musisz sam obejrzeć

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Po odpaleniu na zimnym nie slychac lancucha. A jak wiadomo przy tym przebiegu juz czasami potrzebna wymiana. Edytowane przez Wrxart81
Opublikowano
MOTy sprawdzone, wszystko wyglada dobrze, advisory tylko na klocki i opony, czyli widac ktos dbal. Na autotrader nic nie ma w okolicy z tymi silnikami kilka 330d, ale jak juz pisalem wysoki podatek drogowy i ubezpieczenie wyklucza ekonomie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po odpaleniu na zimnym nie slychac lancucha. A jak wiadomo przy tym przebiegu juz czasami potrzebna wymiana.

Wymiana potrzebna zawsze jesli n47 ma przebieg powyzej 70tys mil, szczegolnie w uk gdzie o auta dba sie duzo gorzej niz w EU. Sluchanie nic nie daje i jest bardzo bledne, dajac falszywa radosc. Te lancuchy pekaja bez ostrzezen. W szkocji dodatkowo nalezy dobrze sprawdzic stan podwozia. Kazde ktore robilem z tamtych rejonow bylo bardzo skorodowane. Szczegolnie tylny "wozek".

Opublikowano
Na forach uk jest wiele n47 z nalotem 200k mil na ori lamcuchu, regularny serwis, zmiany oleju i powinno byc ok . Z drugiej strony przedlift troche mocniejszy i podobmo mmiej awaryjny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na forach uk jest wiele n47 z nalotem 200k mil na ori lamcuchu, regularny serwis, zmiany oleju i powinno byc ok . Z drugiej strony przedlift troche mocniejszy i podobmo mmiej awaryjny.

No dobra, wiesz lepiej niz ja. Pozostawie bez komentarza fakt iz oba auta maja te same silniki....

Opublikowano
Jesli jestes mechanikiem to wiesz ze m47 i n47 to nie te same silniki. Inne turbo, wtryski itd. Przynajmniej jesli chodzi 318d a 320d jak w temacie.
Opublikowano

177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których jebnie w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których [bAD] w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

Opublikowano

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

 

Dobrze wiedzieć, bo coraz więcej "anglików" na rynku ofert :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorry chodzilo mi przedlift i polift .

Dobrze wiemy o co ci chodzilo wiec nie przekrecaj, probujesz byc madrzejszy od ludzi co siedza w marce oraz na forum od wielu lat i cos wiedza. Jesli ktos napisal, ze to ze nie dzwoni nic nie znaczy, to sie sluchaj a nie wymadrzaj. Przedlift czy polift moze miec n47, tak jak w przypadku tych dwoch aut.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma agresji. Jest poddenerwowanie jak ktos nic nie wie a sie wymadrza bo gdzies ktos na face pisal.
Opublikowano
Sorry jeszcze raz nie to bylo moim zamiarem. Wiec wracajac do tematu w kazdym pada lancuch i nie warto. Ok dzieki za opinie. Szukam dalej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lancuch to nie problem. Nalezy go wymienic. Polift jest znacznie ladnieszy i takiego bym szukal.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tam wymiana lancucha :norty: W zeszłym roku jak musiałem troche jezdzic zastepczym autem dali mi e61 z n47 i przelotem 380 tys na oryginalnym lancuchu :mrgreen: sam pytalem ile razy juz lancuch wymieniali a oni ze ani raz. I ze mieli wymienic przy 200 tys ale cos ich tknelo i mowia ze zobacza ile wytrzyma. Auto jako zastepcze wiec lekko nie ma a lancuch trzyma. :mrgreen: auto z 2009 roku

🙃🙃

Opublikowano
177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których [bAD] w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

 


Hej! Widzę, ze zajmujesz się tymi silnikami i masz duża wiedzę. Jak sprawują się DPFy w N47? Często macie przypadki z podwyższonym stanem oleju? Ogólnie jednostki godne polecenia?

Brat ma F33 Cabrio 420d N47 184 z automatem 8HP i 150k przebiegu. Czy ma się zacząć martwić rozrządem i DPFem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ten dzial ale ok. Jesli pilnuje sie podstawowych zasad, brak bledow w silniku, dzialajace termostaty, raz na jakis czas dluzsza trasa, to problem dpf nie wystepowal juz w starszym m47. Widzialem wiele n47 z przebiegiem 500tys na ori dpf ale widzialem tez takie z 80tys i calkowicie zapchanym. Dla mnie silnik n47 jest bardzo dobry, cichy, ekonomiczny, zapewniajacy dobre osiagi. Nie spotkalem sie z problemem poziomu oleju. Rozrzad: gorna granica to 180tys i nalezy wymienic, widzialem zerwane po 70tys, widzialem tez ori po 400tys ale najwiecej widzialem zerwanych w granicach 150-190tys.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba najbiedniejsza wersja jaka może być:

-paskudna kierownica

-żadnych czujników

-manual

-fotele bieda, tylne jeśli dobrze widzę nie są składane

-lampy bieda

-dla maniaków kilkunastoletnich nawigacji - brak navi (sam też nie mam, kto raz nawigował takim starym pudłem, wie że nie warto do niego dopłacać, niemniej wspomnieć trzeba)

-i wisienka na torcie czyli manualna klima


A przepraszam - nie naj naj najbiedniejsza, bo są 2 cupholdery w desce rozdzielczej, jedyny plus tego auta jaki widzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.