Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Twoje słowa są prawdą przy nowych autach. Przy używanych to niekiedy i mały silnik potrafi zrobić dziurę w kieszeni a sąsiada R6 jedzie bez napraw :D , także liczy się stan. Mityczne R6 nie jest jakieś drogie w utrzymaniu, ackzolwiek rozumiem, że nie każdy go potrzebuje.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mi się podoba, sprawia dobre wrażenie. I dużo plus za carpass, z reguły ginie w tajemniczych okolicznościach...

 

Byłem obejrzeć to auto. Jedno co mnie zastanowiło to to, że na calym aucie jest powłoka lakiernicza o grubości od 180 do 210. We wnękach, na progach po 90. Nawet dach miał 160, ale właściciel idzie w zaparte, że on go nie malował, również żadna szkoda u ubezpieczyciela nie wisi na nim.

Czy zdarzają sie egzemplarze z taka grubością lakieru? Nie dopatrzyłem się śladów demontażu elementów..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może źle się wyraziłem, ale chyba koszt serwisowania i utrzymania 4 cyl. będzie nieco mniejszy niż R6.

Miałem już do czynienia z bmw, 2 auta były w rodzinie akurat diesle, więc cokolwiek wiem o tym, że to nie będzie poziom serwisu i utrzymania jak innych marek.

Co masz na myśli mówiąc dychawiczne 318i?

Pozdrawiam

318i 129ps, jest po prostu słaby.

Opublikowano
Potwierdzam i odradzam kupno 318i, sam taką mam i gdybym mógł cofnąć czas to na pewno by to bylo 325 lub 330. Koszty eksploatacji takie same, tylko zakup drozszy, a ile zadowolenie z jazdy wieksze.
Opublikowano
Za 28tys nie kupisz dobrego e90 2009+ po lifcie, zejdź na ziemię :D

Ile potrzebuje na 2009+?

 

9.000-10.000 euro. Wiem co mówię. Rok temu kupiłem. Kierowałem się podobnymi kryteriami co Ty, tylko u mnie tak trochę nietypowo - kombi w benzynie, więc nie wiem, czy to taniej, czy drożej. Po roku może wyjdzie 1.000 euro taniej? Bejce strasznie trzymają cenę :twisted:

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

No nic, najwyżej będę musiał dłużej zbierać :cry2:.

Jaki silnik powinienem wybrać jeżeli chcę maksymalnie długo i bezawaryjnie jeździć (jeżdżę spokojnie)? Wydaje mi się że 2.0d 177KM jest ok. Są z nim jakieś większe problemy?

Za ubezpieczenie, kalkulatory internetowe pokazują mi ok 1000zł, to realna kwota?

Spalanie rzeczywiście takie jak piszą na wiki (ok. 5/100 w trasie i 8 miasto)?

Czy ten samochód jest dynamiczny, ładnie się zbiera, czy ma problemy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spalanie tak, bardzo oszczędny motor, dynamika super, problemy sa, łańcuch. Nie ma lepszego silnika do e90 jak n47 w dowolnej specyfikacji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za ubezpieczenie, kalkulatory internetowe pokazują mi ok 1000zł, to realna kwota?
Jeśli te kalkulatory nie spiskują przeciwko Tobie i nie robią Ci na złość to chyba znasz odpowiedź... :duh:
Opublikowano

ogólnie szukam auta z 2005 raczej preferuje benzynę gdyż zawsze miałem takie auto i więcej jeżdżę po mieście, ale rocznie ~20-25tys gdzieś wychodzi

przeglądam cały czas ofert 325i, ale ostatnio zacząłem się też zastanawiać nad wersją 330d i teraz pytanie do was jak myślicie w co lepiej się pchać dalej czekać na benzynę czy może też przeglądać oferty diesle i jak wygląda z jakością silników i ich utrzymaniem

Opublikowano
Przejedź się mocnym dieslem to będziesz miał łatwiej odpowiedzieć sobie na to pytanie. Dodatkowo przy przebiegach 20 - 25 k to samą różnicą w paliwie zamykasz się w "utrzymaniu". Mam od pół roku 330d, jeżdżę po mieście i jest super.
Opublikowano

Mam pytanie jak się sprawuje w codziennej jeździe 330XD 231KM w automacie + jakiś chip na 280KM/600NM.

Jak chodzi automat ? Bo już stary jestem i nie chce mi się zmieniać biegów ...

XD bo miałem już auta po 250KM/500NM i jak jest mokro to jest problem żeby dynamicznie ruszyć. Bokami już się nalatałem więc bardziej mnie interesuje pedal to the metal i jedziemy a nie walka z trakcją.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Śledzę od jakiegoś czasu rynek e92 z mocnymi benzynami i myślę, że powinieneś zejść na ziemię i przestać szukać takich za 30- parę tysięcy. :roll:
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Pierwsza po opłatach, czyli kosztować musiała u Niemca poniżej 7k EUR.

Druga z USA

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Chyba 40k + kolego. Za 30k dostaniesz kapcia 3 litrowego. Zobacz ile stoją w Niemczech takie auta.

Za 30k+ to można 320i w dobrym stanie szukać, ale nie 3.0.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tiaa... e90 320i z 2005 to za 20-kilka kupisz niezłe, znam kogoś kto tak kupił. 325i na otomoto 13 sztuk od 22k do 36k. Coś na pewno jest warte uwagi. Za 40+ znajdziesz coupe.
Opublikowano

 


coupe ostatnio kolega oglądał 3.0 za 37tys to była po lekkim dzwonie :P za 30 z hakiem to szkoda Twojego czasu, tzn kupisz ale zapomnij o bezwypadkowości

gm7CfMp.jpg?1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba 40k + kolego. Za 30k dostaniesz kapcia 3 litrowego. Zobacz ile stoją w Niemczech takie auta.

Za 30k+ to można 320i w dobrym stanie szukać, ale nie 3.0.

 

No patrzyłem i co, mozna w 33 sie zmieścic - duze znaczenie ma przebieg i wyposazenie - jezeli max wypas oraz przebiegi 80-120 to rzeczywiscie 40 trzeba szykować, ale bez przesady...

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ale człowieku o czym ty mówisz, ja ci mogę też pokazać aukcje z Cayenne za 25 tys. i co? Też można.

Za dobry egzemplarz, podkreślam dobre bezwypadkowe auto z małym/średnim przebiegiem i pełną historią nie kupisz za 33k... zejdź na ziemię.

Inaczej, masz bezwypadkowe BMW E90 330i z polskiego salonu pełen serwis, SPRAWNE, oddasz to za 33k komuś? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.