Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Niestety moje BMW F31 330D xdrive z 2013 spłonęło w dosłownie 5 minut.

Przyczyną okazuje się EGR. Auto posiadało oczywiście AC i szkoda została zgłoszona, jednak przeczytałem, że ubezpieczyciel może odmówić mi odszkodowania, ponieważ wada jest z winy producenta. Pytanie czy to prawda?

Dopiero po fakcie znalazłem zakładkę na stronie BMW, że moje auto podlega akcji serwisowej, a dokładniej trzech. Jedną związaną z poduszką pasażera i dwie do EGR. 
Nie jestem zapalonym fanem BMW i nie śledzę nowinek w sprawie akcji serwisowych. Kupując to auto chciałem aby było wygodne na trasy, dynamiczne i za razem ekonomiczne oraz bezpieczne.
 

Moje główne pytanie brzmi, czy ktoś z Was znalazł się w takiej sytuacji i wie może jak postępować, aby ubezpieczalnia i producent nie wypięli się na mnie, a ja nie został jedynie z samym wrakiem? 

IMG_3020.jpeg

IMG_3019.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.