Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 19.01.2025 o 14:46, davidpl napisał(a):

W wyższej temperaturze spalania masz mniej sadzy, temperatura płynu chłodniczego chyba nie będzie miała ogromnego wpływu na temperaturę spalania, bo woda chłodzi ścianki, a nie mieszankę paliwowo powietrzną.

Będzie mieć, jeśli spadnie poniżej dopuszczalnej wartości i sterownik silnika wyłączy wypalanie DPF.


Poza tym jazda na dłuższą metę z niedogrzanym silnikiem to jakby jazda "na ssaniu", a więc dawka może być nieco większa niż dla silnika, który osiągnął temperaturę roboczą prawidłowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.