Skocz do zawartości

e38 - Podłącenie wzmacniacza i zmieniarki płyt (bez navi)


Tomash85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Cześć! Jestem w trakcie ratowania grania w mojej v8
Sytuacja wygląda następująco, musiałem kupić wzmacniacz razem z brakującymi kostkami. Jedna kostka jest ogarnięta, przewody polutowane zabezpieczone. Z drugą kostką mam sytuację taką nijaką, bo od kostki zostały mi 3 kable a od wiązki mam ich 7...
...Może dlatego ze jeszcze idą do zmieniarki jakieś, ba na pewno idą. Tylko jakie?

Zdjęcia przewodów co idą od kostki:
https://i.postimg.cc/ZBrwyYxW/405640769-910743477052156-6882300646055664840-n.jpg

Przewody które idą od wiązki:
https://i.postimg.cc/rRMQG6fQ/393201050-1509550706503104-197102011017475642-n.jpg

A tutaj kostka od zmieniarki:
https://i.postimg.cc/rRMQG6fQ/393201050-1509550706503104-197102011017475642-n.jpg https://i.postimg.cc/GBT7dxBJ/409453691-1087352145952205-1720097207504819039-n.jpg

Może Wy wiecie jak to połączyć żebym nie musiał Brauna wzywać do gaszenia?? 😉

Edytowane przez Tomash85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wstaw lepsze zdjęcia bo nic nie widać.

Jaki rocznik auta.

Zmieniarka ma 2 wtyczki, mniejsza 3pin (pin1 masa brazowy cienki, pin 2 zasilanie czerwony z zielonym paskiem cienki, pin3 ibus biały z szarym paskiem w żółte kropki)

Większa kostka to audio (pin1 sygnał lewy, pin2 masa, pin3 ekran, pin4 sygnał prawy)

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik autka to 95' radio bez navi. Od zmieniarki idzie jedna kostka 3pinowa, gdzie jeden pin jest niewykorzystany. Jest przewód czarny i brązowy, gdzie przez brązowy idzie bezbiecznik....

A co wzmacniacza? Od kostki zostały mi 3 przewody ( Brązowy,Biały,czerwono/zielony) Od wiązki mam do wyboru 7 przewodów ( Biały, czerwono/zielony(grubszy), czerwono- zielony, czerwono zielony, brązowy(grubszy), brązowy, biały...405640769-910743477052156-6882300646055664840-n.thumb.jpg.650d6acc96a265293e78a5288c326969.jpg393201050-1509550706503104-197102011017475642-n.thumb.jpg.2dc366a14f5d7202ada3444b633711c0.jpg

409548503_1762899140838806_5420176507783788010_n.thumb.jpg.a3e057595f66d905b455f347faad6b79.jpg370247229_1388252835137177_2399334992699289663_n.thumb.jpg.4f6f9f3b1c5eb94f226871234fc60fb4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wzmacniacz masz prawidłowy? Czerwone z zielonym paskiem powinny być wszystkie do kupy. Tam powinien być chyba stały plus. Te przewody ze wzmacniacza musisz podać z którego pinu wychodzą, jaki kolor, na kostce są numerowane piny.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było zmieniarka była w aucie, a co wzmacniacza jak się dowiedziałem to przedlifty miały ten model. Kurrr a myślałem ze będzie tak pięknie.

Więc tak...

1. Czerwono zielony

2. Bialy

3. Brązowy

 

4. Pusty (Jakby miało znaczenie)409425638_941818127303326_6411711909488823896_n.thumb.jpg.0588511e9484ebd82a3d659bf1faf745.jpg

Edytowane przez Tomash85
Uzupełnienie postu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czerwono zielony pod bezpiecznik F69 30A (pewnie któryś z pozostałych czerwono zielonych jest tam poprowadzony, zmierz czy jest tam 12v)

Brązowy masa 

Biały idzie do radia pin16 i wzmacniacza anteny. Musisz znaleźć w instalacji taki sam przewód który leci do radia na pin 16 (tak jak na screenie)

 

 

 

Screenshot_2023-12-19-18-34-06-491-edit_com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli łopatologiczne...

1. Szukać czerwono zielonego co będzie miał 12v i lutować do przewodu z kostki?

2. Brązowy masowy obojętnie do którego?? (2 brązowe przewody)

3. Po wszystkim szukać 12v na białym kablu?

 

Jestem trudnym uczniem jak chodzi o wpajanie wiedzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak na którymś czerwono zielonym masz 12v to połącz je wszystkie razem.

Na którymś grubym brązowym musi być masa, sprawdź multimetrem. 

Biały tak jak napisałeś.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szumrak napisał(a):

Jak na którymś czerwono zielonym masz 12v to połącz je wszystkie razem.

Na którymś grubym brązowym musi być masa, sprawdź multimetrem. 

Biały tak jak napisałeś.

Czyli jak coś 3 przewody zrobić jako jedność i zalutować pod kostkę? Dobrze kumam?  😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.