Skocz do zawartości

E91 320d M Sport Edition


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Zobaczymy jak będzie, nie bardzo jest na co zmienić bo o Bilsteinach ostatnio również widziałem bardzo słabe opinie 😞 

Jak narazie jeździ się genialnie, jedyne co mnie irytuje to to że przód jest 10mm wyżej niż był mimo że wszystko jest idealnie dobrane po VIN i zamontowane zgodnie z TIS. Ktoś w USA pisał że ułożyło się po miesiącu-dwóch, zobaczymy.

  • Przykro mi 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie po wymianie tylnich amorow auto podwyższyło sie o 3-4mm 😄

BTW tylne zmieniałeś?  Jak sie zabralem za robote przy 17 letnich nieruszanych srubach to wszystko szlo nie tak. Najpierw nakrętki tylnego łoża zaczely sie obracac, to chcac odkrecic sam amor urwala sie sruba od dolu (nie licząc tego ze sam amor zespolił sie z dolnym mocowaniem). Przy jednym gornym mocowaniu przyrdzewiala sruba, to podczas odkrecania trzpień gorny amora na nasadke 6 sie urwal. Miala byc szybka robota 😅

Przy tym sport edition to amory masz krótsze czy standardowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tylne były wymienione jeszcze w DE, również SACHS. Zawieszenie mam w wersji M czyli krótsze (chociaż czytałem gdzieś że nie są krótsze tylko sztywniejsze niż seryjne). Mogłem od razu przy wymianie dać Eibacha i teraz by było idealnie ale kto wiedział 😄   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.