Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czytalem ostatnio duzo opini jak wykryc padniete wiso.w lecie w korkach tem.bardzo czesto mi wzrastala temp. pomagalo dawania nawiewu ciepla .dzis sprawdzalem jeszcze ra ,sinik rogrzany wstawilem auto do garazy po 2min zapalilem na ok 5min gdy temperatura byla na polowie pogazowalem go i trzymalem na 2-2,5tys i nic wiatrak krecil sie nadal wolno moglem go zatrzymac palcami i nawet zamachnac w druga strone??padniety?
Opublikowano
gdy temperatura byla na polowie pogazowalem go i trzymalem na 2-2,5tys i nic wiatrak krecil sie nadal wolno moglem go zatrzymac palcami i nawet zamachnac w druga strone??padniety?

 

.... tak - już bimetal musiał by dawno zaskoczyć trzymać obroty ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

... opis wymiany masz w dziale " zrób to sam " / temat :wymiana termostatu w E36 / na początkowych fotkach jest demontarz Viska -

 

byle by nie używane - nie wiedomo jak długo pohula a na nowe powinna być gwarancja - wszystko zależy od zasobności portwela .... :wink:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
ok jednak wymiana .co polecacie nie zbyt drogiego czy te z alegro po 150-170zl beda ok na jakie firmy uwazac a jakie polecacie .czy poradze sobie z wymiana ?

 

zadzwoń do Gościa 501 034 264 Ja od Niego kupiłem w maju na Allegro wisko, daje rok gwarancji i ma różne rodzaje, doradzi Ci co i jak. A wymiana nie jest w sumie trudna. :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam pomocy wlasnie wrucilem z garazu jestem po wymianie wisco .kupilem behr wszystko ladnie sprawnie poszlo moze 20min i zalozone odpalam auto i slysze jakby turbo pod maska siedzialo zaleznie od obrotow .zostawielm auto by sie zagrzalo a tu zonk nic sie nie dzieje ,przejechalem sie troszke deptajac go pod garazem nic .obroty takie same niezaleznie od silnika moglem wisco w rekach znow zatrzymac, a na zgaszonym krecil sie bardzo delikatnie w obie strony .jak byl swiezo zalozony to mail opor teraz tego nie ma .pomocy moze kupilem bubel .kupilem w inter cars.
Opublikowano
witam pomocy wlasnie wrucilem z garazu jestem po wymianie wisco .kupilem behr (bardzo dobrze :cool2: ) wszystko ladnie sprawnie poszlo moze 20min i zalozone odpalam auto i slysze jakby turbo (nie bardzo wiem o co chodzi :shock: z tym turbo - gwizd, świst, huk) pod maska siedzialo zaleznie od obrotow .zostawielm auto by sie zagrzalo a tu zonk nic sie nie dzieje (tzn. :?: ) ,przejechalem sie troszke deptajac go pod garazem nic .obroty takie same niezaleznie od silnika moglem wisco w rekach znow zatrzymac, a na zgaszonym krecil sie bardzo delikatnie w obie strony .jak byl swiezo zalozony to mail opor teraz tego nie ma .pomocy moze kupilem bubel .kupilem w inter cars.

 

według mnie, nie oceniaj sytuacji zbyt pochopnie, na zewnątrz jest chlodno tak więc nie wymagaj aby wisko chodziło z dużą prędkością bo po co ma to robić... poza tym stań w korku (lub na postoju) i napisz czy temp. wzrasta poza połowę czy nie. Według mnie wszystko powinno być OK. Napisz więcej szczegółów i wyjaśnij m.in. to turbo bo nie wiem o co chodzi. Latem, jak jest ciepło wisko dmucha całkiem poważnie (głowę chce urwać) ale zimą (w chłodne dni) nie ma potrzeby chłodzić silnika ponieważ jeszcze się nie zagrzał. A czy przypadkiem nie uszkodziłeś blaszki (bimetalu) na wiskozie podczas montażu?

...tylko BMW
Opublikowano
Rozgrzej do połowy potem na 4000 ts obrotów na biegu jałowym potrzymaj potem zejdz na normalne obroty a zobaczysz ze visko sie załączy.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
a ja zrobiłem inaczej na padniete wiskoz odkręciłem wiskoz, skróciłem łopatki wiatraka tak około 3-4 cm równiutko do koła zespawałem wiskoz ze sruba i zakreciłem normalnie, kręci jak wariat nic się nie dzieje pompa chodzi jak trzeba, temperatura w największe upały w korkach w wawie nie skoczyła o milimetr poza pion zrobiłem to w kwietniu 2006 i chodzi do teraz, koszt na flaszkę mechanikowi
Opublikowano
jak zalozylem i odpalilem auto wisco krecilo sie zalezne od obrotow ale nie maksymalnych.pozniej ucicchlo i od wczora nie moge dojsc do tego czemu juz sie nie wlaczy.mama pytanie moge odpalic auto i farelka lub opalarta delikatnie kierowac na wisco zeby mial tem.powinien sie zalaczyc?
Opublikowano
Nie rozumiem o co ci chodzi z tym wiskiem. Przecież jeśli temperatura nie wzośnie poza połowe to się nie załączy, nawet jak będziesz trzymał go na 7 tys. obrotów. Ja mam sprawne wisko i też się nie włącza nawet jak trzymam na wysokich obrotach, a temperatura cały czas w pionie.
Opublikowano
bez nerwow ale po zalozeniu nowego chcialbym wiedziec czy dziala poprawnie ,i co teraz mam czekan do lata jak bedzie cieplo jak bedzie wszystko ok to luz a jak nie to moga mi nie uznac gwarancji?
Opublikowano
nie dam wam panowie spokoju bo! wlasnie wrucilem z krakowa korki ostra jazda autostrada wszystko ok nie zaobserwowalem zeby sie wlaczyl .gdy zajechalem do garazu zostawielem go na jakies 5min tem. rowna polowa postanowilem zrobic ten experyment sciaglem oslone chlodnicy i skierowalem na wisco na poczatku opalarke pozniej farelke i nic temp wzrostla ponad polewe do pierwszej kresi balem soie go dalej trzymac zalozylem oslone auto nadal chodzilo tem.spadla do polowy i tak sobie chodzilo przez kolejene 15min to juz prawie 25min i dzis wcale nie jest tak zimo pozatym to garaz?jak myslicie sciagnac go i reklamowac?
Opublikowano
I to sa wlasnie problemy z wisco. Wedlug mnie jezeli temp podczas normalnej ekspluatacji (bez wariacji z farelka) nie wychodzi Ci za polowe to wszystko jest OK. Wisco nie powinno sie blokowac na stale ono zawsze musi byc luzne tylko ze jak jest nagrzane to musi byc troszke mniej luzne. Sa inne rzeczy odpowiedzialne za przegrzewanie sie auta (termostat, pompa wody, zapchana chlodnica, zapowietrzenie)
Opublikowano
ale czemu sie nie zalaczylo?poprostu spokoju mi nie daje wiem co mialem w tym roku co korek to ja na cieplym nadmuchu w najblisze lato chce tego uniknac .i nie poto dalem 240zl za visco ktore ani razu nie dalo znaku zycia?
Opublikowano
według mnie farelka czy opalarka nie jest wyznacznikiem, jeśli podczas jazdy (dynamicznej) czy postoju w korku auto utrzymuje prawidłową temp. to wszystko jest :cool2: , pojeździj jeszcze troche, zwracaj uwagę na temp. na rekalmację masz min. 12miesięcy więc jeszcze trochę czasu zostało (jakby co)
...tylko BMW
Opublikowano
KOLEGO mialem te same objawy. a takich typow co spawaja wisco to nie sluchaj BMW to nie PGR-y.powiem ci tak wyjedz na miasto i ja pokatuj czyli nie schodz ponizej 3000obr/min sprubuj ja zagrzac.ona nie ma prawa na wskazniku przejsc poza polowe to jest jej swiete miejsce.u mnie bylo ta .wisco pomalu siadalo to wymienilem ale nie do konca bo byl delikatny luz na pompie wody a co sie okazalo to ukrecil sie wirnik od pompy i to byl caly problem.na dzien dzisiejszy to zaczepiam do BUMY lawete i pedal w opur a wskazowka jak w pionie tak W PIONIE POZOSTAJE.jak by ci sie grzala to dla sprawdzenia wisca wepchnij kawalek patyka w wisco i wtedy w pizde i na gaz i sie okaze.POWODZONKA.JAK COS TO DZWON661959170
Opublikowano
A moze masz wiatrak od diesla? Ja tak mialem przy 1.6i i tez glupialo. Dodam ze przy zalaczonym faktycznie dawal dzwieki jak by byla turbina. Wiatrak od diesla ma wiecej lopatek i sa wezsze.
Opublikowano
Stary poradze ci tak, nie zastanawiaj sie czy to wisko moze jeszcze trybi czy tez nie, tylko jak najszybciej wymieniaj. Ja mialem padniete nie zauwazylem dwa czy tez trzy razy lekko przegrzalem auto w korkach konkretnych, i teraz mam glowice do roboty, jest u mechanika , glowica planowana bo sie pozapiekalo konkretnie :mad2: koszt roboty wraz z wymiana paru innych rzeczy simerigi na skrzyni przy wale, podporka walu i poduszki skrzyni wyniolso mnie 1600 zeta, wiec sporo w porownaniu z nawet 250 zeta jak wydasz na nowe wisko. Teraz tez jestem juz mądry :)
Opublikowano
Stary poradze ci tak, nie zastanawiaj sie czy to wisko moze jeszcze trybi czy tez nie, tylko jak najszybciej wymieniaj. Ja mialem padniete nie zauwazylem dwa czy tez trzy razy lekko przegrzalem auto w korkach konkretnych, i teraz mam glowice do roboty, jest u mechanika , glowica planowana bo sie pozapiekalo konkretnie :mad2: koszt roboty wraz z wymiana paru innych rzeczy simerigi na skrzyni przy wale, podporka walu i poduszki skrzyni wyniolso mnie 1600 zeta, wiec sporo w porownaniu z nawet 250 zeta jak wydasz na nowe wisko. Teraz tez jestem juz mądry :)

 

Po co ma kupować nowe :?: jeśli to jest faktycznie złe to niech reklamuje a nie kupuje następne.... :naughty:

...tylko BMW
Opublikowano
no ale spokojnie, w tak zimne dni mi takze nie załącza sie wisco, natomiast zawsze jak uruchamim silnik przez chwile mocno dmucha, ale potem juz nie nawet jak długo pojeżdze po miescie bo temperatury są takie ze wisco praktycznie jak sie załacza to na pare sekund i to wystarcza przy tak niskich temperaturach. Nie kombinu juz nic, bo zadnym wyznacznikiem nie jest krecenie wisca jak silnik jest wyłaczony czy zatrzymywanie go w rekach jak silnik pracuje a wisco nie musi pracować, natomiast jak przyjdzie lato to juz po paru kilometrach po miescie odrzutowiec sie robi i masz pewnosc czy wisco pracuje czy nie. Jezeli teraz temperatura nie wychodzi poza połowe to znaczy ze narazie jest dobrze. Masz gwarancje roczna tak wiec do lata juz niedaleko :) i napewno sprawdzisz czy jest sprawne. jedne co słyszałem o wiscozach to to ze najlepiej ztransportowac je w pionie a jezeli nie to po odpakowaniu musza polezec pare godzin w pione przed montazem. Potwierdzili mi to nawet w ASo, ale jaka jest prawda to GOD raczy wiedziec

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

jedne co słyszałem o wiscozach to to ze najlepiej ztransportowac je w pionie a jezeli nie to po odpakowaniu musza polezec pare godzin w pione przed montazem. Potwierdzili mi to nawet w ASo, ale jaka jest prawda to GOD raczy wiedziec

 

wszystko się zgadza, tylko transport wiska w pionie dotyczy elementu używanego, nie nowego.

...tylko BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.