Skocz do zawartości

320i BRAKUJE MOCY MOJEMU BMW!!! POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
POSIADAM BMW E30 320i Z 1990 ROKU. JEZELI CHODZI O TE AUTKA TO JESTEM LAIKIEM, ALE POWOLI SIE UCZE. MOJ PROBLEM POLEGA NA TYM ZE MOJE BMW JEST STRASZNIE"SLABE" TZN. NAPEWNO NIE MA TYCH 120 KONI. NIE WIEM CO ROBIC, W CZYM SZUKAC PRZYCZYNY. :( aUTK0 JEST ZAGAZOWANE W KWIETNIU TEGO R0KU.PALI 15 L/100KM GAZU - CZY TO DOBRZE? POPRZEDNI WLASCICIEL ZMIENIL SLINKI Z 1,8 NA 2.0 MOZE ON COS ZLE ZROBIL, MOZE O CZYMS ZAPOMNIAL. PROSZE WAS O POMOC, MOZE KTOS Z WAS MIAL COS TAKIEGO?
Opublikowano
Podałeś strasznie mało szczegółów i na odległość trudno doradzać w ogólnikowych kwestiach ale mocno prawdopodobne ,że gaz zrobił swoje z silnikiem :(
Every weapon needs a master.
Opublikowano

jak nie będziesz pisał na capslocku, to będziesz bardziej czytelny :idea:

 

wyjmij sobie na jakiś czas zwężkę z dolotu i zobacz jak się sprawuje silnik

niestety jest tak, że m20b20 najlepiej idzie od 4 tys RPM, a przy takich obrotach jest bardzo duże zapotrzebowanie na powietrze.... którego dopływ ogranicza właśnie nieszczęsna zwężka w dolocie

 

wiem, że LPG, to nakaz ekonomiczny, ale BMW nie lubi gazu i tyle - zwłaszza I i II generacji

 

jeśli mimo zdjęcia zwężki nic się nie poprawi, to znaczy, że coś jest źle - sprawdź sobie dla pewności jak wygląda olej i płyn chłodzący :idea: , bo przedmuch między obydwoma układami to częsta przyczyna spadku mocy

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

wyjmij sobie na jakiś czas zwężkę z dolotu i zobacz jak się sprawuje silnik

 

kolega tez ma taki problem, auto zadbane, wszystko regularnie wymieniane a auto slabe na benzynie i na gazie. instalka ofkoz 2 generacji.

 

w temacie tej zwezki - wyjme ja ale czy to czegos nie pomiesza? czy auto bedzie wtedy pracowac na gazie? oczywiscie mowie tylko o pracy w czasie testu - bez zwezki.

Opublikowano
Dziwne ale zdarzyło mi się z 4 razy że też mi się mulił.... tzn. 1,2,3 i tak jak by miał moc i tracił lekko na 2 sekundy i znowu łapał moc lecz jak juz na 4 doszedłem do 5 tyś obrotów i się lekko silnik rozgrzał już było OK.. Sonda jest wymieniona. Podejrzewam przepływomierz-ostatnio zawiesił się i gasł mi samochód dopiero jak przywaliłem w przypływomierz to odblokował się i chodzi ok .. Pozatym mam minimalne wachania obrotów na jałowym. Ps. jak chodzi silnik na jałowym i jestem przy samochodzie to jest coś w stylu regularnego cykania... Co to może być?? bo pierwszy raz się z tym spotykam...
Opublikowano
Ps. jak chodzi silnik na jałowym i jestem przy samochodzie to jest coś w stylu regularnego cykania... Co to może być?? bo pierwszy raz się z tym spotykam...

Tez to wczoraj uslyszalem, wydaje mi sie, ze slychac wtryski i tak ma byc. Druga rzecz jak mi przchodzi na mysl to aparat zapłonowy, "tak jakby iskry skakaly". No tak mi sie wydaje i jakby co to prosze sie nie smiac :oops:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.