Skocz do zawartości

320i BRAKUJE MOCY MOJEMU BMW!!! POMOCY!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
POSIADAM BMW E30 320i Z 1990 ROKU. JEZELI CHODZI O TE AUTKA TO JESTEM LAIKIEM, ALE POWOLI SIE UCZE. MOJ PROBLEM POLEGA NA TYM ZE MOJE BMW JEST STRASZNIE"SLABE" TZN. NAPEWNO NIE MA TYCH 120 KONI. NIE WIEM CO ROBIC, W CZYM SZUKAC PRZYCZYNY. :( aUTK0 JEST ZAGAZOWANE W KWIETNIU TEGO R0KU.PALI 15 L/100KM GAZU - CZY TO DOBRZE? POPRZEDNI WLASCICIEL ZMIENIL SLINKI Z 1,8 NA 2.0 MOZE ON COS ZLE ZROBIL, MOZE O CZYMS ZAPOMNIAL. PROSZE WAS O POMOC, MOZE KTOS Z WAS MIAL COS TAKIEGO?
Opublikowano
Podałeś strasznie mało szczegółów i na odległość trudno doradzać w ogólnikowych kwestiach ale mocno prawdopodobne ,że gaz zrobił swoje z silnikiem :(
Every weapon needs a master.
Opublikowano
  • Autor
QRDE ROZUMIEM ZE GAZ OSLABIA AUTO, ALE ZABY AZ TAK?? SILNIK ZACHOWUJE SIE TAK JAKBY CHCIAL JECHAC ALE NIE MOZE BO TAK JAKBY GO COS TRZYMALO. TARCZE BEBNY OKLADZINY SPRAWDZILEM I NIC NIE TRZE
Opublikowano

jak nie będziesz pisał na capslocku, to będziesz bardziej czytelny :idea:

wyjmij sobie na jakiś czas zwężkę z dolotu i zobacz jak się sprawuje silnik

niestety jest tak, że m20b20 najlepiej idzie od 4 tys RPM, a przy takich obrotach jest bardzo duże zapotrzebowanie na powietrze.... którego dopływ ogranicza właśnie nieszczęsna zwężka w dolocie

wiem, że LPG, to nakaz ekonomiczny, ale BMW nie lubi gazu i tyle - zwłaszza I i II generacji

jeśli mimo zdjęcia zwężki nic się nie poprawi, to znaczy, że coś jest źle - sprawdź sobie dla pewności jak wygląda olej i płyn chłodzący :idea: , bo przedmuch między obydwoma układami to częsta przyczyna spadku mocy

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
  • Autor
dzieki za rade!! ale jak wczesniej mowilem ze jestemuczacym sie laikiem w temacie silnka bmwi dlatego bardzo bym cie prosil o dokladniejesz objasnienie co to jest ta zwezka.
Opublikowano
  • Autor