Skocz do zawartości

Filippp

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia Filippp

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ja ostatnio miałem problem z duszeniem się samochódu na pierwszym biegu...Problem występował tylko przy ruszaniu na full...Reszta biegów była ok... Dziś miałem troche czasu i obejrzałem gume od przepływomierza...i jak się okazało była pęknięta... skleiłem kropelką to pęknięcie oraz na koniec posmarowałem silikonem do wysokich temp. i jest idealnie... Test zrobiłem na wstecznym i wrzuciłem jedynke i gaz na maxa i już się nie zadusił lecz przepiekł gume :D - nie dokońca bo mokro jest :/
  2. Filippp

    urwana linka od maski

    ps. w sklepie z klejami spotkałem gościa który zajmuje się klejeniem plastików itp. o powiedział że tak na serio te wszystkie wynalazki to do niczego się nie nadają... Najlepsza metoda to : odtłuszczenie plastiku,zrobienie tam 2 małych otworków, włożenie cienkiego druty i zalanie poxipolem (szarym ) a na dodatek dać jeszcze poxipol lub kropelke pomiędzy pękniętym plastikiem...
  3. Filippp

    urwana linka od maski

    tzn. u mnie był tak że jak maska się otworzyła to poźniej aby wyjąć ten mechanizm trzeba było odkręcić plastikową nakładke przy chłodnicy o poźniej te pudełko z mechanizmem trzymało się na 3 ampule-odkręciłem te 3 sruby i mechanizm był wejety i mogłem przy nim grzebać....w sumie mechanizm to pikuś... gorzej że połamałem w środku samochodu w nerwach rączke od otwierania maski- ale niby kropelka trzyma pozatym jest w środek wkręcona śruba...
  4. Filippp

    urwana linka od maski

    ja walczyłem z tym 3 h.. napoczatku nadkole rozebralem ale nie pomogło dlatego zaczałem grzebać przy mechaniźmie zamka... w moim przypadku e mechaniźmie ułamał się plastik i wyskoczył grzybek od linki z niego ale sprawa została zakończona odtłuszczeniem plastiku-dorobieniem kawałka i sklejeniem poxpipolem szarym i kropelką ( dla pewności :) ) i od tamtej pory nie jest tak jak na poczatku ale ładnie się otwiera i zamyka wiec jest OK
  5. Filippp

    urwana linka od maski

    Więc miałem ostatnio to samo w e36... Aby otworzyć maske trzeba zrobić to: 1. Wyjąć prawy grill 2.Pociągnąć linke która idzie to lewego zamka-otworzy się lewa strona 3 trzeba znaleźć mechanizm z prawej strony-tam gdzie wchodzi zatrzask od maski... Jest to czarne pudełko wielkości paczki od fajek... 4.Jak znajdziemy już ten mechanizm to bierzemy śróbokręt i lekko naciskamy na czarną plastikową pokrywe z plastiku i powinna pęknąć od przodu w lewym rogu-Tam jest cienki plastik specjalnie zrobiony do owaryjnego otwierania... następnie wkładamy tam sróbokręt i dociskamy wtedy otworzy się prawa strona.. I MASKA OTWARTA ( że sam do tego doszedłem :) )
  6. Dziwne ale zdarzyło mi się z 4 razy że też mi się mulił.... tzn. 1,2,3 i tak jak by miał moc i tracił lekko na 2 sekundy i znowu łapał moc lecz jak juz na 4 doszedłem do 5 tyś obrotów i się lekko silnik rozgrzał już było OK.. Sonda jest wymieniona. Podejrzewam przepływomierz-ostatnio zawiesił się i gasł mi samochód dopiero jak przywaliłem w przypływomierz to odblokował się i chodzi ok .. Pozatym mam minimalne wachania obrotów na jałowym. Ps. jak chodzi silnik na jałowym i jestem przy samochodzie to jest coś w stylu regularnego cykania... Co to może być?? bo pierwszy raz się z tym spotykam...
  7. Uparłem się na przepływomierz bo samochód gasł i jak uderzyłem kilka razy w przepływomierz to chodzi od tamtej pory normalnie więc zablokowała się widocznie ta blaszka w przepływomierzu. Sonda już była wymieniana i spalanie jest w granicach 8-9 l / 100 km więc chyba normalne? samochód podłączyłem pod kompa po zmienie sondy i nie było błędów...narazie niechce mi sie znowu grzebać w tym samochodzie... Jedynie wachania obrotów na jałowym są ale to pewnie wina krokowego ... jedynie jak na moje oko samochód ma małą moc :/ w sumie wcześniej śmigałem samochodem ze 135 konikami a teraz ten niby ma 105 :/ .....
  8. ps. jaki największy silnik da rade upchać do Compacta?? :)
  9. No więc dzwonilem dziś do takiego znajomego gościa który BMW zna A-Z .. I powiedział że prawdopodobnie zatrzasneła się blaszka w przepływomierzu i podczas uderzenia odblokowała się-nie powinno to występować... Jak będę miał wolny czas to rozbiore przepływomierz i zobacze jak chodzi ta blaszka. Pozatym musze obejrzeć co to za przewód spadł mi w rejonie przepływomierza i syczał-narazie go założyłem na miejsce...Narazie wszystko jest OK, Sonda raczej działa bo spalanie mam w granicach 8-9 L /100 ,wachania nadal są ale jak by mniejsze pozatym nadal czekam na deszcze aby sprawdzić czy nie bedzie się dusić... Ps. gadałem z tym gościem od BMW i powiedział że czyszczenie krokowego mocząc go w benzynie a poźniej WD-40 to głupota gdyż czyści się sam wiatraczek w krokowym a pozatym to tylko daje poprawe na jakis czas... I tak myśle czy warto inwestować w zmiane przepływomierza??
  10. Więc dziś rano poszedłem odpalić samochód , i nadal odrazu gasł.. Więc otworzyłem naprawioną :) maske i przyj.... kilka razy w przepływomierz... i odpalam samochód i bach... CHODZI :) - tylko coś mi syczu tu więc poszedłem sprawdzić i jeden przewód był odłączony od przepływomierza i syczał... podłączyłem go i narazie niby jest OK.. Więc przepływomierz jest nadal do wymiany ?? czy potestowac jeszcze samochód ??
  11. Już maske zrobiłem lecz STAŁO SIĘ :/ Doslownie zaje.... się... Pojechalem sobie na miasto, samochodzik chodził Gasze go , odpalam za 50 minut i bo przejechaniu 100 metrów podczas wykręcania zgasł mi... Odpalam go i dalej gaśnie, odpalam znowu i daje gaz jedzie ale jak zejdzie poniżej 3 tyś obrotów to gaśnie-kontrolki się zapalają i koniec, znowu trzeba odpalać, powyżej 4 tyś. obrotów lekko się dusi ale da rade jechać ale na każdych światłach lub postoju gaśnie... Co mam robić!!?? POMOCY!! Dzwoniłem do znajomego powiedział że jest na 90 % pewien że to przepływomierz.... dzwoniłem po kilku osobach które sprzedają przepływomierze na allegro to powiedzieli że albo krokowy albo przepływomierz... Co wy o tym sądzicie???????? A może to ta LAMBDA którą zmieniłem tydzień temu?? tylko że wtedy i tak miałem te wachania obrotów....... Jeżeli jest ktoś tu z Warszawy i może naprawić to ,to nawet dziś (czyli niedziela ) jestem chętny do wstawienia samochodu do naprawy - oczywiście sypne jakimś groszem ( napewno będzie to większa kwota niż dniówka przeciętnego pracowanika :) ) CZEKAM Na odpowiedzi .
  12. więc jak się okazało wymieniłem nie tą żarówke co trzeba :) - wcześniej ktoś zamiast do postojowych włożył stopowe z jednej strony i dlatego się zamotałem .... ale teraz inna akcja... żarówka padła z przodu(mijania) i chciałem maske otworzyć i nagle bach... linka tak jak by pękła wiec do domu skoczyłem wyjąłem grill i tam jest linka...więc otworzyłem linką lewy zaczep a prawy poprzez awaryjne otwieranie przy mechaniźmie i otworzyłem maske jednak nie pękła tylko ten kapelusz na linke wyskoczył z mechanizmu otwierania... Jak musze to zrobić? pozatym pechowy dzień wczoraj miałem bo przez 1 h 3 razy psy mnie złapały :)
  13. Hmm.. krokowy może przeczyszcze w weekend-narazie mam brak czasu... A ci resetu kompa tojak byłme w serwisie BMW to podłączyli mi go pod koma , zrobili reset inspekcji itp.... za free :) ... poźniej 2 razy byłem w zwykłym serwisie to na 2 razy zapłaciłem tylko za 1 podłączenie 50zł... narazie czekam na deszcze :) -wtedy się okaze co i jak.... ps. opłaca się zmieniać silnik z 1,6 i na 1,8 ti ?? czyu lepiej odrazu samochód??
  14. już jest ok - działa jak należy.... teraz dalej zabawa z obrotami :/
  15. Więc bezpieczniki sprawdziłem i [BAD]... wszystkie są ok ( sprawdziłem miernikiem ) , jak wyjumuje bezpiecznik z oznaczeniem 37 to znika mi przednie pozycyjne lecz tylne nadal zero oznak życia.... żarówka jest ok... co tam jeszcze może być???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.