Skocz do zawartości

Olej pod kolektorem ssącym + wybór odmy 535d


Improssible

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Borykam się z problemem wyciekającego oleju spod kolektora ssącego. Kolektor został ściągnięty, wymieniłem świece, króciec wody oraz założyłem nowe uszczelki. Umyłem silnik. Niestety po jakimś czasie dalej na całej długości silnika pod kolektorem jest olej. Gdzieś tam obiło mi się o uszy, że ciekną klapy kolektora. Zaślepienie albo wymiana kolektora na wersję bezklapkową z 525d powinno pomóc, tylko dlaczego w kolektorze ssącym jest tyle oleju? Auto ma zaledwie 210 tysięcy najechane 535d.

Mechanik sugeruje że to może być odma albo turbiny.


Chciałbym kupić nową odmę, według VIN wychodzi mi sam separator za 11127794175. Czy jest opcja zamontowania czegoś innego lepszego? Jakiejś pełnoprawnej odmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pierwsze to sprawdź czy turbina nie puszcza oleju, jeśli tak w przewodach intercool powinnien być olej. Nie dziaduj tyłko dobry zakład do regeneracji, jeden z dobrych jestem koło Kielc. Napisz na priv to Ci sprawdzę I podam.

Z odma jest tak że obudowa jest zawsze ale w środku możesz mieć dwa typy albo filter albo bez filtrowe jak kolega wyżej napisał. Warto zajrzeć co się dzieje w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.