Skocz do zawartości

Szarpanie pod obciążeniem przy delikatnej jeździe


Duży sp. z o.o.

Rekomendowane odpowiedzi

Na weekend przysiądę do tego bardziej konkretnie, żeby rozwiązać problem tej komunikacji (mam tylko nadzieję, że nie będzie to szukanie igły w stogu siana). Korci szybciej ale niestety praca nie pozwala, a do tego auta niestety pracę trzeba mieć :D ale może przy okazji jakieś podpowiedzi na forum znajdę i lepiej się przygotuje do tego zabiegu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w mojej okolicy magika od BMW.

Dosyć dużo ludzi go chwali więc stwierdziłem, że zajadę i podpytam co i jak. Werdykt - sprzęgło hydrokinetyczne :o

A konkretniej lock-up nie do końca spina.


Stwierdziłem, że zaryzykuję i wymienię, umówiłem się na 24-go lutego, jeśli to będzie trafne - będę bardzo zadowolony. Jeśli będzie mylne to będę jeździł aż w końcu wyrzuci jakiś konkretny błąd :roll:

Jedyny minus to, że chłopak nie ma możliwości ściągnięcia u siebie sprzęgła i to muszę znaleźć sam, więc pewnie padnie na zakup z alledrogo bo nigdzie indziej nie ma :?


https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-hydrokinetyczne-konwerter-bmw-e65-e66-735-9977055427


Niby ma pasować, ale czy na pewno?

Edytowane przez Duży sp. z o.o.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaba sprawa, najlepiej swoje regenerować. Nie pamiętam gdzie moje było regenerowane, ale normalnie leciał demontaż skrzyni i sprzęgło było wysyłane do regeneracji. Może poszukaj tutaj na forum? To sprzęgło z linku to niby do 6HP19, u Ciebie na bank siedzi 6HP26.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Odgrzeje kotleta.

Mam identyczny objaw w mojej 735i , tyle że u mnie ustępują całkowicie po nagrzaniu samochodu.

Tylko u mnie pokazują się dwa błędy od disa 2820 i 2821.

Parametry silnika mam niemal identyczne jak Ty, ciekawi mnie tylko dlaczego mamy tak wysokie napięcie disa.


Ja myślę, że problemem jest wirnik w kolektorze lub mechanizm nim sterujący, oczywiście pierwsze co, to myslalem, że konwerter, ale po kontakcie z fachowcem od tych skrzyń usłyszałem, że jeżeli objaw ustepuje na gorącym silniku, to winowajcą nie jest skrzynia a silnik.


Ale czekam jak u Ciebie rozwiąże się problem, ja będę w weekend targał kolektor i oglądnę tam wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.