Skocz do zawartości

Kawasakizx10r

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kawasakizx10r

  • Urodziny 02.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e65 735i , Bmw e39 535i, Bmw e39 520d
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Transport

Osiągnięcia Kawasakizx10r

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. :cool2: Doswiadczenie, tego sie nie da kupic.... Bardzo dziekuje kolego! Auto nadal jezdzi jak tralala.
  2. Udalo sie! Po wymianie zaworka w pompie oleju samochod dziala jak nalezy! Info dla innych: cisnienie oleju wzroslo o 0,5 bara po wymianie, oprocz tego ze silnik odpala teraz besszelestnie to wogole nie zapala sie nawet na sekunde kontrolka od cisnienia! Widzialem ze wielu ludzi ma problem z ta kontrolka, wiec bardzo mozliwe ze macie wlasnie problem z tym zaworkiem! Posdrawiam I dziekuje za podpowiedzi
  3. Miska zostala zdjeta, zamowiony zostal ten zawor i sprezyna. Zobaczymy moze pomorze.
  4. Witam. Mam problem z moim 116i N45 Samochod kupiony niedawno, wydawal mi sie od poczatku nieco slaby, ale ze moje drugie BMW to v8 myslalem, ze "tak ma byc". Po kupnie podpialem autko pod impe I byly dwa bledy od elektrozaworow vanos. Zakupilem obydwa nowe i zaczela sie dyskoteka. Po zalozeniu bledy zniknely, pojawil sie natomiast halas z kol vanosa. Oddalem auto do mechanika. I tak zostalo zrobione: Obydwa nowe kola zmiennych faz Nowy kompletny rozrzad Sprawdzenie cisnienia oleju, 2b na zimnym. Auto odzyskalo moc! Duuuzo lepiej ciagnie. Jest tylko jeden problem, dopoki sie dobrze nie rozgrzeje nadal halasuja kola zmiennych faz. Mechanik stracil pomysly, ja tez. Ktos pomorze?
  5. Witam. Tydzień temu zakupiłem BMW 116i N45 z 2005r Samochód nie mial żadnych błędów na desce, jednak wydawał mi się nieco za słaby. . Po podpieciu impy wyszły dwa błędy, obydwa od elektro zaworów sterujących kołami zmiennych faz rozrzadu Pojechałem więc do sklepu i zakupiłem obydwa nowe. Po założeniu i odpaleniu samochodu omal nie dostałem zawału, silnik trzesie się, i wydaje stukot metaliczny, dobiega on z przodu rozrzadu. Dodam że błędy od zaworów sterujących znikały, natomiast pojawił się nowy od walka rozrzadu. Po odpieciu całkowitym elektro zaworów silnik pracuje poprawnie Poprzedni właściciel dał mi fakturę na wymianę rozrzadu 2tys km temu. Jak myślicie co może być uszkodzone? Czy do wymiany będą obydwa koła na walkach?
  6. Odgrzeje kotleta. Mam identyczny objaw w mojej 735i , tyle że u mnie ustępują całkowicie po nagrzaniu samochodu. Tylko u mnie pokazują się dwa błędy od disa 2820 i 2821. Parametry silnika mam niemal identyczne jak Ty, ciekawi mnie tylko dlaczego mamy tak wysokie napięcie disa. Ja myślę, że problemem jest wirnik w kolektorze lub mechanizm nim sterujący, oczywiście pierwsze co, to myslalem, że konwerter, ale po kontakcie z fachowcem od tych skrzyń usłyszałem, że jeżeli objaw ustepuje na gorącym silniku, to winowajcą nie jest skrzynia a silnik. Ale czekam jak u Ciebie rozwiąże się problem, ja będę w weekend targał kolektor i oglądnę tam wszystko.
  7. Witam wszystkich. Walczę z wyciekami oleju w moim 735i Do tej pory zrobiłem i z tego się nie leje: Obydwie pokrywy zaworów Obydwa górne dekle Oringi elektro zaworów Uszczelka podstawy alternatora Uszczelka dużej i małej misy Czujnik ciśnienia oleju Uszczelki pompy vacumm Wycieki zmalały o 80% ale nadal jeszcze po nocy widzę mała krople na ślubie od obudowy. Napewno maglownica nie cieknie, stan oleju przez rok się nie zmienił. Na ktoś jakieś pomysły skąd może się jeszcze łac? Przedni dekiel od rozrzadu i uszczelniacz był też robiony. Ciężko mi zlokalizować skąd się leje bo na kanale chodzi godzinę i nie ma ani kropli...
  8. No właśnie jedyne co mi przychodzi do głowy to silniczek od sterowania wirnikiem lub zawór ciśnienia. Tylko dlaczego samochód ma pełna moc? Ogólnie to tam chyba nic więcej nie ma, ale może ktoś podrzuci jakieś pomysły.
  9. Witam Odkąd kupiłem moje e65 w sterowniku pojawiają się cały czas te same błędy, mianowicie: 2820 Fehler DIsa 2821 Disa Temperaturwarnschwelle Samochód do momentu rozgrzania podczas jazdy faluje obrotami (objaw podobny do zużytego konwertera) po rozgrzaniu problem nie występuje. Na wolnych obrotach silnik chodzi równo bez znaczenia na temperaturę, wogole chodzi jak zegarek. Na desce nie ma żadnych błędów.. W zasadzie wiele ludzi by się tym nie przejmowało, ale z racji na to ze samochód służy mi tylko i wyłącznie do długich zagranicznych podróży chciałbym to naprawic. Bardzo bym prosił o wskazówki do diagnozy problemu. Dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.