Skocz do zawartości

M340I PORTIMAO 2021 MH 450ps 610nm BOX


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Po przejechanych 35kkm też już mi trochę spowszedniała moc... Chciałem czekać na ogarnięcie sterownika i normalny program, ale nie ukrywam, że narobiłeś mi apetytu na boxa :norty: Z tego co wyczytałem na forum to Hypertech wysyła gdzieś sterownik co też mnie trochę zniechęca. Ciekawe ile jeszcze potrwa zanim będzie można zrobić normalnie.

Raczej nigdy nie będzie możliwe odblokowanie bez zaglądania do sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po przejechanych 35kkm też już mi trochę spowszedniała moc... Chciałem czekać na ogarnięcie sterownika i normalny program, ale nie ukrywam, że narobiłeś mi apetytu na boxa :norty: Z tego co wyczytałem na forum to Hypertech wysyła gdzieś sterownik co też mnie trochę zniechęca. Ciekawe ile jeszcze potrwa zanim będzie można zrobić normalnie.

 

Z tego co wiem to do Rosji, wysyłka 500 EU ;)

Też pytałem ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechanych 35kkm też już mi trochę spowszedniała moc... Chciałem czekać na ogarnięcie sterownika i normalny program, ale nie ukrywam, że narobiłeś mi apetytu na boxa :norty: Z tego co wyczytałem na forum to Hypertech wysyła gdzieś sterownik co też mnie trochę zniechęca. Ciekawe ile jeszcze potrwa zanim będzie można zrobić normalnie.

Raczej nigdy nie będzie możliwe odblokowanie bez zaglądania do sterownika.

Może wyraziłem się nieprecyzyjnie. Nie jestem w tej kwestii ekspertem, ale pisząc że będzie można zrobić to normalnie chodziło mi o sytuację, w której podjeżdżam do tunera, zostawiam samochód na 3-4 godziny i wyjeżdżam z nowym programem jak już mi się zdarzyło wcześniej parokrotnie. Bez jakichś wysyłek po Rosjach czy innych krajach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po przejechanych 35kkm też już mi trochę spowszedniała moc... Chciałem czekać na ogarnięcie sterownika i normalny program, ale nie ukrywam, że narobiłeś mi apetytu na boxa :norty: Z tego co wyczytałem na forum to Hypertech wysyła gdzieś sterownik co też mnie trochę zniechęca. Ciekawe ile jeszcze potrwa zanim będzie można zrobić normalnie.

 


Polecam tylko koniecznie z dp i sport kat inaczej chodzi, choć trochę motor słychać.

I najlepiej wydech końcowy m performance.

Jeździłem różnymi autami i 700+ ale naprawdę jako daily wystarczy teraz.

Wczoraj po. Ierzykem z pełnym bakiem i bagażnikiem wyszło 3,83 do 100, czyli do jakiś 3,7 można zejść a to do codziennej jazdy wystarczy.

Moim zdaniem nigdy nie będzie mozna już tak robic jak kiedyś, gdyż auto łączy się 24/dobe przez neta, i być może każda aktualizacja będzie program widziała / kasowała, nie wiem ale w mojej opinii już tak prosto jak. W F30 nie będzie.

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Po przejechanych 35kkm też już mi trochę spowszedniała moc... Chciałem czekać na ogarnięcie sterownika i normalny program, ale nie ukrywam, że narobiłeś mi apetytu na boxa :norty: Z tego co wyczytałem na forum to Hypertech wysyła gdzieś sterownik co też mnie trochę zniechęca. Ciekawe ile jeszcze potrwa zanim będzie można zrobić normalnie.

 

Z tego co wiem to do Rosji, wysyłka 500 EU ;)

Też pytałem ;)

Chyba masz jakieś chody w Hypertechu, bo ja też niedawno dzwoniłem i mi powiedzieli 800 EU :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Z nudów wszedł dp i sport kat euro6

Od mg motorsport i dte system box wystrojony pod auto.

 

Kolego, jestes w stanie przyblizyc koszt tych modyfikacji? Może być na PW. Aktualnie czekam na moją M340XI i już po głowie chodzą jakieś mody :)

 


Pewnie,

Box ze strojeniem coś koło 4k

Dp wraz z montażem 4,5k


Polecam, naprawdę teraz to już jedzie....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prawdopodobnie 100-200, dupohamownia kilku dziesiątych 0-100 aż tak nie wychwyci ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gdzie czuć największy przyrost? 0-100 czy 100-200?

 

0-100 to nawet rozbitym. Kolegi rs3 700+*ps 2,8sek nie czuje się tak jak różnicy np 100-200 i mnie 9+ a tak było coś koło 5sek z hakiem i to przepaść.

W naprawdę szybkich autach to różnice czujesz 200-300 hehe

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prawdopodobnie 100-200, dupohamownia kilku dziesiątych 0-100 aż tak nie wychwyci ;)

 

Dokladnie tak jak piszesz...

Mi naprawdę już szybsze auto nie potrzebne oczywiście jakby było mnie stać to w garażu bym miał porshe 911turbo porobione....

Ale póki co to będzie na weekendy a na daily x1.

Zobaczymy jak skonfigurują m2 może to być ciekawa opcja za gotówkę i pod koc hahaha oczywiście jak globalny rząd jeszcze bardziej nas nie dojedzie....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prawdopodobnie 100-200, dupohamownia kilku dziesiątych 0-100 aż tak nie wychwyci ;)

 

Dokladnie tak jak piszesz...

Mi naprawdę już szybsze auto nie potrzebne oczywiście jakby było mnie stać to w garażu bym miał porshe 911turbo porobione....

Ale póki co to będzie na weekendy a na daily x1.

Zobaczymy jak skonfigurują m2 może to być ciekawa opcja za gotówkę i pod koc hahaha oczywiście jak globalny rząd jeszcze bardziej nas nie dojedzie....

 

Też mi się marzy turbo s, seria już jedzie kosmicznie :shock:

Wg mnie auto które jedzie poniżej 10s 100-200 to już jest bardzo szybkie i poniżej tych 10s to już każda sekunda, czy nawet pół jest odczuwalne.


Globalny rząd to ma mega fuksa, że wybuchła wojna, wszystko można na to zrzucić, a tak mieli by grubo pod górę.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się marzy turbo s, seria już jedzie kosmicznie :shock:

Wg mnie auto które jedzie poniżej 10s 100-200 to już jest bardzo szybkie i poniżej tych 10s to już każda sekunda, czy nawet pół jest odczuwalne.

Poniżej 10s to fajnie jak jest 0-200 :mrgreen:

9s 100-200 to mają dwutonowe rodzinne SUVy


Natomiast co do samego odczucia z przyśpieszenia, wiele różnych czynników na to wpływa, np. u mnie w M760 jest 3.7s do setki, a wydaje się wolniejsze niż Cayennem 3.9s :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Też mi się marzy turbo s, seria już jedzie kosmicznie :shock:

Wg mnie auto które jedzie poniżej 10s 100-200 to już jest bardzo szybkie i poniżej tych 10s to już każda sekunda, czy nawet pół jest odczuwalne.

Poniżej 10s to fajnie jak jest 0-200 :mrgreen:

9s 100-200 to mają dwutonowe rodzinne SUVy


Natomiast co do samego odczucia z przyśpieszenia, wiele różnych czynników na to wpływa, np. u mnie w M760 jest 3.7s do setki, a wydaje się wolniejsze niż Cayennem 3.9s :roll:

 

Mimo wszystko, jak jest dwutonowy to będzie rewelacyjny na wprost, fizyki już nie przeskoczymy i skręcać nie będzie. Jeździsz z tego co kojarzę po torach to dobrze o tym wiesz. Natomiast jeśli jest to SUV to nie musi skręcać. W każdym razie m760 jest z tego co kojarzę szybsze lub równie szybkie jak M5 więc cayenne powyżej 100 będzie pozamiatane.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko, jak jest dwutonowy to będzie rewelacyjny na wprost, fizyki już nie przeskoczymy i skręcać nie będzie. Jeździsz z tego co kojarzę po torach to dobrze o tym wiesz. Natomiast jeśli jest to SUV to nie musi skręcać. W każdym razie m760 jest z tego co kojarzę szybsze lub równie szybkie jak M5 więc cayenne powyżej 100 będzie pozamiatane.

Właśnie dlatego nie lubię Cayenne, bo jest tak dobry w zakrętach, że na dziurach ma komfort jak zglebiona 3er.

Prawie wszystkie Porsche się kosmicznie prowadzą, pamiętam jak jeździłem aktualną Panamerą na premierze, to robiła wrażenie, jakby to było 911 poprzedniej generacji. Na torze! BMW M5 nie daje takiego poczucia.


A czasy 100-200 z tego co mierzyłem, to i M760 i Cayenne Turbo ma <10s, miałem zrobić nimi dragrace kiedyś, ale wypadło mi z głowy.


Zresztą im więcej różnymi Porsche kilometrów robię, tym bardziej się dziwię, że tylu ludzi kupuje drogie BMW. Plus minus przeciętne Porsche wychodzi ze 20% drożej niż odpowiednik BMW, ale zawsze jest też lepsze pod względem prowadzenie. Trochę gorzej z infotaimentem, ale idą do przodu w lepszym kierunku niż BMW, więc może nadgonią.


I o ile nie darzę Porsche takim sentymentem jak BMW, to jeśli miałbym mieć w domu tylko i wyłącznie dwa auta bez patrzenia na cenę, to jedno to na pewno byłoby 911 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mimo wszystko, jak jest dwutonowy to będzie rewelacyjny na wprost, fizyki już nie przeskoczymy i skręcać nie będzie. Jeździsz z tego co kojarzę po torach to dobrze o tym wiesz. Natomiast jeśli jest to SUV to nie musi skręcać. W każdym razie m760 jest z tego co kojarzę szybsze lub równie szybkie jak M5 więc cayenne powyżej 100 będzie pozamiatane.

Właśnie dlatego nie lubię Cayenne, bo jest tak dobry w zakrętach, że na dziurach ma komfort jak zglebiona 3er.

Prawie wszystkie Porsche się kosmicznie prowadzą, pamiętam jak jeździłem aktualną Panamerą na premierze, to robiła wrażenie, jakby to było 911 poprzedniej generacji. Na torze! BMW M5 nie daje takiego poczucia.


A czasy 100-200 z tego co mierzyłem, to i M760 i Cayenne Turbo ma <10s, miałem zrobić nimi dragrace kiedyś, ale wypadło mi z głowy.


Zresztą im więcej różnymi Porsche kilometrów robię, tym bardziej się dziwię, że tylu ludzi kupuje drogie BMW. Plus minus przeciętne Porsche wychodzi ze 20% drożej niż odpowiednik BMW, ale zawsze jest też lepsze pod względem prowadzenie. Trochę gorzej z infotaimentem, ale idą do przodu w lepszym kierunku niż BMW, więc może nadgonią.


I o ile nie darzę Porsche takim sentymentem jak BMW, to jeśli miałbym mieć w domu tylko i wyłącznie dwa auta bez patrzenia na cenę, to jedno to na pewno byłoby 911 :D

 

Zdecydowanie 911 ts w garażu to również mój wybór, mój znajomy na codzień jeżdżący e63s dokupił 911, bo jak to ujął, marzył o tym od dziecka.

Nigdy nie miałem okazji natomiast spróbować Alpiny, też ciekawa alternatywa.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie 911 ts w garażu to również mój wybór, mój znajomy na codzień jeżdżący e63s dokupił 911, bo jak to ujął, marzył o tym od dziecka.

Nigdy nie miałem okazji natomiast spróbować Alpiny, też ciekawa alternatywa.

Ja jeździłem raz w życiu Alpiną B10 E39 i była genialna. Zdecydowanie jakość prowadzenia wyprzedzała swoje czasy. Nie wiem jednak jak z nowszymi, moim zdaniem powoli tracili przewagę, bo BMW wszystko dopracowywało, a solidne argumenty typu M5 z RWD lub Alpina z AWD już nie istnieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Alpina B5 jest ciekawą opcją jak ktoś szuka M5 touring.

W dzielnicy w której mieszkam w Krakowie jest za trzęsienie wszelkich Porsche, czasem się zdarza, że na jednych światłach stają trzy Cayenne jeden za drugim, a jednocześnie tylko jedna Alpina.


Ciekawe jak w Polsce policjanci reagują na przekreślony vin :lol:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W dzielnicy w której mieszkam w Krakowie jest za trzęsienie wszelkich Porsche,

 

Zwierzyniec ? :mrgreen:

 

Dokładniej Wola Justowska ;)


Alpina jest bardzo incognito, trochę jak Maybach. Niby Mercedes a jednak inna liga.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Mały update.

Przejechane 16000km

Pierwszy serwis z pakietu BSI (OLEJ, filtry)

Zero problemów, olej dodatkowo zmieniałem po tysiacu i 3 tysiącach km.

Jeździ, dyfer bez wycieków, auto spełnia oczekiwania aczkolwiek do codziennego użytku będę wolał x1 z adaptacyjnym zawiasem i 18" balonami na felgach, starzeje się....

Tyle człowiek czekał na m2 a tu z wyglądu taki klops.

Moze mi się opatrzy zanim będzie można zamawiać...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18" balony? :lol: Toż to jest niski profil w serii 1. M135i miało 18" jako jedyną opcję, a M2 ma ledwie cal więcej.


A widziałem M240i na żywo i 230i i wyglądają źle z każdej strony, więc nie liczyłbym na cuda przy M2. Cayman zaczyna się od 265tys, ew w tej cenie kupisz bardzo dobre używane 911 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
18" balony? :lol: Toż to jest niski profil w serii 1. M135i miało 18" jako jedyną opcję, a M2 ma ledwie cal więcej.


A widziałem M240i na żywo i 230i i wyglądają źle z każdej strony, więc nie liczyłbym na cuda przy M2. Cayman zaczyna się od 265tys, ew w tej cenie kupisz bardzo dobre używane 911 ;)

 


Właśnie o tym myślałem.

Tylko ja niestety aż tak dobrze nie mam haha czego Tobie pozytywnie zazdroszczę ( braku limitu ceny przy kupnie auta) pewnie wtedy 911turbo bym miał i być może ferarke, aczkolwiek trzeba zejść na ziemię, myślisz że 200-300k 911 bym mógł kupić, tylko pewnie zajazd katowany po przygodach.

Cayman dla mojej rodziny w sam raz tylko tam gdzie się zaczyna konfig Caymana to mam prawie full x1 23i z head up itd, wyżej..... Nie podskoczysz i wolę tak niż jak parę osób znajomych mieszkają w kawalerce ale nowe m5 jest hyhy...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja bardziej myślałem, że jak patrzysz po M2 za >300tys to zamiast M340i.

Z 911 nie ma tragedii, najtańsze 991 są po lekko ponad 300tys właśnie, trzeba zapłacić za oględziny żeby nie zaliczyć miny i tyle ;)


Co do Ferrarek ja bym się nie napalał, do tych aut trzeba mieć naprawdę cierpliwość i najlepiej od razu kupić dwie, żeby choć jedna jeździła :lol: :lol: :lol: No i o dziwo, Porsche zwykle jeździ lepiej, tzn nie porównywałem wszystkich Ferrarek do wszystkich Porsche, ale chyba tylko te całe "speciale", "competizione" itp jeżdżą precyzyjnie z tego co sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.