Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

Opublikowano
Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

 

Moze mamy inna mase wlasna, albo inny tyłek :mrgreen: . Fakt wzialem opcjonalne fotele M w ciemno, ale dorwałem autko z nimi i procz boczków twardszych uwazam ze sa bardziej komfortowe :8)


Co do skory merino fakt, to jest minus, ale z drugiej strony mozna znalezc sporo komentarzy, ze merino jest delikatna skora i trzeba o nia bardziej dbać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

 

Moze mamy inna mase wlasna, albo inny tyłek :mrgreen: . Fakt wzialem opcjonalne fotele M w ciemno, ale dorwałem autko z nimi i procz boczków twardszych uwazam ze sa bardziej komfortowe :8)


Co do skory merino fakt, to jest minus, ale z drugiej strony mozna znalezc sporo komentarzy, ze merino jest delikatna skora i trzeba o nia bardziej dbać

 

Porównywałem dwa fotele w autach obok siebie i fotel M był sporo sztywniejszy choć trochę mniej niż mój w F80.

Vernasca jakością mi nie odpowiada wiele osób na bimmer post wrzucało też zdjęcia uszkodzeń po małych przebiegach. Merino mam już kilka lat w różnych autach i jakość jest bdb choć też są różne np ivory w X5 jest matowe i szorstkie brudzi się szybko a silverstone merino w M3 jest pólmatowa i lekko śliska nie brudzi się praktycznie wcale mimo że jest biała.

Opublikowano

U mnie po 40k km przebiegu przyznano w ramach gwarancji wymianę skór fotela kierowcy na nowe ( full leather merino ) - wizualnie zużycie lica skóry jak po przebiegu 1.000.000 km - auto F85 X5M.

Faktem jest , że trwałość skór merino jest bardzo zależna od wybarwienia.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Faktem jest , że trwałość skór merino jest bardzo zależna od wybarwienia.

Też mam takie wrażenie. Ivory Merino w G05 a Silverstone w M3 to całkiem inne wykończenie.

W G20 ivory jest matowe i szorstkie jak w X5 za to tartufo wygląda jak w M3 dlatego mimo,że kolorystycznie wolę ivory to tartufo wydaje mi się bardziej trwałe i praktyczne.

W X5 zawsze boczek szybko się zużywa przy wsiadaniu i wysiadaniu jednak 40tyś km to za ssybko.

Opublikowano

Przy 20k km przelotu już było słabo i reklamowałem, ale gwarant kręcił nosem. Przy 40k km przelotu już nikt nie dyskutował.


--==maly==-- , tutaj nie chodzi o sam boczek - najgorzej wygląda środek siedziska, przy przeszyciach, na zagięciach całkowicie starte lico . W M3/M4 masz płaskie siedzisko i tutaj ten problem nie występuje.

Może później cyknę fotkę i wrzucę.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Gdyby ktoś byl chętny na odbiór 330d xdrive na przełomie maja/czerwca to mogę odstąpić swoje zamówienie. Szczegóły na PW.
Opublikowano

Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

 

Masakra... I to w M340i ?

Opublikowano
Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

 

Masakra... I to w M340i ?

Tak

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Przy moim zamówieniu niby są pewni że szerokość oparć będzie przy obu fotelach a podparcie lędźwiowe tylko u kierowcy, mogłem sobie nagrać tą rozmowę albo poprosić to na piśmie....

Wątpię aby tak było u mnie w przypadku 330d skoro nawet w M340i robię sobie tak grube szopki :(

Opublikowano
Przy moim zamówieniu niby są pewni że szerokość oparć będzie przy obu fotelach a podparcie lędźwiowe tylko u kierowcy, mogłem sobie nagrać tą rozmowę albo poprosić to na piśmie....

Wątpię aby tak było u mnie w przypadku 330d skoro nawet w M340i robię sobie tak grube szopki :(

Trzymamy kciuki abyś dostał według mnie to chyba jakaś loteria Oraz „traktowanie” polskiego klienta .

ja teraz myśle nad zadośćuczynieniem o ile coś takiego wchodzi w grę :|

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Jeśli w zamówieniu miałeś tą opcje i w międzyczasie nie podpisałeś zgody na ich usunięcie, to możesz żądać doprowadzenia pojazdu do zgodności z umową lub odstąpić od tej umowy. Oczywiście możesz też negocjować warunki ugodowego rozwiązania.
Opublikowano
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .
89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano (edytowane)
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .

 

Domyślam się że miałeś fotele sportowe a nie "M" , standardowe alcantara/sensatec czy w skórze ?

Edytowane przez Maciek71
Opublikowano
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .

 

Domyślam się że miałeś fotele sportowe a nie "M" , standardowe alkantara/sensatek czy w skórze ?

Tak mam standardowe fotele sportowe alcantara/sensatec.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

Opublikowano

Cześć,


Moje G21 zamówione pod koniec grudnia. Jest już u dealera i czekam na odbiór. Oryginalnie było zamówione:


6C3 Pakiet Connected Professional

6U2 BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym (czyli tradycyjne analogowe zegary)


A na stronie bimmer.vin pokazuje się:


06U3 BMW Live operating area Professional ( i jak rozumiem to jest to w pełni cyfrowy ekran).


Dla mnie osobiście to nie jest dobra wiadomość bo wolę jednak analogowe tarcze. Ale poczekam do dnia odbioru żeby potwierdzić czy rzeczywiście jest ta zmiana. I czy wypadło / wpadło coś innego z listy wyposażenia.

Opublikowano

Dla kogoś kto lubi analogowe zegary to raczej kiepska wiadomość, ale widać że mieć ich nie będziesz :D

Ja też wolę analogowe, dlatego nie zamawiałem nawet małej nawigacji, to może się uda.

Opublikowano

G21 M340i Touring - zamówione w pierwszym tyg. lutego miało być do odebrania w czerwcu - niestety produkcja na maj nie potwierdzona - znalazłem coś innego wiec odstąpię zamówiona konfiguracje .

Minerał Grey, pakiet inowacji , hak , panoramic roof. Pamięć w fotelach , H&k, koła czarne 19 cali, full shadow line , przednie światła shadow line , szyby przyciemniane , szyby o zwiększonej izolacyjności akustycznej , tapicerka , alkantara-skóra , czerwone zaciski , systemy assystujace profesional ,

Kamera tylko cofania . Bez opcji 360 stopni.

Opublikowano
Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

 

W sensie, dealer nie jest już w stanie domówić dodatkowo czesci w postaci silniczka do regulacji ledzwiowej i do regulacji szerokosci oparcia, aby móc to zamontowac, gdy auto juz przyjedzie do dealera?

Opublikowano
Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

 

W sensie, dealer nie jest już w stanie domówić dodatkowo czesci w postaci silniczka do regulacji ledzwiowej i do regulacji szerokosci oparcia, aby móc to zamontowac, gdy auto juz przyjedzie do dealera?

 

Tak.

Opublikowano
Hej. Moja przygoda z bmw powoli kończy się na aktywności w tym wątku :) Zamówienie z 31.12 nadal w czarnej d... bez perspektyw na szybką produkcję. Życzę wszystkim oczekującym, żeby mieli więcej szczęścia i cierpliwości niż ja :) Czuwaj!
Opublikowano
Hej. Moja przygoda z bmw powoli kończy się na aktywności w tym wątku :) Zamówienie z 31.12 nadal w czarnej d... bez perspektyw na szybką produkcję. Życzę wszystkim oczekującym, żeby mieli więcej szczęścia i cierpliwości niż ja :) Czuwaj!

Chyba żartujesz, dalej nie masz dary produkcji?? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.