Skocz do zawartości

Biel alpejska verso mineralna


AX77

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
to pytanie zadałem gościowi od ceramiki , jego odpowiedź była taka że jedynie lakier pod nazwą - perłowy- robi wrażenie pod względem jakości i trwałości , reszta jest średniej jakości jeśli chodzi o trwałość i wytrzymałości samego lakieru jeśli chodzi o czynniki zew. , co do wyglądu , trudno mi powiedzieć czy nie bardziej opłacalnie i efektywniej jest brać zwykły biały i nałożyć na niego ceramikę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość lakieru w autach bmw zależy od tego na jaki rynek auto idzie i gdzie jest lakiernia.

Na terenie EU jest z tym problem bo lakier użyty przez producenta musi spełniać normy ekologiczne.

Porządne klasyczne lakiery na starych bazach są dziś używane gdy auto ma być zmontowane w RPA lub Rosji lub wysłane na bliski wschód.

Gdzieś kiedyś w ich biuletynie serwisowym doczytałem nazwę 7 krajów do których zaleca się lakiery na dawnych bazach.

Europa i Ameryka czy Meksyk do nich nie należy.

Podejrzewam jednak iż lakier z palety individual będzie lepszej jakości.

Przy g20 zmieniono tez producenta pistoletów na lakierniach bmw.

Trochę poprawiono zabezpieczenie antykorozyjne przednich błotników dodając w górnej części kwadrat z maty do pasków na rantach które były znane z serii f30.

Cały czas jestem zdania iż należy unikać białego, czarnego koloru kupując auto.

Najlepsza cenę po 3-4 latach dostaniesz za niebieskie,zielone,żółte lub czerwone.

Nawet brązowe czy matowe szare będzie droższe niż białe.

Nie ma żadnej mody na biały kolor i powtarzają to tylko ci którzy nie rozumieją iż ilość aut białych jest warunkowana brakiem dopłaty u dealera.

Tak jest z każda marka wiec nie słuchajcie tych bzdur ze biały kolor jest modny :mrgreen:

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
masz rację KumatyWujek , obecnie farby są tzw. farbami wodnymi - brzmi przerażająco jeśli chodzi o trwałość :wink: , podobno plusem w porównaniu ze starymi jest to , że po zakończeniu pracy lakiernik wraca do domu i siedzi przed komputer a nie wącha klej jak kiedyś było :wink: . co do wyboru kolorów jednak jestem za tym żeby kupić kolor który się podoba, a nie ten który ma być akceptowalny przez kolejny nabywca , bo jaka to jest radość ? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda, te białe/czarne auta wyglądają jak plaga przedstawicieli handlowych, firma dała na mpak, często też na wydech ale na lakier już nie. Moim zdaniem jest niewiele aut które sensownie wyglądają w białym w naszej szerokości geograficznej gdzie słońce naprawdę praży max przez kwartał, np. poprzedni Lexus RX gdzie lakier ładnie chował średnio zgrabną sylwetke (choć to był bardziej ecrui).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kupującemu koło buta lata jaki skład chemiczny ma lakier ludzie ogarnijcie się.

90% ludzi jeździ tymi autami na szczoty do myjni a wy o strukturze lakieru.

Odpowiadam na pytanie kolegi, jeśli to kwestia rezygnacji z jakiegoś innego podzespołu to nie bierz koloru jeśli np. już masz cenę zamkniętą i nie masz już więcej kasy.

Jak zalega ci kilka złotówek to dopłać do lakieru i tyle, nad czym tu rozmyślać.

Nie bierz czarnego lub ciemnego jak ciebie takie rzeczy denerwują, bo tam widać bardziej rysy, waterspoty itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrata wartości pojazdu w tym kolor jest bardziej istotna niż dodatki które są niewidzialne.

Po roczniku,przebiegu i silniku to właśnie kolor nadwozia wpływa najbardziej na cenę używanego auta.

Nietypowy kolor tez wpływa na bezpieczeństwo kierującego ponieważ odbija się od tła szarej ulicy podkreślając auta wymiary.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większych bzdur dawno nie czytałem.

 

Tobie bzdury a konfigurator swoje :D

Nietypowo kolorowe pojazdy nowe jak i uzywane kosztuja wiecej.

Tak jest od lat i nie tylko w BMW.

Nikt nie zwraca uwagi na inne dodatki moze poza skorzana tapicerka.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nikt nie zwraca uwagi na dodatki? W jakim ty świecie żyjesz? E36? Każdy teraz chce mieć asystentów, dobre audio, duże navi, adaptacyjne lampy, duże hamulce i można tak wymieniać jeszcze godzinę. Na lakierach individual płyniesz od razu po wyjeździe z salonu bo 30k nikt Ci nigdy nie dopłaci, jedynie ogłoszenie będzie miało więcej wyświetleń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kazdy chce miec adaptacyjne lampy bo juz laserowe mu nie wystarczaja :mrgreen:

Audio,navi,asystent,hamulce, to sa rzeczy niewidoczne w uzywanym aucie dla wiekszosci klientow.

Kolor nadwozia,ciekawa skorzana tapicerka,szyty kokpit?? i felgi alu 18/19 to jedyne dodatki ktore beda mialy wziecie za 3-4 lata bo kazde auto ma jakies tam audio,tempomat,hamulce czy reflektory ledowe.

(pomijam rocznik,silnik,przebieg bo to podstawa przy odsprzedazy...)

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Audio,navi,asystent,hamulce, to sa rzeczy niewidoczne w uzywanym aucie dla wiekszosci klientow.

 

Tak, dla większości klientów powyżej 60 roku życia nie mają znaczenia.


Skończ już pisać te wywody bo nie mają żadnego związku z rzeczywistością na rynku kilkuletnich samochodów marek premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nigdy czy to ja czy jak szukam dla kogoś auta używanego nie pyta o kolor, zawsze liczy się stan. oczywiście jak są dwa fajne i jedno białe drugie czarne to wybiera to które mu pasuje, ale jeszcze nigdy podstawowym kryterium nie był kolor.

Piszesz ze swojej perspektywy a przypisujesz to myślenie większości ludzi, co jest błędem.

Lakier nie wpływa w jakikolwiek sposób na wartość auta. Ma to znaczenie zerowe. Może inaczej, ma znaczenie gdy np. ktoś mówi chcę czerwone i już - to ja mówię zapraszam do salonu sobie wybrać kolor, bo to jest rynek aut użuwanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kazdy chce miec adaptacyjne lampy bo juz laserowe mu nie wystarczaja :mrgreen:

Audio,navi,asystent,hamulce, to sa rzeczy niewidoczne w uzywanym aucie dla wiekszosci klientow.

Kolor nadwozia,ciekawa skorzana tapicerka,szyty kokpit?? i felgi alu 18/19 to jedyne dodatki ktore beda mialy wziecie za 3-4 lata bo kazde auto ma jakies tam audio,tempomat,hamulce czy reflektory ledowe.

(pomijam rocznik,silnik,przebieg bo to podstawa przy odsprzedazy...)

 

NIestety w 50% masz racje. Jak sprzedaje samochód zawsze połowa telefonów to Janusze którzy proponują :"Panie już jade dam 50 000" i wtedy mowię to jedź i się rozłączam i drugie 50% telefonów to są ludzie którzy są gotowi zapłacić 90 000 za samochód, gdzie średnia na otomoto jest 70 000 bo doceniają wyposażenie i widzą, że to auto nie kosztowało w salonie 150 000 tylko 300 000 zł.


NIe upieraj się na siłę przy swoim zdaniu bo nie jesteś pępkiem świata.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną wadą lakierów mineralnych jest ich jakość.

Ja zawsze miałem czarne auta.

Teraz stoję przed wyborem nowego i też patrzę głównie czarne. Fakt jest to podstawowy kolor , bez dopłat co jest mi na rękę ponieważ szukam "taniego" auta, niski poziom wyposażenia.

Kupowałem nowe auto to darmowy w Skoda i ford był niebieski, Hyundai i Kia ma teraz czerwony za 0zł.

Reguły nie ma :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.