Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !

 

mam maly klopot z silnikiem, mianowicie jak jezdze normalnie czyli na niskich obrotach silnik pracuje rowno i cicho, a problem zaczyna sie wtedy kiedy jezdze bardziej dynamicznie utrzymujac dluzszy czas wysokie obroty. po takiej mocniejszej jezdzie zaczynaja chyba klepac zawory i niewiem co moze byc tego przyczyna?? moze czas na zmiane oleju, dodam ze jest wlany mineralny castrola.

 

co radzicie bo jest to bardzo denerwojace ??

 

pozdrawiam devro

Opublikowano

wiec co radzicie , co moze byc przyczyna klepania zaworow ??

i czy wlac znowu mineralny castrola bo juz lezy w garazu czy kupic jakis inny, jak wleje polsyntetyk i dalej bedzie klepac przy ostrzejszej jezdzie to co to moze byc ??

 

P.S. dodam ze tu nie chodzi o katowanie silnika tylko wystarczy ze ze 3 razy obroty dojda do powiedzmy 6tysiecy i zaraz slychac klepanie.

 

 

pozdrawiam devro

Opublikowano
zmien olej na pełny lub półsyntetyk zrobilem taki sam bląd jak ty i wlałem mineralny. Póżniej po rozruchu zaczeły mi klepać zawory. W tej chwili jeżdże na syntetyku i problem zniknął. Pozdro
Opublikowano

hmm jesli to wina oleju to naprawde problem bedzie blachy, OK kupie nowy olej a tego minerala zostawie w spokoju zobaczymy czy sie co zmieni.

 

jesli macie jeszcze jakies propozycje to piszcie.

 

pozdrawiam devro.

Opublikowano
Mineralny był w tych silnikach fabrycznie więc nie trzeba lać syntetyka albo półsyntetyka

 

No to ciekawostka. Moze w 12V byl mineralny ale w 24V to juz na 100% z fabryki wyjezdzal na syntetyku.

Faktycznie moze byc to problem, ktory wynikl przez zalanie niewlasciwego oleju. Jednak moze byc juz za pozno aby ten blad naprawic wymiana tego oleju. Radze na wszelki wypadek zrobic to jak najszybciej

Opublikowano
Mineralny był w tych silnikach fabrycznie więc nie trzeba lać syntetyka albo półsyntetyka

 

No to ciekawostka. Moze w 12V byl mineralny ale w 24V to juz na 100% z fabryki wyjezdzal na syntetyku.

Faktycznie moze byc to problem, ktory wynikl przez zalanie niewlasciwego oleju. Jednak moze byc juz za pozno aby ten blad naprawic wymiana tego oleju. Radze na wszelki wypadek zrobic to jak najszybciej

 

Warto porównac 2 daty od kiedy syntetyki pojawiły się na rynku i od kiedy M50 jest w produkcji.

Opublikowano

witam ponownie :)

 

wlalem wczoraj 5W40 valwoline chyba tak to sie pisze, narazie jest wszystko ok zobaczymy co bedzie dalej, mysle ze nic sie nie zmieni .

 

pozdrawiam devro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.