Skocz do zawartości

BMW F32 420D MineralGrau


netrix

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Po 3 tygodniowym użytkowaniu nowego nabytku czas się pochwalić, po sprzedaży E81 i żmudnego szukania głównie F21 125d/i , oraz F30 320 i/d decyzja zapadła jednak na serie 4. Kupno samochodu w dzisiejszych czasach to ogromna loteria, masa nerwów i użerania się z "uczciwymi" sprzedawcami. W ciągu 4 miesięcy szukania samochodu fizycznie byłem obejrzeć raptem 3 sztuki, ponieważ wszystkie inne odpadały na etapie weryfikacji po vinie, bądź rozmowie ze sprzedającym. Ogólnie ciężki temat. :mad2:

Przy wyborze samochodu główny nacisk kładłem na stan techniczny, konieczny był również automat, minimum bixenon i navi professional. Trafiła się sztuka, która oprócz koniecznych rzeczy posiada również m pak, sporty, szyberdach i hifi. I takim oto sposobem szukając F20 i F30 stałem się posiadaczem F32, które w zasadzie od dziecka mi się najbardziej podobało z serii F. :norty:


Ogólne informacje :

- BMW F32 420D B47 190km

- przebieg 82k

- rok produkcji 2015

- kolor mineralgrau metallic


Wyposażenie samochodu :

SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S2PE 18"M LM RAEDER STERNSP.400 M/MB

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S3AC Trailer coupling

S3L8 EXTERIEURUMF. IN ALUMINIUM SATINIER

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

S4AE Armrest front, retractable

S4DM AKZENTLEISTEN PERLGLANZ CHROM

S5AC High-beam assistant

S5AL ACTIVE PROTECTION

S5DA Passenger airbag deactivation

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES

S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION

S6AN CONCIERGE SERVICES

S6AP REMOTE SERVICES

S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON

S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.

P7VB COMFORT PAKET

P7XP NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8TH SPEED LIMIT INFO

S9AA Outer skin protection

S205 Automatic transmission

S230 Extra package, EU-speciifc

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S609 Navigation system, Professional

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S879 Operating instructions German


Auto wyprodukowane w Niemczech na rynek niemiecki, po czym po pół roku i przebiegu 20k znalazło się w salonie BMW w Warszawie, skąd zostało zakupione w BMW PREMIUM SELECTION przez poprzedniego właściciela, użytkowane 4 lata, aż w końcu trafiła do mnie.


Po kupnie standardowo wleciał starter pack - olej i wszystkie filtry, komplet opon Michelin PS4 oraz wycieraczki Boscha.

Z racji, że samochód ma 83k przebiegu czas zainteresować się wymiana oleju w skrzyni i tutaj pytanie do Was. Dynamicznie czy statycznie ?


Co do modów to zastanawiam się nad sprężynami HR, przyciemnieniu tylnych szyb oraz oklejeniu chromów wokół szyb. Dokładkę przednią oraz lotkę ala carbon na razie zostawiam, ponieważ nawet mi się podoba. Myślałem o całym komplecie od maxtona na przód, tył oraz progi, ale sam nie wiem, może coś doradzicie :mrgreen:


Pozdrawiam, Krzysiek



Mistrzem obróbki zdjęć nie jestem, cykam fotkę, klikam auto dopasowanie kolorów i wrzucam.


8FmKh00.jpg


WRs04PO.jpg


b7VniNf.jpg


BMTFUAm.jpg


Wymiana opon 24.07.2020

ivoG38o.jpg


8ZWDqNU.jpg


Olej + filtry 24.07.2020

fONTBhn.jpg


No i żeby nie było za kolorowo, 2 dni po zmianie opon... :cry2:

E1LYOpD.jpg


CjKIKx2.jpg

Edytowane przez netrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć, gratulacje że w końcu się udało kupić i to w dodatku F32 :twisted:

Zdjęcia wrzuć na imgur. Temat jest już w odpowiednim miejscu.

 

Dzięki. Tobie i Filipowi [Duffy] jestem niezmiernie wdzięczny bo męczyłem Was pytaniami i prośbami o doradztwo w różnych sprawach. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek po piątkowym myciu. :cool2:

Mamy tutaj jakiegoś magika, który wrzuci mi na ten samochód ciemne szyby z tyłu i shadow line ? Potrzebuje zobaczyć jak to będzie wyglądać, zanim się zdecyduje na oklejenie listw i przyciemnienie.


TchTuGM.jpg


jHsJxZ2.jpg


eM8ltuR.jpg


kjQEiVs.jpg


nKK2DqW.jpg


ykDNFIK.jpg


Q4C6Xyn.jpg


Jeśli macie jakieś wskazówki jak szybko "przerobić" zdjęcie aby fajnie wyglądało to nie pogardzę pomocą, czegoś mi w tych zdjęciach brakuje, a więcej z mojego aparatu chyba nie wycisnę.. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pierwsza dłuższa trasa (nie licząc powrotu z Warszawy podczas kupna) do Zakopanego na weekend, pochodzić po górach i polatać po Słowackich krętych drogach :twisted:

Zdjęć z komputera z trasy oczywiście zapomniałem zrobić, ale trasa Częstochowa-Zakopane w jakieś 3h, średnie spalanie wyszło 7.2, autostrady prędkość około 160, poza autostradami prędkości przepisowe.

Wroga powrotna, spalanie na A4 nieco wyższe bo coś w okolicach 8.5-9, ale chyba nie jechałem wolniej niż 180, max 230 - wtedy ganiałem się z g20 :mrgreen: aczkolwiek ostatecznie pod dom zeszło do 7.1


Ogólnie z samochodu w trasie jestem zadowolony, trzyma się dobrze, nie ma aż tak głośno jak ludzie straszyli przy 2d, spalanie myślałem że będzie bardziej oscylować w granicach 6-6.5 na trasie, ale tragedii nie ma.


Łapcie kilka fotek ze Słowacji, myślałem że lepiej krajobraz za autem wyjdzie, a tu wyszło że niewiele widać


50241094132_1ca213cf9f_b.jpg

50240879161_635afab341_b.jpg

50240236533_ccc352f47f_b.jpg

50240879381_ae3836da49_b.jpg


Tutaj szybka "sesja" po tradycyjnym weekendowym myciu


50240243348_782297c1ec_b.jpg

50240243433_0bf2b68770_b.jpg

50240243563_0be12611a4_b.jpg

50240243658_3b2b213fd2_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne fotki :wink: Te felgi są po regeneracji, ze mają czarne środki a nie grafitowe, czy chińczyki?

Super fotki :)

Jak zostawiasz chromy to założyłbym seryjne nerki bo trochę niespójnie z czarnymi.

Podzielam zdanie kolegi, jak coś to mam swoje nerki do oddania :wink:

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Nergal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie opinie :D


Tak tak, auto na takich felgach kupiłem, niestety są to chińczyki, Póki co nie zmieniam, bo auto wizualnie mi się na nich podoba, a ori są w kosmicznych cenach :nienie:


co do chromów to jest dziwna sprawa, bo zawsze stawiałem na shadow line, aczkolwiek po zestawieniu mojego samochodu z samochodem z shadow line jakoś tak do końca nie byłem przekonany do tego shadowa, więc póki co został chrom, możliwe ze w końcu mi się odwidzi i wleci shadow :D nerek na pewno zmieniał nie będę, czarne nerki to chyba must have w każdym samochodzie.


Jakie sprężyny byście tutaj wsadzili, chodzi o obniżenie ? Myślę o HR: 30/30 ? 35/35 ? 30/40 ? 40/40 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No może i racja, pomyślę nad tym shadowem, bo z nerek czarnych rezygnować nie będę :nienie:



Też tak macie, że tyle tego wszystkiego zamawiacie :mrgreen: ?

Macie jakiś sprawdzony preparat do czyszczenia wnętrza i konserwacji ? tzn chodzi mi o plastiki, podszybie itp.. do mycia używam zwykłego APC.


Jak pogoda pozwoli to po weekendzie powinny wlecieć jakieś fotki :cool2:


50301499897_2c444bd13b_b.jpg


50301346216_8b7d00d5bc_b.jpg


50301499987_a87564bbe1_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wnętrze król jest tylko jeden. Zawsze na czysty element nakładaj, pierwsza warstwa niech wyschnie 1-2h (nie na słońcu oczywiście). Nałóż drugą w razie potrzeby. Pieknie pachnie migdałowo.

Pierwsze nałożenie odniesiesz wrażenie, że się świeci, ale to mija po 5 minutach i jest piękny matowy efekt jak z fabryki.

To jest tylko do wnętrza, woda to zmywa w sekundę więc do zew. się nie nadaje.

Megsa szampon gold class musisz, MUSISZ kupić. Niedościgniony lider :cool2:

A jak nie chcesz 100 zł na szampon rzucać to SG sleek bubbly jest chwalony przez każdego na kosmetykaaut.pl. Baniak 5l starczy na 3 sezony a kosztuje 50 zł. Nawet mi a myje czasem 2 razy w tygodniu.

Wosk softa99 starczył mi na 3 miesiące na masce, progi i zderzaki mniej wytrzymały. Pachnie chemicznie, ale aplikacja jest jak dla dziecka.

poorboy-s-world-natural-look-satynowy-efekt-.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A ja polecam coś co ostatnio trafiłem:


Koch_Chemie_Refresh_Cockpit_Care_500ml.jpg


efekt bardzo podobny do Natural Look, zapach również (migdały). Za to dużo przyjemniejszy w nakładaniu bo nie jest taki tłusty. Zrobiłem deskę w g20, przyciemniła się ładnie, nie świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze król jest tylko jeden. Zawsze na czysty element nakładaj, pierwsza warstwa niech wyschnie 1-2h (nie na słońcu oczywiście). Nałóż drugą w razie potrzeby. Pieknie pachnie migdałowo.

Pierwsze nałożenie odniesiesz wrażenie, że się świeci, ale to mija po 5 minutach i jest piękny matowy efekt jak z fabryki.

To jest tylko do wnętrza, woda to zmywa w sekundę więc do zew. się nie nadaje.

Megsa szampon gold class musisz, MUSISZ kupić. Niedościgniony lider :cool2:

A jak nie chcesz 100 zł na szampon rzucać to SG sleek bubbly jest chwalony przez każdego na kosmetykaaut.pl. Baniak 5l starczy na 3 sezony a kosztuje 50 zł. Nawet mi a myje czasem 2 razy w tygodniu.

Wosk softa99 starczył mi na 3 miesiące na masce, progi i zderzaki mniej wytrzymały. Pachnie chemicznie, ale aplikacja jest jak dla dziecka.

poorboy-s-world-natural-look-satynowy-efekt-.jpg

 


No własnie ten sam środek do wnętrza już mi chłopaki polecali na "konkurencyjnym" forum, więc tym bardziej muszę to stestować, skoro tyle osób go poleca. Zaraz go zamawiam :norty:


Aktualnie testuje szampon i pianę od good stuff, jak mi się skończy to pomyślę nad tym gold class, a szampon od SG doskonale znam :cool2:


Co do wosku to zawsze na każdy samochód nakładam ten soft99 i w sumie chyba zadowolony jestem.


Piszesz aby nakładać to na czysty element, wystarczy wcześniej "przemyć" zwykłym apc ?




Randall,

dzięki za propozycję, ale jednak najpierw potestuje sobie ten wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, apc do wnętrza mocno rozcieńczone. Ja mam z CG APC żółte i na zew pojazdu 1:10 a do wnętrza 1:20 albo nawet bardziej rozcieńczone.

Nakładaj aplikatorem typu ciastko, potem mikforibrą dopracuj lekko. Komu ja tłumaczę zresztą :D

 

Przeważnie apc nakładam na mikrofibrę i nią czyszczę elementy, ale aplikator to też nie głupi pomysł :8)


Myślę nad położeniem folii ochronnej ppf na przednie lampy, myślicie aby kupić normalnie przezroczystą, czy lekko ściemnić lampy, np taka : https://folia-samochodowa.pl/folia-ppf-do-lamp-stek-dynoshade-lekkie-przyciemnienie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie drutował

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowiac juz o tym jakie beda konsekwencje przy kolizji jak kumaty zobaczy folie.

Dokładnie tak, zapomnij o jakimkolwiek odszkodowaniu :wink: To samo sie tyczy zmiany żarówek na ledy w lampach z tyłu, znajomemu kobieta wjechała w tył, staneli na poboczu do przyjazdu policji na "awaryjkach" i Pan Władza zaczął węszyć. Efekt-z kolegi OC kobieta naprawiła przód auta, a on z własnej kieszeni tył swojego bo ubezpieczyciel z AC odmówił wypłaty za "przerobienie auta na niezgodne z homologacją".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.