Skocz do zawartości

BMW F32 420D MineralGrau


netrix

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, z autem nic większego się nie dzieję, poza tym że jeździ i nadal sprawia ogrom frajdy :twisted:

Powoli przymierzam się do wymiany oleju, ponieważ od poprzedniej minęło 9k km. No i w końcu się zdecydowałem i zrobiłem sobie prezent noworoczny - zamówiłem sprężyny HR. :norty: Także za jakiś czas powinny wlecieć foty już bez wyglądu kozy, póki co prezentuję się tak..


50783543506_8396245be7_b.jpg


50783543421_554fa69309_b.jpg


50783543371_3a24bfbbff_b.jpg


50783647357_6c6cb82109_b.jpg


50782784148_ca673659b6_b.jpg


50783543561_1b9f957bb5_b.jpg


50783543596_94c1e2bb2d_b.jpg


50782781388_1316cec0bd_b.jpg


50782781498_0153bea4a4_b.jpg


Będzie trzeba coś myśleć z tym tyłkiem, coraz bardziej zauważam że odstaje od przodu auta.


Szczęśliwego nowego i spełnienia motoryzacyjnych marzeń. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

i przede wszystkim usuń te ohydne żarówy z przodu :) najlepiej na ledy zmień



u mnie:


Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i przede wszystkim usuń te ohydne żarówy z przodu :) najlepiej na ledy zmień



u mnie:


 


Oo, to jest pomysł ! Jakieś info jakie żarówki muszę kupić i gdzie ? alibaba, czy jakieś konkretniejsze ? :cool2:

Z przeciwmgielnymi też można coś zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęć z tej perspektywy jeszcze nie było :mrgreen:

Wymiana plecionki bo coś się w niej zepsuło i mi grzechotała jak łańcuszek rozrządu - wymiana na nową pomogła.


50813202213_83c707c1e0_b.jpg


50813947716_bb6e17849e_b.jpg


50813947766_f08ef0887c_b.jpg


Nie mogę się już doczekać aż wrzucę HRy i wróci letnie koło :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W końcu udało mi się wymienić olej, choroba i pogoda nie zachęcały do tego, aby zrobić to wcześniej. :roll:

Przebieg aktualnie 94500, tak więc olej wymieniony po pół roku i 12k. Od razu na nowym oleju czuć jakby z 50km więcej :mrgreen: :mrgreen:

Czekam na lepszą pogodę i montuje HRy wraz z nowymi odbojnikami. :cool2:

Kilka fotek:


50930026676_ea5b0cc414_b.jpg


50930152332_f794556c84_b.jpg


50930152432_73d1ee7533_b.jpg


50930152367_b9a66ea408_b.jpg


50930202157_a8cbec4c1b_b.jpg



Swoją drogą, nie szuka ktoś z Was, bądź Wasz znajomy, ktokolwiek zadbanej F11 ? Rodzice chcą zamienić na G30, a że manual to ciężko sprzedać. Auto 100% pewne, bez niespodzianek. Jeśli ktoś coś to zapraszam po więcej informacji. 520d 2011 275k

50930026961_4f5bd35d4b_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam :8)

Wleciały dziś długo wyczekiwane HRy, póki co na setup zimowy bo zima nie chce odpuścić, aczkolwiek już widać że w nadkolu jest ciaśniej :lol:

Fotki porównawcze jak siadła wrzucę za jakiś czas, jak się dobrze ułoży i pewnie coś tam jeszcze pójdzie w dół.


51047937403_70a2c4ac97_b.jpg


51048751612_6f3c94118e_b.jpg


51048667406_9633009f6b_b.jpg


Powoli zbliża mi się wymiana tarcz i klocków przód/tył - pomyślałem czy nie warto byłoby wrzucić czegoś większego.. jakieś zestaw m pakietowy ? jakiś zestaw od 335 ?

jakieś inne alternatywy ? Byle nie był to zestaw za 10k :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz wywalac kase, to tylko i wylacznie na Brembo. Zestawy pod tarcze 340mm przod i 345mm tyl, mozna wyrwac w okolicach 2-2,5 tys, ale lepiej by bylo szukac 370mm przod i 345mm tyl, ale to juz trudniej dostepne i troche wiecej trzeba polozyc.

Od razu Ci mowie (zebys potem nie byl rozczarowany) ze mega roznicy nie odczujesz. Ale pewne jest to ze z tarczami performance to naprawde dobrze wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest wgl sens zmieniać na większe ? Wydaje mi się, że te standardowe są słabe... mimo że są ori tarcze. Dlatego chciałem coś, co sprawi że ten hamulec będzie pewniejszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam u siebie zaciski M i stalowy oplot, efekt wizualny ok. Roznicy wielkiej nie odczuwam.

 

Hm, no to nie wiem czy jest sens pakować zestaw od M, skoro wielkiej różnicy ma nie byc. :?




Sprężyny niecałe 2 tyg na aucie, były 2 dalsze trasy, więc myślę że się ułożyły i niżej już nie zejdzie, a szkoda... bo jeszcze z poł centa mogłoby siąść :norty:

Generalnie na dobrej nawierzchni jedzie się lepiej, sztywniej, niżej, pewniej, natomiast na dziurach i nierównych drogach atrakcje gwarantowane

Ogólnie rzecz biorąc wiedziałem na co się piszę i jak najbardziej jestem zadowolony.

Kolejna część układanki to będzie stage 1, dokładka przód i chyba dyfuzor tył pod obecny wydech.


51088392527_c506398af1_b.jpg


51088303986_1ef7991791_b.jpg


51088303996_0ded683715_b.jpg


51088392607_3383e69ed1_b.jpg


51088376114_967aa13ffe_b.jpg



Aa właśnie, tylne koło fajnie siedzi na równo z nadkolem, natomiast przednie jest lekko schowane, pakować tu jakiś dystans ? Coś w stylu 5-10mm.

Na zdjęciu może dobrze nie widać, ale około 1cm jest schowane w środek.


51088848408_08fbf02c46_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Czekaj prrr, żebyśmy pływali w tym samym basenie. Jak to nie są styling 405M 20", to w takim razie inny styling czy repliki tych 405M w wersji 19", jeśli tak daj ich parametry + ET.

Druga kwestia opony na 19" powinny być 225/40 + 255/35 przy feldze 8 + 8,5.

Na 1. stronie swojego garażu masz stare opony i widać więcej kapcia jest normalnie to wygląda tam, tutaj naleśnik i dziura w nadkolu większa + naciąg kosmiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj prrr, żebyśmy pływali w tym samym basenie. Jak to nie są styling 405M 20", to w takim razie inny styling czy repliki tych 405M w wersji 19", jeśli tak daj ich parametry + ET.

Druga kwestia opony na 19" powinny być 225/40 + 255/35 przy feldze 8 + 8,5.

Na 1. stronie swojego garażu masz stare opony i widać więcej kapcia jest normalnie to wygląda tam, tutaj naleśnik i dziura w nadkolu większa + naciąg kosmiczny.

 

To są repliki 405M R19, przód szerokość 8 tył szerokość 9.5

Et mialem gdzieś zapisane, ale nie mogę znaleźć, jutro zerknę

I mój błąd, przód jest 225/40 tył 255/35

Stare opony były przód 245 tył 275

Właśnie naciąg nie jest kosmiczny, jest taki akurat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą dokładką się dobrze zastanów bo ja na seryjnym zawiasie na niektórych leżących policjantach przycieram i nie ma opcji żeby przejechać bez kontaktu :P Muszę omijać niektóre trasy :lol:

Naciąg jest faktycznie mocny, mam tak samo i niestety ranty są mocno narażone. Wczoraj po raz pierwszy przytarłem minimalnie :duh: BOLAŁO.

Autko fajne, powodzenia w dalszych modach :wink: A z dystansem dałbym chyba sobie spokój bo może Ci przycierać tył jak będziesz jechać załadowany, jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą dokładką się dobrze zastanów bo ja na seryjnym zawiasie na niektórych leżących policjantach przycieram i nie ma opcji żeby przejechać bez kontaktu :P Muszę omijać niektóre trasy :lol:

Naciąg jest faktycznie mocny, mam tak samo i niestety ranty są mocno narażone. Wczoraj po raz pierwszy przytarłem minimalnie :duh: BOLAŁO.

Autko fajne, powodzenia w dalszych modach :wink: A z dystansem dałbym chyba sobie spokój bo może Ci przycierać tył jak będziesz jechać załadowany, jest dobrze :)

 

Już teraz przodem nie ma mowy parkować, przez policjantów jeszcze przejeżdżam. Ładny jest przód z dokładką :oops:

No właśnie ten naciąg nie jest taki mocny, co wy to wszyscy :nienie: 225/40 na 8j i 255/35 na 9.5 to duzy naciąg ?

Dzięki, tzn dystans tylko na przód myślałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyl siedzi dobrze - generalnie miod na moje oczy, z przodu dal bym dystans, ale uwazam ze bledem bylo dac 8j z przodu, lepiej by bylo jak bys dal 8,5j.

Podaj jak mozesz et felgi z tylu. Bede zamawial felgi do siebie w konfiguracji 8.5 i 9.5 a u ciebie tyl siedzi dokladnie tak jak bym chcial u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyl siedzi dobrze - generalnie miod na moje oczy, z przodu dal bym dystans, ale uwazam ze bledem bylo dac 8j z przodu, lepiej by bylo jak bys dal 8,5j.

Podaj jak mozesz et felgi z tylu. Bede zamawial felgi do siebie w konfiguracji 8.5 i 9.5 a u ciebie tyl siedzi dokladnie tak jak bym chcial u siebie.

Fajnie, że nie tylko mnie się podoba :cool2:

No właśnie przód lekko bym wypchnął, bo jednak około 1cm, może mniej jest koło schowane w środek.

Może i błędem, ale auto kupiłem już z tymi kołami, więc wyboru za dużego nie miałem.

Jasne, postaram się dziś sprawdzić.


Okej, byłem przed chwila sprawdzić bo to wstyd żeby nie wiedzieć jakie parametry mają własne felgi. :mad2:

Wychodzi na to, że przód to felga 8.5J 35et, natomiast tył to 9.5J 35et, opony jak już wcześniej pisałem 225/40 i 255/35 R19

Także wcześniej były pewne niejasności co do szerokości przednich felg, natomiast sprawa się rozwiązała - 8.5J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ok. Nie wkladaj dystansu przy takiej szerokosci i et. Masz teraz idealny promien zataczania kola, jesli dasz przy tej konfiguracji dystans to bedzie rwalo kierownice na koleinach i nierownosciach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ok. Nie wkladaj dystansu przy takiej szerokosci i et. Masz teraz idealny promien zataczania kola, jesli dasz przy tej konfiguracji dystans to bedzie rwalo kierownice na koleinach i nierownosciach.

Dobra, w takim razie nie ruszam, jakoś to przeboleje, że przednie koła nie są na równo :mrgreen:

Dzieki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć !

Dziś wpadł kolejny serwis olejowy przy 106k, teraz będzie mnie to częściej czekać z powodu zmiany pracy i 40km w jedną stronę, ale co poradzić.. w końcu od tego jest auto.

Z autem generalnie nic się nie dzieje, po obniżeniu miałem mały problem ze zbieżnością z powodu KP lewego koła, na szczęście znalazłem mechanika, który oprócz sprzętu ma również wiedzę i chęci :cool2:

Na dniach będę zmieniał tarcze+klocki z przodu na OEM BMW, bądź myślę o zestawie od EBC. Również w końcu muszę ruszyć dupę do jakiegoś tunera i zrobić ten stage1, ale jakoś nie mogę się zebrać. :norty:

Zapomniałem wrzucić, ale 26 marca w drodze po G30 wybiła magiczna bariera 100k i teraz tyle czekać aż auto dobije do 200k i stanie się niesprzedawalne w Polsce :mrgreen: :mrgreen:


51227583909_63701b2f37_b.jpg


Zdjęcia z wymiany i zaraz po wymianie coś udało się ustrzelić.


51227583824_d30df15e5c_b.jpg


51227583794_4f8378829c_b.jpg


51226112877_6fc91039ef_b.jpg


51227034503_37c1f7308c_b.jpg


51227034513_d6e9905f77_b.jpg


51227890615_680e37854f_b.jpg


Auto mam już prawie rok, a o przyzwyczajeniu czy nudzie nie ma mowy, utwierdzam się w przekonaniu, że F32 to był świetny wybór. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.