Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Widnieje szkoda, wykup raport.

Vehicle Information
Type
Value
VIN	WBA8E31030K790710
Prod. Date	2016-06-15
Service History	!! CHECK HISTORY !!
Type	318i
Series	F30 (3 Series)
Body Type	Saloon
Steering	Left Hand Drive
Engine	B38M
Displacement	1.5
Power	100kw / 136hp
Drive	HECK
Transmission	Automatic
Colour	Black-sapphire metallic (475)
Upholstery	Stofff corner/anthrazit/Akzent rot (CCL2)
Check mileage	http://www.auto-records.com

Editions And Packages
S7AC	Sport Line
S7LD	Modell Sport Line
S7NH	BMW Service Inclusive

Comfort And Interior Equipment
S423	Floor Mats Velours
S493	Storage Compartment Package
S431	Interior Mirror With Automatic-Dip
S4NE	Blow-By Heater
S4AE	Armrest Front, Retractable
S465	Through-Loading System
S428	Warning Triangle And First Aid Kit
S4LV	Black High-Gloss Accent Korall-Rot
S494	Seat Heating Driver/Passenger
S481	Sports Seat

Multimedia
S698	Area-Code 2 For DVD
S606	Navigation System Business
S6WA	Instrument Panel With Extended Scope
S6AC	Intelligent Emergency Call
S6NH	Hands-Free System With USB Interface
S6AE	Teleservices
-	Bavsound Speaker Upgrade Available

Driver Assistance And Lightning
S508	Park Distance Control (PDC)
S563	Light Package
S534	Automatic Air Conditioning
S5DA	Passenger Airbag Deactivation
S544	Cruise Control With Brake Function
S5DC	Rear-Seat Headrests, Folding
S575	Additional 12V Sockets
S548	Kilometre Speedo
S521	Rain Sensor
S502	Headlight Cleaning System
S5A2	LED Headlight

Wheels And Drive
S2VB	Tyre Pressure Display
S216	Hydro Steering-Servotronic
S2A6	BMW LA Wheel, Double Spoke 392
S230	Extra Package, EU-Speciifc
S258	Tyres With Runflat Properties
S255	Sports Leather Steering Wheel
S2PA	Locking Wheel Bolt
S205	Automatic Transmission

Environment And Safety
S8A1	Language Version, Polish
S8AT	On-Board Literature, Polish
S8KA	Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km
S302	Alarm System

Other Equipment
S9AA	Outer Skin Protection
S1CB	CO2 Equipment
S1CA	Selection Of COP-Relevant Vehicles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Doprecyzuj ze sprzedającym stwierdzenie 100% bezwypadkowa w takim przypadku.

Fajnie wersja sport z czerwonym akcentem koresponduje z barwą nadwozia.

Ledy z przodu i LCI na plus.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wykupilem raport, nie ma ani słowa o jakiejkolwiek kolizji. Za to 2 ostatnie serwisy są spóźnione...


https://documentcloud.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:f5f88593-4803-47c9-bba0-1bcb164e7a25

Może zamów jeszcze raport na www_bimmer-check_com lub chociaż na www_vin-info_pl ...


PS.

Przepraszam, nie obraź się - ALE czy wiesz co sobą prezentuje ta wersja silnikowa?

Każda wersja Aurisa ma chyba ciekawszy napęd - i to niezależnie od rocznika... :cry:

Nie zrozum tego opatrznie - nie jestem zwolennikiem latania, ale BMW to marka, gdzie napęd powinien korespondować chociaż z wyobrażeniem o marce... :oops:

No i potem trzeba to jeszcze sprzedać, bo przecież na złom go nie będziesz chciał wywieźć... :cry2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było..

Oczywiście nie każdy potrzebuje 6 czy 8 cylindrów i może nawet nie każdy powinien je mieć pod maską.

Pomińmy jednak na chwilę kwestię indywidualnych preferencji i umiejętności kierowcy, bo to jest temat nie do ogarnięcia.


Dla mnie osobiście R3 w 3-er to jest profanacja modelu, ale przede wszystkim drastyczne obniżenie dynamiki tego auta, a co za tym idzie i bezpieczeństwa na drodze. W tym także mojego.

Ja to widzę tak: bywają sytuacje (awaryjne), kiedy w ułamek sekundy musisz podjąć decyzję, co zrobić, jak zachować się na drodze (hamować, czy przyspieszać, uciekać, skręcać etc). No i ten ułamek sekundy masz na ocenę szansy na powodzenie manewru. Z automatu więc uwzględniasz wyłącznie informacje dostępne "na już" czyli to, co widzisz. Dokonujesz uproszczeń a pewne dane musisz założyć (żeby konkretnie zobrazować - ja np. przy wszelkich spotkaniach z tramwajami, zakładam, że one nie hamują), no i kiedy widzisz taką piękną, zadziorną 3 to spodziewasz się, że akurat ten "się odepchnie". A tu...

W tym samym (wilczym :mrgreen: ) nadwoziu mamy silniki, które dają skrajne właściwości w zakresie dynamiki auta. Można trafić na owcę i jest zonk.. cały misterny plan....

...na nic.


Stąd moja reakcja na R3 w 3-er :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie, ani tak nie uważam, ani tego nie napisałam. Wyraźnie odniosłam się do modelu.

W F30 w zależności od wersji silnikowej znalazłam dla benzyny osiągi od 5 do ponad 9 s do 100. I to w manualu w benzynie (nie wiem jak zachowuje się R3 w automacie). A to i tak spory rozstrzał i wolałabym aby BMW nie szło tą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70% właścicieli serii 1 nie wiedziało że ma napęd tylny. Myśleli, że przedni.

Po co takim lepszy silnik? Ważne żeby auta się sprzedawały, zapełniały niszę i mogły przejąć potencjalnie każdy segment rynku. Ideologią nie wykarmią pracowników.

Przykład Porsche jest idealny...gdyby nie SUV a potem o zgrozo diesle to 911 oglądalibyśmy już tylko w muzeum. Poza tym wracając jeszcze do BMW takie małe silniki obniżają średnią emisję co2 i pozwalają producentom wytwarzać silnik V8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Żeby nie było..

Oczywiście nie każdy potrzebuje 6 czy 8 cylindrów i może nawet nie każdy powinien je mieć pod maską.

Pomińmy jednak na chwilę kwestię indywidualnych preferencji i umiejętności kierowcy, bo to jest temat nie do ogarnięcia.


Dla mnie osobiście R3 w 3-er to jest profanacja modelu, ale przede wszystkim drastyczne obniżenie dynamiki tego auta, a co za tym idzie i bezpieczeństwa na drodze. W tym także mojego.

Ja to widzę tak: bywają sytuacje (awaryjne), kiedy w ułamek sekundy musisz podjąć decyzję, co zrobić, jak zachować się na drodze (hamować, czy przyspieszać, uciekać, skręcać etc). No i ten ułamek sekundy masz na ocenę szansy na powodzenie manewru. Z automatu więc uwzględniasz wyłącznie informacje dostępne "na już" czyli to, co widzisz. Dokonujesz uproszczeń a pewne dane musisz założyć (żeby konkretnie zobrazować - ja np. przy wszelkich spotkaniach z tramwajami, zakładam, że one nie hamują), no i kiedy widzisz taką piękną, zadziorną 3 to spodziewasz się, że akurat ten "się odepchnie". A tu...

W tym samym (wilczym :mrgreen: ) nadwoziu mamy silniki, które dają skrajne właściwości w zakresie dynamiki auta. Można trafić na owcę i jest zonk.. cały misterny plan....

...na nic.


Stąd moja reakcja na R3 w 3-er :8)

Czyli pisząc w dużym uproszczeniu, kierowcy w trójce R3 są dla ciebie potencjalnymi świadomymi/nieświadomymi zabójcami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :duh:

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pisząc w dużym uproszczeniu, kierowcy w trójce R3 są dla ciebie potencjalnymi świadomymi/nieświadomymi zabójcami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :duh:

 

Myślę, że trzeba mieć sporo złej woli, żeby wyprowadzić tu taki wniosek. Albo być konkretnie na bakier z językiem polskim.

Bardzo słabo. Żal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70% właścicieli serii 1 nie wiedziało że ma napęd tylny. Myśleli, że przedni.

Po co takim lepszy silnik? Ważne żeby auta się sprzedawały, zapełniały niszę i mogły przejąć potencjalnie każdy segment rynku. Ideologią nie wykarmią pracowników.

Przykład Porsche jest idealny...gdyby nie SUV a potem o zgrozo diesle to 911 oglądalibyśmy już tylko w muzeum. Poza tym wracając jeszcze do BMW takie małe silniki obniżają średnią emisję co2 i pozwalają producentom wytwarzać silnik V8 :)

 

To jasne. No i właśnie BMW mogłoby stworzyć dedykowaną serię z mniejszymi silnikami, żeby nie wprowadzać aż takiego rozrzutu w serii 3. Mnie osobiście przeszkadza, kiedy rzeczy "nie są tym, czym się wydają" :8)

A co do jedynek, to lol, zawsze bawi, choć już nie dziwię się tak bardzo, ludzie zapominają o tylnym napędzie, tym bardziej, że teraz systemy niwelują negatywne jego skutki. I sama kiedyś na wakacjach uświadamiałam kolegę, co dostał z wypożyczalni i czemu tak dobrze trzyma się w zakrętach :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik ma swoje wady, bezdyskusyjnie. Nie chciałbym by ktoś mi je wyliczal, bo akurat znam. Jednak takie 318iA po chipie w małej próbie zrobiłoby duży wstyd komuś z tym ladnie brzmiacym R6 2.2 z minionych czasów...

Nawet gdyby mialo żyć krótko. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.