Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Model Advantage

Kolor czarny niemetalizowany

Koła 17tki z luxury Line

grill z Luxury Line ;)

Tapicerka : Sensatec Canberra Biege (black)

Listwy : drewno szlachetne , klon

Opcje dodatkowe ( czego nie ma w Advantage) :

-Rezygnacja z emblematu modelu

-Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

-Ogrzewanie foteli przednich

-Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej

- Dostęp komfortowy

- Zestaw głośnikowy HiFi

- Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km

- Pakiet Repair Inclusive - 3 lata / 200.000km


żałuję jedną opcję którą nie dokupiłem : oświetlenie ambient .. niestety było za późno

i oto ono w pełnej okazałości :

IMG-20201121-115749436.jpg

IMG-20201121-115939281-HDR.jpg

IMG20210525124806.jpg

IMG20210525124759.jpg

IMG20210525124734.jpg

IMG-20201121-124053042-MP.jpg

IMG-20201121-124107638-HDR.jpg





Chyba nadeszła pora na wstępne podsumowanie po 2000 km , będę porównywał go do mojego Tiguana , oraz do 320GT Xdrive , oraz 520d Xdrive :


silnik : absolutnie wystarczający silnik do normalnej , dynamicznej jazdy , czy po mieście czy na autostradach , oczywiście im więcej koni tym lepiej ale tu nie brakuje mi mocy jeśli chodzi o moje potrzeby , dodatkowy plus tego silnika to brzmienie, jest REWELACYJNE :D lepsze od Tiguana , 320GT , o D w 520 nawet nie będę wspomniał :P


układ jezdny : REWELACJA , auto jest lekkie , zwinne , trzyma drogi jak rzep , pomimo 156km , daje największą frajdę z jazdy w porównaniu do Tiguana , GT oraz 520d


hamulce : ostre i sprawnie działające- podstawowe- , dużo lepsze w porównaniu do podstawowych w 5er i 3GT


komfort : chyba najmniej komfortowe zawieszenie z całej czwórki , nie jest twarde , ale trochę mu brakuje do komfortu 3GT , a baaaaardzo dużo do 520 . czy jest to wybaczalny , myślę że tak, bo sposób w którym to auto pokonuje zakręty nie zostawia złudzeń że jakieś kompromis musi być - zresztą Clarkson napisał kiedyś że żadna marka nie potrafi dokonać kompromisu pomiędzy komfortem a możliwościami jezdnymi jak BMW , to auto potwierdza to powiedzenie -


wyciszenie : bardzo dobre , wygrywa nawet z boskim 5er , pewnie z powodu silnika Diesla którego miałem w 5er


Audio : bardzo dobre , dużo lepsze niż podstawowy w 3GT , lepsze niż podstawowy w 5er , lepszy niż HiFi w Tiguanie , pewnie m.in. z powodu doskonałego wyciszenia - natomiast nie wolno oceniać systemu przed 3 tygodniami użytkowania bo jakość dźwięku poprawia się z dnia na dzień.


oświetlenie : kabina i deska rozdzielcza pięknie oświetlona , nawet przy braku ambientowego oświetlenia , światła drogowe podstawowe bardzo dobre , lepsze niż ledowe w Tiguanie


fotele : miła niespodzianka , bo podstawowe fotele miękkie ,szerokie , siedzisko dość długie , wygodniejsze od sportowych ale mają za to gorsze trzymanie boczne , zdecydowanie lepsze od tych w Tiguanie .


gabaryty : jak dla mnie idealny , nie za duży , nie za mały , rozmiarowo może by przegrywał z 3GT, bo kabina była tam jeszcze obszerniejsza przy nie wielkich gabarytach auta ,a nie jak w 5er który był zdecydowanie zbyt dużym autem dla mnie.


design : z zewnątrz jest najładniejszy z całej czwórki , a ze środka też , jak mnie zapytał handlowiec czemu mi się nie podoba 3GT ? powiedziałem że z jednego powodu głównie : jak w nim siedzę i patrzę na design całego wnętrza czuję się jak w 2016r. , i to samo dotyczy 5er. ! w G20 czuję że siedzę w samochodzie z 2020 r. i to jest piękne , jakość materiałów bardzo dobra .


spalanie : czy to autostrada 140-150km bez tempomatu , czy miasto- dynamiczna jazda ale bez kickdownu często- to mam 6,8 do 7l/100km


z minusów na razie jeden : nie mogę jeździć powyżej 155km/h swobodnie z powodu braku stabilności auta , no otwieranie klapy bagażnika nogą , zawsze nie działa jak ktoś ogląda mnie na parkingu przed sklepem , już się z tym pogodziłem.. :)


czy zamieniłbym to auto na Tiguan ? nie

czy zamieniłbym to auto na 3GT ? trudna decyzja , bo 3GT ma bardzo dużo plusów , no i ten spojler w lusterku wstecznym .. piękny :D ale jednak nie

czy zamieniłbym to auto na 5er ? nie , a to dlatego że jeszcze nie jestem mentalnie i finansowo gotowy na posiadanie takiego auta , 5er jest to inna bajka dla innych ludzi niż ja , jest to pewien status którego nie łatwo osiągać , a ja go jeszcze nie osiągnąłem, może kiedyś , 5er to auto dla ludzi którzy nie muszą mówić kocham cię przed i po seksie z żoną - bo nie muszą - ja jeszcze muszę i dlatego jeżdżę 3er :wink: :D

Edytowane przez Krakus3
  • Odpowiedzi 725
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krakus3 masz czego żałować standardowe stołki są tragiczne niestety w porównaniu do sportów. To ma 3 cylindry?

Dzięki za budujące słowa :wink: z tego co w necie piszą to będzie miał R4

Opublikowano
Krakus3 powiem Ci tak. Jak zmieniałem volvo s60 d5 na e90 i przejechałem się e90 ze zwykłymi fotelami to nie mogłem uwierzyć że taki badziew BMW sprzedaje. Fotele z s60 były kosmicznie wygodne/lepiej zrobione /bardziej trzymały na boki itd itp. w porównaniu z tym badziewiem. Dopiero sportowe fotele były ciut lepsze od tych w s60. Tak szczerze do dzisiaj nie rozumiem jak ktoś może kupić auto premium w podstawowej wersji z najsłabszym silnikiem, takie auto premium to ma tylko znaczek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pożyjemy ..zobaczymy , internety piszą że w G20 wszystko jest lepsze w porównaniu z poprzednim modelem , nawet podstawowe fotele . zajeździłem na śmierć 3 Scorpio V6 w wersji Ghia , tam dopiero były fotele - kanapy- ale to byłe czasy kamienia łupanego i latających dinozaurów :D
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile? jesli tak, to kieruj sie wlasnym odczuciem a nie tym ze "w e90 byly kiepskie fotele podstawowe" bo gadamy o g20 a nie e90. Widzialem tez opinie, ze sportowe fotele w g20 ludzie odczuwaja jako zbyt twarde i bola ich kregoslupy. Takze co d*upa to opinia. Przekonasz sie na wlasnej.
Opublikowano

Grubsze szyby, hi-fi, dostęp komfortowy...


Nie zgodzę się, że zostaje znaczek. Ja BMW kojarzę z bezawaryjnością, a im mniej opcji tym mniejsze ryzyko, że coś padnie ;)

Poza tym nadal ma 50/50 rozdział mas, nadal super opływowa karoseria (wciąż nie mogę się przyzwyczaić jak to długo się toczy podczas hamowania silnikiem), nadal można założyć ładne koło, zrobić glebę, wstawić stołki recaro, remap i masz szatana ;)

ACS robi ładne splittery do standardowego zderzaka nawet.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile?

Jeszcze nie jeździłem G20 , a w nim siedziałem tylko 2 minuty gdzie potwierdziłem że mnie się podoba w środku bardziej niż 3 GT , gdzie jedynie sprawdzałem czy moja głowa dotyka podsufitkę :D także wszystko przede mną . mój target odnośnie fotele jest żeby były wygodniejsze niż w Tiguanie - tez są podstawowe- czy tak będzie ?..zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grubsze szyby

właśnie , jesteś w stanie zmierzyć grubość przednich szyb w Twoim ? , porównałbym do 5er bez tej opcji póki jeszcze go mam

Opublikowano
Grubsze szyby, hi-fi, dostęp komfortowy...


Nie zgodzę się, że zostaje znaczek. Ja BMW kojarzę z bezawaryjnością, a im mniej opcji tym mniejsze ryzyko, że coś padnie ;)

remap i masz szatana ;)

318i chip i szatan no proszę Cię zejdź na ziemie...

Chcesz dokładać koła, dokładki itd. do auta które objedzie 90% nowych aut z silnikiem 1,8t w górę...

Po to właśnie kupujesz BMW żeby mieć te opcje, podstawowe są też w każdej innej marce...

Sam mam 15 letni zabytek i wszystkie "opcje " działają bez zarzutu a trochę ich jest.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
318i to silnik b48 więc teoretycznie może mieć i 350 koni. Fajnie że w każdym temacie o g20 piszesz o e46 ale nie widzę żadnego związku.
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile?

Jeszcze nie jeździłem G20 , a w nim siedziałem tylko 2 minuty gdzie potwierdziłem że mnie się podoba w środku bardziej niż 3 GT , gdzie jedynie sprawdzałem czy moja głowa dotyka podsufitkę :D także wszystko przede mną . mój target odnośnie fotele jest żeby były wygodniejsze niż w Tiguanie - tez są podstawowe- czy tak będzie ?..zobaczymy

 

Ja akurat siedziałem w jednych i w drugich i na pewno sportowe ładniejsze ale siedziało się w tych zwykłych całkiem nieźle, choc też jestem dość wysoki. Zresztą nawet pan od dealera powiedział, że akurat w g20 te standardowe są w porządku (nie miał powodu kłamać).

Opublikowano

Randall na pewno właściciel który oszczędza na sportach przy zakupie zrobi b48 na 300+ koni... :duh:

Związek prosty ale mogę wytłumaczyć, ktoś się boi opcji bo się popsują więc go uświadamiam że w 15 letnim BMW się nie popsuły i nie ma się co martwić na wyrost.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluję zakupu!!!!

Motor podatny na mody tylko na 250/350nm go zrobisz samym chipem nie wiem tylko czy ta sama skrzynia jest w 318,320,330i i czy silniki się niczym nie różnią bo np w n20 320i vs 330i inny stopień sprężania i inne tłoki ale to ktoś siedzący bardziej w temacie powinien sprawdzić....

Tak czy siak fajne auto z rwd zmienić koło, zawitać do mg i wstydu nie ma.

Szerokości życzę!!!

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też gratuluję, bo to bardzo ładne auto.

Z biegiem czasu coś sobie w nim zmienisz, albo i nie, a i tak będziesz cieszył się nowoczesnym BMW.


Nie zawsze dla wszystkich najważniejszy jest silnik, czy milion opcji, szczególnie jak jeszcze budżet odgrywa rolę.

Czekam na zdjęcia.

Benzyna zamiast krwi...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Gratuluję, auto super jak każde g20 ale zgodnie z tym co myślałem na tych kółkach do kosiarki wyglada karykaturalnie :?


Mam nadzieje że jednak je zmienisz albo zostawisz na zimę ;)


Napisz jak więcej o 318i bo jeszcze nigdzie nie ma opinii o dynamice itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję @Randall :cool2: co do dynamiki , na papierze wygląda całkiem ładnie , przyspieszenie 0-100km na poziomie 320 GT Xdrive :shock: , jak myślisz jest sens docierać taki silnik ? i jak to ma wyglądać ?

Dziękuje @digitaDictator :cool2: 20ego maja opuścił fabrykę w Monachium , 28ego był u dealera w PL

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Oczywiście ze trzeba docierać, znajdziesz info nawet w instrukcji.

2000km do 4500 obr min i 160 km/h. Potem najlepiej wymiana oleju ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.