Skocz do zawartości

FILTRY POWIETRZA K&M'a W E39 ...OPŁACALNE ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WIDZIAŁEM PO PROMOCJI FILTRY POWIETRZA K&M'a :D DO MOJEJ E39 (a do niej potrzebne są dwa :o bo idą po jednym na strone) CZY KTOŚ MOŻE Z WAS PANOWIE MONTOWAŁ SOBIE TAKIE FILTERKI I CZY ZAŁOZENIE TAKIEGO FILTRA JEST ODCZÓWALNE W MOCY I SŁYSZALNE W DZWIĘKU SILNIKA ?? Z TEGO CO SŁYSZAŁEM TO ŻE TE FILTERKI K&M DZIAŁAJĄ . CO SĄDZICIE O TAKIM PO MYŚLE ... ???

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
Witam!

Zacznij od tego jaki silnik posiadasz.

 

Dwa filtry powietrza.....hehe...bobre :roll2:

 

Pozdro.

 

no co... albo sobie zamontował silnik 5,4 z E38 albo pomyliły mu się filterki przeciwpyłkowe....

 

jeśli faktycznie o przeciwpyłkowe chodzi - polecam zdecydowanie wymiane - po 10KM więcej na każdy nowy filterek.... :D

Opublikowano
WIDZIAŁEM PO PROMOCJI FILTRY POWIETRZA K&M'a Very Happy DO MOJEJ E39 (a do niej potrzebne są dwa Surprised bo idą po jednym na strone) CZY KTOŚ MOŻE Z WAS PANOWIE MONTOWAŁ SOBIE TAKIE FILTERKI I CZY ZAŁOZENIE TAKIEGO FILTRA JEST ODCZÓWALNE W MOCY I SŁYSZALNE W DZWIĘKU SILNIKA ?? Z TEGO CO SŁYSZAŁEM TO ŻE TE FILTERKI K&M DZIAŁAJĄ . CO SĄDZICIE O TAKIM PO MYŚLE...???

 

Witam!

Prawdopodobnie pomyliłeś filtr powietrza z filtrami kabinowymi. Ten pierwszy znajduje się tuż przy silniku i w E 39 jest tylko jeden bez względu na rodzaj silnika. Filtry kabinowe są rzeczywiście dwa i znajduja się po obu stronach silnika pod szybą. Jeśli chodzi o filtry powietrza firmy K&N - rzeczywiście sa lepsze od seryjnych, jednak nie spodziewaj się ekstremalnych przyrostów mocy, a dzwięk silnika zmieni się nieznacznie.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam!

Zacznij od tego jaki silnik posiadasz.

 

Dwa filtry powietrza.....hehe...bobre :roll2:

 

 

no co... albo sobie zamontował silnik 5,4 z E38 albo pomyliły mu się filterki przeciwpyłkowe....

 

jeśli faktycznie o przeciwpyłkowe chodzi - polecam zdecydowanie wymiane - po 10KM więcej na każdy nowy filterek.... :D

 

 

Witam!

Prawdopodobnie pomyliłeś filtr powietrza z filtrami kabinowymi. Ten pierwszy znajduje się tuż przy silniku i w E 39 jest tylko jeden bez względu na rodzaj silnika.

 

 

Chłopaki , wam sie chyba cos myli i to bardzo - w E39 M5 S62 są dwa filtry powietrza. Zamiast sie nabijac to troche pomyślcie- moze kolega ma własnie M5.

A co do filtrów K&N to są bardzo dobre i mozna je smiało stosowac. JEdnak na odczuwalne przyrosty mocy nie licz. Moze jedynie sie brzmienie silnika ciut zmienic.

Opublikowano
Koledzy zapomnieli ci powiedzieć abyś nie krzyczał, bo to jest raczej mało kulturalne.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Jezeli twoje E39 to M5 to nie zawracaj sobie nawet glowy filtrami K&N.

Tak samo jak lepiej przepuszczaja powietrze tak samo lepiej przepuszczaja zanieczyszczenia ktore przy dluzszej eksploatacji moga uszkodzic twoj silnik.

Opublikowano

Apropo Dużej czcionki to sorki wszystkim :roll: Ja pier.... ale jestem przytrzymany , noo jak można było nie zauważyć puchy z wkładką ? :P

 

Noo jełśi chodzi o ten Filterek K&M'a to myślałem właśnie nad założeniem takiego tylko własnie chciałm wiedzieć czy Ktoś was drodzy koledzy mątował sobie taki filterek i czy zauważył róznice . Pozdrawiam posiadaczy e 39 i nietylko :)

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
dokładnie jest w Dolnym Prawym Rogu na takiej plastikowej szynie , elegancko się wysówa . Wystarczy wsunąć nowy :lol:

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
Sam filtr raczej nic nie zmieni,z tym dźwiękiem to też róznie bywa w jednym będzie trochę inne brzmienie w drugim nie będzie żadnej różnicy
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

Koledzy , powiedzcie mi . Otóż wyciągłem na włączonym silniku :P oprawe z filtrem powietrza , później zrobiłem przegazówe , a moje uszy usłyszały poprostu wnętrze silnika :) coś zaje..... al'a Carera :P Noo Muzyka poprostu . I lepiej się wkręcała na obroty w niższych partiach .

Tylko sądze ze bez wkładki bym zbyt długo nie pojeździł :lol: ALE !

Na jednym forum były raz linki do fotek jak gość sobie w puszce dolotowej

na strone dolotową załozył cieniutką matke i to samo na miejsce wsuwane. Sądzicie że po takim zabiegu nic by się pier.... yy y Psuło :P

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano

Zdecydowaniee nie jest to dobry pomysł. Filtr ma kilka warstw i jest po to żeby zatrzymywać nawet drobny syf.

K&N wkładkę miałam i szczerze mówiąc żadnych rewelacji.

Opublikowano

Różnicę czuć w 525tdsA...Nie jest to nic nadzwyczajnego ale silnik nie jest tak ociężały jak na standardowym...

Miałem jeszcze dużo sufu na starym filtrze i może dlatego tak jest.

 

Wstawiając wkładkę masz alternatywę do filtra stożkowego :D

 

Przy chiptuningu w Niemczech zaleca się założenie wkładki w motorze 2,5tds.O reszcie nie wiem :mrgreen:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.