Skocz do zawartości

LUKASPEL

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    KOSTRZYN

Osiągnięcia LUKASPEL

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Moje pytanie jak w tytule postu....Mam lampy ksenonowe- niestety z pomarańczowym kierunkiem. Chciałbym zmienić tylko szkła lamp na takie z białym kierunkim- przykład z allegro: http://allegro.pl/item184925304_szklo_reflektora_bmw_e39_black_bialy_kierunek_.html Próbowałem je sciągnąć, niestety coś jeszcze trzyma- poluzowałem tylko te widoczne zaczepy- może są gdzieś jeszcze inne. Nie chcę tego robić na siłę, żeby czegoś przypadkiem nie uszkodzić. Jeśli ktoś robił to już wcześniej - proszę o pomoc. Bardzo pomocne będą ewentualnie jakieś zdjęcia lub schematy! Szukałem tematu na forum -niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Jeśli jednak taki post istnieje to proszę o link do niego. Proszę nie wypisywać tekstów typu - poszukaj lub search- nie chcesz pomóc to po prostu nie odpisuj. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedzi!!!
  2. Witam wszystkich dumnych właścicieli BMW z silnikiem m62! Muszę przyznać, że po przeczytaniu postu jestem pełen obaw o zawartość miski olejowej w moim silniku. Tak się składa, że niedługo wymieniam olej w silniku i postanowiłem sprawdzić u siebie jak wygląda stan śrub pompy oleju. O wynikach kontroli poinformuje oczywiście na forum- mam nadzieję, że wszystjko będzie jednak ok- w końcu to BMW!!!
  3. Witam! Prawdopodobnie pomyliłeś filtr powietrza z filtrami kabinowymi. Ten pierwszy znajduje się tuż przy silniku i w E 39 jest tylko jeden bez względu na rodzaj silnika. Filtry kabinowe są rzeczywiście dwa i znajduja się po obu stronach silnika pod szybą. Jeśli chodzi o filtry powietrza firmy K&N - rzeczywiście sa lepsze od seryjnych, jednak nie spodziewaj się ekstremalnych przyrostów mocy, a dzwięk silnika zmieni się nieznacznie. Pozdrawiam
  4. LUKASPEL

    Grzeje się silnik

    Witam! Moim zdaniem słabo odpowietrzyłeś cały układ chłodzący. Poczytaj sobie na forum o takich problemach w innych 320- tkach. Stawiam na złe odpowietrzenie dlatego, że najważniejsze podzespoły układu tzn. visco i termostat masz nowe. Moja rada odpowietrz cały system jeszcze raz i sprawdź zachowanie auta. pozdrawiam
  5. Zaparowane reflektory to niestety słaba strona E36 :roll: U mnie było podobnie, ale nie pogarszało to zbytnio widoczności- psuło jednak estetykę :(
  6. Sorki za te pomyłki w edycji, ale to moje początki - więc zrozumcie :D
  7. Nic trudnego : na moście masz 2 śruby. Pierwsza z nich to korek spustowy- służy do spuszczania oleju i znajduje się na dole tylnej sciany mostu od strony tylnego zderzaka. 2-ga ze śrub do wlew i jednocześnie taka "kontrolka" stanu oleju- znajduje się po prawej stronie mostu mniej więcej na srodku z perspektywy tyłu auta . Kiedy ją odkręcisz i wsadzisz w otwór palec powinieneś poczuć olej- jeśli go nie ma to trzeba uzupełnić. Do całej opoeracji potrzebny jest kanał i jakaś strzykawka do wtłoczenia oleju. W twoim modelu wejdzie około 1 litra oleju. Robisz sam, a kasa zostaje w kieszeni :D pozdrawiam Ps. do wszystkich zainteresowanych: pomimo zapewnień producenta o braku konieczności wymiany oleju czy to w skrzyni czy w moście - a za niedługo może jeszcze w silniku:lol: - kierujcie się proszę zdrowym rozsądkiem i wymieńcie te płyny- koszt niewielki a satysfakcja pewna :cool2:
  8. Bardzo łatwo sprawdzić czy masz blokadę czy nie. Koledzy fachowcy na forum pisali o tym wiele razy, ale jako że jesteś nowy (podobnie jak i ja) służę pomocą: na sprawdzenie są 2 sposoby: 1. Podnosisz lewarkiem jedną stronę auta z tyłu i kręcisz kołem- jeśli stawia duży opór ( nie dajesz rady nim kręcić) - masz blokadę - jeśli kręci sie bez żadnego oporu - szpery brak! 2. Kiedy masz auto na podnośniku np. w warsztacie - oba tylne koła w górze- kręcisz jednym z nich i jeśli drugie kręci się w tą samą stronę to masz szperę. Jeśli drugie z kół stoi w miejscu - niestety nie masz szpery pozdrawiam :D
  9. Bardzo łatwo sprawdzić czy masz blokadę czy nie. Koledzy fachowcy na forum pisali o tym wiele razy, ale jako że jesteś nowy (podobnie jak i ja) służę pomocą: na sprawdzenie są 2 sposoby: 1. Podnosisz lewarkiem jedną stronę auta z tyłu i kręcisz kołem- jeśli stawia duży opór ( nie dajesz rady nim kręcić) - masz blokadę - jeśli kręci sie bez żadnego oporu - szpery brak! 2. Kiedy masz auto na podnośniku np. w warsztacie - oba tylne koła w górze- kręcisz jednym z nich i jeśli drugie kręci się w tą samą stronę to masz szperę. Jeśli drugie z kół stoi w miejscu - niestety nie masz szpery pozdrawiam :naughty:
  10. Krótko i rzeczowo: -jeśli masz most z blokadą mechanizmu różnicowego ( pot. szpera) lejesz olej o specyfikacji SAE 75W- 140 (polecam Castrol SAF- XJ) -jeśli most bez blokady SAE 75W- 90 ( polecam Castrol SAF-X0 ) pozdrawiam
  11. Gratuluje poczucia humoru Panowie! A swoją drogą zastanawiam sie co jeszcze intryguję Galwana w BMW- oprócz obsługi bagnetu oczywiście...
  12. Dzięki za odpowiedzi! Jestem podobnego zdania jak kolega Olejus i dlatego mimo wszystko wymienię olej w skrzynii. (Oczywiście jeśli najpierw dowiem się jaki to olej- w serwisie BMW jego specyfikacja owiana jest wielką tajemnicą) I jeszcze jedno mam skrzynię MANUALNA. Czekam na wasze sugestie odnośnie tego zamiennika. Pozdrawiam
  13. Moje pytanie: Jaki będzie koszt naprawy około 35 wgniotek pogradowych (delikatnych -lakier nie jest uszkodzony). Słyszałem żę można podobno je jakoś wyciągnąć bez szpachlowania i malowania? Ile jest w tym prawdy? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.