Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To akurat wygląda na iX5, nie iX3. Powinien mieć większą baterię. No ciekawie się zapowiada, były też plotki o wersji iX5 z range extenderem (prosty silnik spalinowy generujący prąd w razie potrzeby, jak w i3 Rex). 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, Damianero74 napisał(a):

To akurat wygląda na iX5, nie iX3. Powinien mieć większą baterię. No ciekawie się zapowiada, były też plotki o wersji iX5 z range extenderem (prosty silnik spalinowy generujący prąd w razie potrzeby, jak w i3 Rex). 

Faktycznie.  Za 2 tygodnie będzie premiera ix3, więc bez sensu,  żeby jeździł zamaskowany teraz. Stąd pewnie  te 950 km WLTP. IX3 ma mieć 800 km WLTP. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydajnosci 12kwh na 100 w takim bydlaku raczej nie osiągnie, musi tam siedzieć duża bateria. Jak dla mnie to jest albo x5 albo x7, auto mocno zamaskowane, wygląda też na duże (długość bagażnika od ostatniego słupka). Swoją droga dużo bardziej przemawia do mnie polityka BMW czy mercedesa. Po prostu w swoim tempie robią swoje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Faktycznie.  Za 2 tygodnie będzie premiera ix3, więc bez sensu,  żeby jeździł zamaskowany teraz. Stąd pewnie  te 950 km WLTP. IX3 ma mieć 800 km WLTP. 

Dokładnie. To ix5 na platformie CLAR ale z gen6, nowymi gęstszymi bateriami i 400kW. Większy niż ix3, więc “musi” mieć większą baterie i zasięg. Jeśli jakość nie spadnie, to byłaby alternatywa dla Cayenne nowego, bo premiera ma być w 2026 w podobnym czasie.

Ciekawe tylko czy nie będzie kompromisów w stylu brań frunk i małego bagażnika (500l) jak w ix. Samego ix podobno nie będą ruszać i go wygaszą.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, BMFun napisał(a):

Jeśli jakość nie spadnie, to byłaby alternatywa dla Cayenne nowego

Jakas alternatywa na pewno ale oszczednosci w materialach/technologii bedzie widac podejrzewam na kazdym kroku.

 Fajnie to widac jak sie w szczegolach oglada np e-tron GT i Taycana, teoretycznie "identyczne" auta, na tej samej platformie.

A jak sie przyjrzec --> Audi jest po prostu polke nizej, wszedzie tandetne plastiki tam gdzie w Porsche jest ladny plastik badz obicie skora, audio topowe w Audi to odpowiednik audio "sredniego" w P., topowa moc w Audi (RS) to dopiero srodek w Porsche (Turbo) etc etc

Dzwiek zamykania drzwi, prowadzenie, personalizacja, opcje dodatkowe etc etc --> wszedzie bedzie podejrzewam "widac" roznice

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Jakas alternatywa na pewno ale oszczednosci w materialach/technologii bedzie widac podejrzewam na kazdym kroku.

 Fajnie to widac jak sie w szczegolach oglada np e-tron GT i Taycana, teoretycznie "identyczne" auta, na tej samej platformie.

A jak sie przyjrzec --> Audi jest po prostu polke nizej, wszedzie tandetne plastiki tam gdzie w Porsche jest ladny plastik badz obicie skora, audio topowe w Audi to odpowiednik audio "sredniego" w P., topowa moc w Audi (RS) to dopiero srodek w Porsche (Turbo) etc etc

Dzwiek zamykania drzwi, prowadzenie, personalizacja, opcje dodatkowe etc etc --> wszedzie bedzie podejrzewam "widac" roznice

Zobaczymy. Łudzę się ze x5/iX5 będzie bliżej do 7 niż do 5 i będzie można skonfigurować z wysokiej jakości materiałami. Zobaczymy w przyszłym roku. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW i Mercedes maja ten „luksus” że nie maja półki nieco wyżej w koncernie. Audi musi być biedniejszym bratem Porsche więc siła rzeczy muszą tam trochę zdegradować chociażby to że Mercedes czy BMW to dalej oryginalnie tylni napędowi gdzie Audi to napęd na front a Porsche już na tył. Nie liczę tutaj oczywiście małych miejskich modeli typu seria 1 czy a klasa gdzie wygrała praktyczność. No ale pożyjemy zobaczymy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.