Skocz do zawartości

M340i


acc007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Minęło 5 miesięcy, a dopiero można rzec że dotarłem silnik - 2300km przebiegu. Tak się składa życiowo że praktycznie w ogóle nie jeżdżę autem... Może zamiast tracić na wartości warto zrobić cesję leasingu, chce ktoś kupić? ;-) W sumie auto można rzec że nowe, dotarte, dostępne od ręki, z wciąż oryginalnym softem nie ograniczającym dźwięku :D

 

Hehe u mnie kopiuj/wklej ta sama sytuacja tyle, ze ciut wiekszy przebieg bo 4700km od konca wrzesnia wiec mozna powiedziec, ze jezdze bardzo intensywnie bo 2x wiecej niz Ty :8)


Powaznie myslisz o rozstaniu? Ja tez ostatnio zastanawiam sie czy robic cesje mojego M340i jak ktos sie znajdzie czy A3 zony i ja przesadzic na M340i :D


Btw nawet zimowych kol nie kupilem :mrgreen: pewnie Ty podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Minęło 5 miesięcy, a dopiero można rzec że dotarłem silnik - 2300km przebiegu. Tak się składa życiowo że praktycznie w ogóle nie jeżdżę autem... Może zamiast tracić na wartości warto zrobić cesję leasingu, chce ktoś kupić? ;-) W sumie auto można rzec że nowe, dotarte, dostępne od ręki, z wciąż oryginalnym softem nie ograniczającym dźwięku :D

Moment, to jaka była motywacja, żeby kupić takie, nie tanie w sumie auto, którym nie jeździsz? Toż już lepiej było brać jakieś 2-drzwiowe coupe, znacznie lepiej się sprawdza jako auto do niejeżdżenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Moment, to jaka była motywacja, żeby kupić takie, nie tanie w sumie auto, którym nie jeździsz? Toż już lepiej było brać jakieś 2-drzwiowe coupe, znacznie lepiej się sprawdza jako auto do niejeżdżenia :D

Ja wtrace ze swojej perspektywy spojrzenie :) Tez jezdze raczej malo i nie potrzebuje auta 4drzwiowego, ale znajdz mi teraz na rynku nowe fajne coupe >300 KM, z benzynowym silnikiem i <400k PLN. MB? A tfu. Czekanie na nowa 4er do 2021? Nie mam czasu czekac (musze jakies koszty miec na dzialalnosci) i nie jestem przekonany do wygladu nowej 4. Wiec M340i bylo dosc logicznym wyborem.

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vulnerarius

Oczywiście, że masz tego pełno: M2, M4, Z4, 840i. Oczywiście, że żadne z nich Ci może nie pasować. Wtedy masz Porsche.

Trochę można ponaciągać kupując od brokera, demówkę, jedno-dwu roczne, itp. Wg mnie lepsze to, niż tracenie ogromnej kwoty na odsprzedaży, bo poza najtańszymi modelami i M-kami to BMW ceny nie trzymają niestety szczególnie. Moim zdaniem brak potrzeby posiadania auta + brak dzieci otwiera najpiękniejsze motoryzacyjne wybory.


Sam temat finansowanie przewija się w wielu wątkach tutaj na forum, wiadomo jest dosyć istotny, ale 90% ludzi skupia się na koszcie zakupu, a nie na koszcie posiadania samochodu. Ja np. wiem, że jak kupowałem SUVa z Zuffenhausen to z góry na min. 6 lat, bo inaczej się pochlastam na spadku wartości. Całkiem inaczej niż przy X4 żony, po 2 latach wartość była tak duża, że opłacało mi się bardziej oddać dealerowi niż męczyć się z oglądaczami.


I tutaj ciekawą opcją jest CL: nie martwisz się, ile kosztuje auto, a ile będzie Cię kosztować jego posiadanie przez np. 3 lata. A jeszcze ciekawszą opcją jest finansowanie indywidualne - u Sikory w Mikołowie można się umówić na dowolne wypożyczanie samochodów, wręcz, że będziesz użytkować co kwartał inne auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
@vulnerarius

Oczywiście, że masz tego pełno: M2, M4, Z4, 840i. Oczywiście, że żadne z nich Ci może nie pasować.

 

M2 Competition i Z4 za małe. M4 odpada, bo wychodzi z produkcji, a Infotainment level niżej od M340i, a właśnie zależało mi żeby kupić coś co będzie nadal w miarę "świeże" za te 3 lata. 840i trochę za drogie w CL na moje potrzeby.


A jakbym rzygał kasą to M8 Competition podeszłoby mi jak złoto.


 

Wtedy masz Porsche.

 

2litrowego 718? Wole R6 w M340i. 718 GTS oscyluje koło 400-450k. Fajnie, myślałem nad GTS właśnie, ale nadal to jest 718 z 4 cylindrami, który nie ma porządnego bagażnika i jest jednak mało praktyczny. Serio ciężko mi było coś wpadającego w moje potrzeby wybrać, ale nie żałuję wyboru M340i.


 

I tutaj ciekawą opcją jest CL: nie martwisz się, ile kosztuje auto, a ile będzie Cię kosztować jego posiadanie przez np. 3 lata.

 

Dlatego teraz wybrałem właśnie CL :)

Edytowane przez vulnerarius
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

718 GTS ma silnik wolnossący 4.0, jest to mega ciekawa oferta, od 407tys, także mały rabat + niewiele dodatków (i tak po co więcej do tego auta) i masz git auto na weekendy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Z niewymienionych coupe to jeszcze F-type. Nawet między r4 a V8 mają tam pośrednie V6. Natomiast nie widziałem z bliska, nie jeździłem, więc nie wiem czy jest to jakaś konkurencja dla BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jag jest spoko jako weekendowe. Wydaje mi się, że jest pewna generalna zasada jeśli chodzi o auta popularne vs niepopularne, tj użytkowość samochodu. BMW M2 np. pomieści 4 niższe osoby, M4 pomieści 4 normalne osoby, a 911 pomieści 4 osoby, tylko jeśli 2 nie będą mieć nóg. F-type to w ogóle jak Cayman 2 osobowy. I to samo jest z systemem multimedialnym i innymi duperelami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Znajomy w nowym 911 obok wozi bobasa w foteliku a żonę z tyłu (akurat nogi ma) i twierdzą, że w miarę wygodnie. Natomiast nie ulega wątpliwości, że w M340i byłoby im wygodniej. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tacy, co na narty jezdza z4, ale jak mi powiedzą, że komfortowo to parsknę śmiechem.

M340i może pełnić tyle funkcji ile zechcesz, jest komfortowym autem rodzinnym ze sportowym charakterem a nie autem sportowym, do którego ktoś się od biedy z tyłu zmieści. Zupełnie inny segment, troche się rozmarzyliście ;)

Są i tacy, co w mustangu rodzinę wożą i niby jest spoko, a tak na prawde to tylko usprawiedliwianie zakupu zabawki i wmawianie rodzinie "it is fine" jak sie pakują :D chociaż czasem chciałbym mieć mniejszy bagażnik bo żona pół chaty zawsze bierze niepotrzebnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Moment, to jaka była motywacja, żeby kupić takie, nie tanie w sumie auto, którym nie jeździsz? Toż już lepiej było brać jakieś 2-drzwiowe coupe, znacznie lepiej się sprawdza jako auto do niejeżdżenia :D

Ja wtrace ze swojej perspektywy spojrzenie :) Tez jezdze raczej malo i nie potrzebuje auta 4drzwiowego, ale znajdz mi teraz na rynku nowe fajne coupe >300 KM, z benzynowym silnikiem i <400k PLN. MB? A tfu. Czekanie na nowa 4er do 2021? Nie mam czasu czekac (musze jakies koszty miec na dzialalnosci) i nie jestem przekonany do wygladu nowej 4. Wiec M340i bylo dosc logicznym wyborem.

 

340i genialne auto, sam bym takie wzial, ale jeżeli pytasz o fajne coupe spełniające kryteria o których piszesz, to śpieszę z odpowiedzią xD


Toyota Supra

Alpine A110 :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hej !


Rozważam sprzedaż auta na wakacje (jako osoba prywatna - brak możliwości wystawienia FV). Praktycznie nieużywane - produkcja IX.2019, a na dziś przejechane ledwie 9 kkm, pewnie do wakacji do 10 kkm dobije :) Istny rodzynek :) Gwarancja 5-letnia do września 2024, do tego dokupiłem GAP 4-letni - do grudnia 2023.


Nie wiem tylko jak je wycenić... Z konfiguratora było 344k (piszę tylko po to aby procentowo sie jakoś odnieść do wartości pierwotnej). Na pewno największym atutem jest stan, gwarancja, oryginalny przebieg... no i bez żadnych mild hybrid :) ale nie wiem jak wycenia się auta premium przy sprzedaży. To moje pierwsze :)


Pomożecie z wyceną? Na dziś na otomoto tego praktycznie nie ma, a z tego co jest to na dziś pewnie od 240k mógł bym próbować zaczynać.


Tak, wiem - ciężki temat, auto warte tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić, ale mimo wszystko próbuję z tym postem, może ktoś mający większe doświadczenie w sprzedaży takich aut poradzi jak podejść do wyceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hej !


Rozważam sprzedaż auta na wakacje (jako osoba prywatna - brak możliwości wystawienia FV). Praktycznie nieużywane - produkcja IX.2019, a na dziś przejechane ledwie 9 kkm, pewnie do wakacji do 10 kkm dobije :) Istny rodzynek :) Gwarancja 5-letnia do września 2024, do tego dokupiłem GAP 4-letni - do grudnia 2023.


Nie wiem tylko jak je wycenić... Z konfiguratora było 344k (piszę tylko po to aby procentowo sie jakoś odnieść do wartości pierwotnej). Na pewno największym atutem jest stan, gwarancja, oryginalny przebieg... no i bez żadnych mild hybrid :) ale nie wiem jak wycenia się auta premium przy sprzedaży. To moje pierwsze :)


Pomożecie z wyceną? Na dziś na otomoto tego praktycznie nie ma, a z tego co jest to na dziś pewnie od 240k mógł bym próbować zaczynać.


Tak, wiem - ciężki temat, auto warte tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić, ale mimo wszystko próbuję z tym postem, może ktoś mający większe doświadczenie w sprzedaży takich aut poradzi jak podejść do wyceny :)

Po tym opisie to 1zł.


Nawet nie wiadomo jakie wyposażenie...a przecież to ma wpływ na cene, bo może ją podwoić.

Rozumiemy że M340i skoro w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hej !


Rozważam sprzedaż auta na wakacje (jako osoba prywatna - brak możliwości wystawienia FV). Praktycznie nieużywane - produkcja IX.2019, a na dziś przejechane ledwie 9 kkm, pewnie do wakacji do 10 kkm dobije :) Istny rodzynek :) Gwarancja 5-letnia do września 2024, do tego dokupiłem GAP 4-letni - do grudnia 2023.


Nie wiem tylko jak je wycenić... Z konfiguratora było 344k (piszę tylko po to aby procentowo sie jakoś odnieść do wartości pierwotnej). Na pewno największym atutem jest stan, gwarancja, oryginalny przebieg... no i bez żadnych mild hybrid :) ale nie wiem jak wycenia się auta premium przy sprzedaży. To moje pierwsze :)


Pomożecie z wyceną? Na dziś na otomoto tego praktycznie nie ma, a z tego co jest to na dziś pewnie od 240k mógł bym próbować zaczynać.


Tak, wiem - ciężki temat, auto warte tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić, ale mimo wszystko próbuję z tym postem, może ktoś mający większe doświadczenie w sprzedaży takich aut poradzi jak podejść do wyceny :)

Po tym opisie to 1zł.


Nawet nie wiadomo jakie wyposażenie...a przecież to ma wpływ na cene, bo może ją podwoić.

Rozumiemy że M340i skoro w tym temacie?

 

wyposażenie jest na pierwszej stronie tego wątku gdyż autor tego postu jest również autorem tego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


Pomożecie z wyceną? Na dziś na otomoto tego praktycznie nie ma, a z tego co jest to na dziś pewnie od 240k mógł bym próbować zaczynać.


Tak, wiem - ciężki temat, auto warte tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić, ale mimo wszystko próbuję z tym postem, może ktoś mający większe doświadczenie w sprzedaży takich aut poradzi jak podejść do wyceny :)

Oprócz rocznika to to auto nie ma za bardzo wad, plus za przedłużona gwarancje oraz przebieg. Widziałem wcześniej oferty salonów które sprzedawały te auta jeszcze z klasycznymi zegarami oraz dużo większym przebiegiem za 280-290 tyś, za 240tys to prawie jak za pół darmo (tym bardziej w obecnych czasach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiem jak wycenia się auta premium przy sprzedaży. To moje pierwsze

 

Moim zdaniem wycenia się jak każde inne ;)

Jeśli czas Cię nie ciśnie to wystaw po cenie np. + 20% wyższej niż byś realnie chciał i co jakiś czas obniżaj aż do poziomu przy którym będzie realne zainteresowanie / sprzedaż.

U mnie się to sprawdza przy każdej rzeczy którą do tej pory sprzedawałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


dzięki za odpowiedzi - brzmią pozytywnie :) I zapewne w lipcu tak zrobię. Z tym obniżaniem ceny to tak robiłem z Octavią 3 po zakupie m340i - sprzedawała się z pół roku w ten sposób...

Odnośnie sensu sprzedaży i straty - no właśnie teraz jest najlepszy moment :) Używam go bardzo mało, tylko od wiosny do jesieni (czasem w zimę wokół komina by nie zardzewiały tarcze:)), to tylko niepotrzebnie coraz bardziej traci na wartości. Moim celem jest zminimalizowanie straty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


dzięki za odpowiedzi - brzmią pozytywnie :) I zapewne w lipcu tak zrobię. Z tym obniżaniem ceny to tak robiłem z Octavią 3 po zakupie m340i - sprzedawała się z pół roku w ten sposób...

Odnośnie sensu sprzedaży i straty - no właśnie teraz jest najlepszy moment :) Używam go bardzo mało, tylko od wiosny do jesieni (czasem w zimę wokół komina by nie zardzewiały tarcze:)), to tylko niepotrzebnie coraz bardziej traci na wartości. Moim celem jest zminimalizowanie straty.

 

Moim zdaniem masz dwie opcje:

1. Pojedź do dilera i poproś o wycenę. Pewnie rzucą coś w stylu 260-280k i dolicz sobie 20%.

2. Sprawdź jak to wygląda na otomoto. Widzę egzemplarze ze zbliżonym przebiegiem, ale większośc jest z 2020 roku po 210-240k PLN. Ale też wpadłem na ogłoszenie podobnego egzemplarza do Twojego w BMW Premium Selection i tam jest za 330k PLN z przebiegiem 20k km. Moim zdaniem możesz śmiało wystawiać za ok. 310k i znegocjujesz do 290-280k i to jest maks jaki weźmiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.