Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/


https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-320d-lim/repair-manuals/51-body-equipment/51-21-door-locks-handles-fittings-front/FSPSxcs


https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-320d-lim/repair-manuals/51-body-equipment/51-21-door-locks-handles-fittings-front/FXZ7ib3

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Moderatorzy
Opublikowano

z tego co pamiętam to ta wewnętrzna część jest klejona do boczku..


ps.. co tam się stało ?:D

spacer.png

Opublikowano

W mojej było dokładnie tak samo. A wymieniłem wczoraj na używaną.

Zakupiłem cały boczek tylny i podmieniłem rączkę.

Oryginalnie rączki są zgrzane, wygląda to jak plastikowy nit. Należy go ściąć wiertarką z większym wiertłem.

Nową rączkę przykręciłem na wkręty.

Podobne zestawy sprzedają na allegro.

Opublikowano

Panowie, czy w wersji LCI 2009 jest tak samo z wymianą?

Przymierzam się już od dłuższego czasu bo moja wygląda jakby była poklejona plasteliną...

Nie wiem jakim cudem można źle zaprojektować taką prostą rzecz w samochodzie tej klasy- no rozumiem w Skodzie ale w BMW ? :roll:

Opublikowano
Mam ten sam problem z moim autem, z takim ,,plastelinowym" uchwytem kupilem pojazd. Z tego co czytalem to jest to normalne w tych autach, ze uchwyty szybko sie zuzywaja. Sam sie do tego przymierzam troche zabawy bedzie.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ja sprawdzałem w bazie tp np. uchwyt (wewnętrzna część rączki drzwi) beżowy 300 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.