Skocz do zawartości

slawod1

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i N43 2008 r.

Osiągnięcia slawod1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Według mnie to przed kupnem odpowiedniego pojazdu trzeba byc po czesci swiadomym co moze nas czekac, a nie isc dziwnym schematem przekonania, ze kupujemy auto 10-15 letnie a oczekujemy od niego, zeby byo jak z salonu. Zawsze osoba, ktora sprzedaje pojazd to robi dlatego bo ,,cos" sie dzieje, moze z 5% sprzedajacych oddaje auto w mega stanie. Trzeba liczyc sie z tym, ze cos moze wypasc. Chlopaki fajnie pisza warto wyciagnac wnioski dla siebie. Sam mam bmw e91 143km 318i i ciagle sie tego pojazdu ucze, obym tylko nie plakal pozniej.
  2. kupisz za 25 dolozysz 5k na naprawy i bedzie 30k+ :D Tak na powaznie, raczej bym sobie ten egzemplarz odpuscil, bo moze miec niezla historie wypadkowa, zwazywszy na te elementy ladnie spasowane :mrgreen:
  3. Fajnie to wyglada, ciekawy pomysl, odnosnie lusterek, moze kiedys to ,,zgapie" u siebie.
  4. Mam ten sam problem z moim autem, z takim ,,plastelinowym" uchwytem kupilem pojazd. Z tego co czytalem to jest to normalne w tych autach, ze uchwyty szybko sie zuzywaja. Sam sie do tego przymierzam troche zabawy bedzie.
  5. Mam podobny problem ze swoim BMW E91 318i 143km z 2008 r. Zakupiłem auto i prawdopodobnie ktoś nie mógł tego ogarnąć. Przez wcześniejszego właściciela wymieniony czujnik ciśnienia oleju (na fakturze brak danych wystawiającego oraz odbiorcy - oby to była tylko pomyłka;p). Później podczas trasy przy dużym zwolnieniu zapaliła się czerwona lampka. Po przejechaniu kilku km zgasiłem silnik, kontrolka znikneła. Później pojechałem do mechanika i na starcie wymienione 4 cewki, 4 świece, czujnik poziomo oleju (bo poprzednio był zamontowany jakiś inny , który przyjął ponad 6,5l oleju!!) - stąd pewnie wzięło sie pocenie na misce oraz na filtrze, wymieniony olej na mobil 1 3000, filr oleju. Dodam, że ciśnienie było sprawdzane na zimny i na ciepłym silniku i wszystko okay. Okazało się też, że ten filtr oleju był jakiś trefny i mógł powodować wyskakiwanie czerwonej kontrolki. Tak jak pisaliście ten stan jest ciężki do właściwej diagnozy od razu bo ta ikonka nie wyskakuje cały czas. Zadowolony wracałem z ww. naprawy auto specjalnie przycisnąłem, wróciłem zostawiłem chwilę auto na postoju i bam czerwona lampka się zapaliła, lekko się wkurzyłem. Po tym fakcie zacząłem przeglądać forum bmw i znalazłem ten temat, od razu przyszło mi do głowy, że u mnie jest podobnie, tym bardziej jak mechanik spuszczał stary olej, nie znalazł żadnych elementów, które mogłyby świadczyć o najgorszym. Decyzja została podjęta aby zakupić zawór hydrauliczny i dzisiaj odebrałem auto i jak na razie oby było dobrze. Bardzo chciałbym aby ten problem został rozwiązany, teraz pozostaje mi tylko jeździć :D
  6. E91 318i N43 2008 r., średnie spalanie według komputera to 8,8l, tryb jazdy głównie po mieście, od czasu do czasu przelot w trasie wtedy spalanie maleje :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.