Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

Mam do Was pytanie, ktore w jakims tam stopniu przewijalo sie przez liste ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.

 

Otoz mam E46 z USA i musze ja dostosowac do polskich drog. Najwiekszym problemem sa oczywiscie swiatla (przy wlaczeniu postojowych wlaczaja sie migacze no i nie ma przeciwmgielnego z tylu).

 

Jak mozna to zrobic najszybciej/najtaniej? Gdzie najlepiej (w okolicach W-wy lub Lublina)?

 

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

 

Dzieki i pozdrawiam!

 

Jarek

Opublikowano
A czy twoje auto nie ma swiateł mijania symetrycznych? Bo u nas jak wiesz muszą być asymetryczne, tzn oświetlać bardziej pobocze niż jezdnię przed autem. Jak staniesz przed ścianą to granica światła i cienia kieruje się od środka reflektorów w prawo po skosie do góry a w amerykańcach przebiega całkowicie poziomo.
Opublikowano
Czesc, ( ciach ) Otoz mam E46 z USA i musze ja dostosowac do polskich drog. Najwiekszym problemem sa oczywiscie swiatla (przy wlaczeniu postojowych wlaczaja sie migacze..... )............

 

Tak z czystej ciekawości, pytanie odnośnie świecących kierunków w wersjach amerykańskich....czy jest to prawnie zakazane w Polsce :?:

Czy mieliście przypadek że policmajstry się czepiały :?:

Opublikowano
Tak z czystej ciekawości, pytanie odnośnie świecących kierunków w wersjach amerykańskich....czy jest to prawnie zakazane w Polsce :?: [...]
Z tego co się orientuję to jedynie białe światło może świecić do przodu a pomarańczowy do sygnalizacji kierunku.

 

Tak wyglądają lampy w Europie:

http://img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/08a8bad9.jpg

 

a tak wyglądają światła według normy US DOT VOR (USA):

http://img.photobucket.com/albums/v283/Wiesmin/BMW/7634ded0.gif

http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
W Polsce migacze swiecic nie moga... kolega ma focusa z USA i tak mial i juz 3 razy stracil dowod.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Aby wylaczyc swiecace kierunkowskazy amerykanskiego modelu nalezy wymienic LCM na europejski odpowiednik i odpowiednio go przeprogramowac .

Ewentualnie potrzebny jest jakis prosty uklad elektroniczny ktory bedzie "puszczal" na zarowki tylko 12V a calkowicie "wycinal" 6V dochodzace w przypadku zapalonych swiatel.

Mozna rowniez wymienic zarowki na zarowki diodowe (o malym poborze pradu) i podpiac ich do kierunkowskazow znajdujacych sie w blotnikach.

Jezeli ktos naprawde chce zostac przy zarowkach to mozna wykorzystac dwa przekazniki (po jednym na kazda strone) do ktorych tylko i wylacznie sterowanie podciagniete jest z kierunkowskazow znajdujacych sie w blotnikach natomiast zrodlo zasilania zarowek (o odpowiednim amperazu, zdolnym obslugiwac przynajmniej 8A) z baterii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.