Skocz do zawartości

G30 Sportline —> mpakiet konwersja


Leeo

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, czy może ktoś zagłębiał się w ten temat? Mam sportline i w przyszłości, chciałbym założyć mpakiet. Co oprócz zderzaków, progów i końcówek wydechu trzeba zmienić? Da się wykorzystać czujniki parkowania ze sportline, halogeny? Wiem, że w f10 nadkola były takie same, a jak w g30?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Najdroższe będą hamulce m pakietowe. Kiedyś robiłem porównanie czy dało by się to przełożyć oraz czy czasem zamiast m pakietu nie dołożyć m performance i niestety nie mam dobrych wiadomości ponieważ jest to raczej nieopłacalne a żeby dołożyć m performance trzeba mieć m Pack. Generalnie przy kupnie auta konfiguracje wychodzą taniej jak przekładki. Pozostaje jeszcze później strata przy odsprzedaży bo nikt raczej nie chce takich kombinowanych aut kupować. Nauczka na przyszłość żeby przed kupnem 2 razy się zastanowić ponieważ później człowiek caly leasing sobie w brodę pluje i na koniec dnia wydaje podwójnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie, mi się auto podoba w sportline, pomyślałem, że za rok dwa można by zderzaki mpak założyć i sobie to kompletować powoli, bo w śmiesznych pieniądzach można kupić(zderzak przód 250zł np goły, tył z dyfuzorem 700zl, końcówki też koło 250, pytałem tu o nadkola, czujniki itp), a po roku czy dwóch latach to byłaby miła odmiana :) Hamulce mpak nie są mi zupełnie potrzebne, bo przy tej masie (bez xd) auto jak dla mnie hamuje rewelacyjnie. Przykro mi, rozczaruję tych „życzliwych”, nadal uważam, że zakup leasing black to był strzał w 10tkę w moim przypadku :) Już ponad 10-ka poszła w rozszerzoną gwarancję i powłokę ceramiczną, tym bardziej się cieszę, że cena zakupu była atrakcyjna. Liczę, że wypowie się niedługo mario, bo zakupili taka samą do firmy i też bardzo zadowoleni. Jeżeli z konwersji ma wyjść jakiś grubszy temat to odpuszczę, ale jako łowca okazji nie mogłem sobie pozwolić na odpuszczenie tematu bez pytania tu na forum o doświadczenia. Tym bardziej, że w f10 to podobno częsty temat.


Autopark, a przypadkiem Twoja żona nie jeździ 518d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tutaj wszyscy są spokojni i próbują Na podstawie kilku letniego czytania forum oraz własnych błędów i doświadczeń pomoc innym użytkownikom aby nie popełniali tych samych błędów. Jak czytam Twoje posty to przykro mi ze ludzie tacy jak ty jeżdza ukochana przezemnie marka. Zlituj się nad nami i nie wypisuj głupot. Jeśli poprawi to nieco Twoje ego to tak przyznaje Ci racje wygrałeś życie oraz zrobiłeś złoty interes kupujac to auto w takiej cenie a jak ci się znudzi to dołożysz m pakiet za kilka stówek. A pisząc nieco merytorycznie to człowieku zastanów się 2 razy zanim coś napiszesz i naucz się używania wyszukiwarki. Kilka lat temu mialem lekka stłuczkę civikiem, przód nieco pogięty a naprawa ponad 20 tysięcy zakwalifikowany do szkody całkowitej. Naprawiałem po kosztach na częściach używanych i nawet używane części ze szrotu dla civika były droższe od tego co tutaj wypisujesz. Odpisze natomiast dla normalnych ludzi którzy przypadkiem trafia na ten temat. Jeśli ktoś chce dołożyć m pakiet to radzę przeszukać forum bo jest pełno postów użytkowników którzy zdecydowali się na ten krok i wielokrotnie opisywali ze szczegółami ze to nie jest takie proste i tanie jak to się wydaje. Druga rada to 2 razy się zastanowić kupując auto bo późnej jak już pierwsze emocje przeminą braki zaczynaja uwierać i zaczyna się kombinowanie. Pisze to także na podstawie swojego doświadczenia, porzydzilem na 540i i coraz bardziej tego żałuje i jestem niemal pewny ze więcej jak 2 lata samochód ten w moim garażu stać nie będzie a wystarczyło,wziąć nieco,dłuższy leasing.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie jak tylko pojawi się nowa generacja bmw staram się zmieniać bo w f10 a e60 ju w ogóle zaczynaja się rzeźby


A ludzie nie potrafią liczyć. Wziąłeś sportline pewnie w lizingu. Pomysł ze biorąc m pakiet rata by wzrosła o 100zl miesiecznie max. To aż taki wydatek? A teraz w g30 chcesz robić rzeźbę ? Zamiast robić ceramikę było brać m pakiet skoro jego brak tak boli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słonik, akurat nie do Ciebie pisałem o tych życzliwych inaczej. Może jestem przewrażliwiony, ale to co napisał autopark o myśleniu dopiero po zakupie w moim odczuciu było docinką.


Co do szukajki, to nie znalazłem właśnie takiego tematu, dlatego napisałem. Wystarczyłoby odpisać, że jest to nieopłacalne, a nie pisać jak to pewnie zle wybrałem..


Po prostu zobaczyłem, że ceny są takie:

https://www.olx.pl/oferta/zderzak-przod-bmw-5-v-g30-6pdc-15-m-pakiet-CID5-IDA16e8.html


https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-v-g30-g31-m-pakiet-sedan-zderzak-tyl-tylny-CID5-IDzxxo4.html


Progi po 400zl, kratki halogenow po 130, kratka zderzaka 140, końcówki wydechu 350. Wszystko jest teraz wystawione na olx czy allegro.


Wychodziłoby, że za 3-4tys z lakierowaniem można by ubrać auto w mpakiet zewnętrzny i dlatego postanowiłem zapytać.

Hamulce mpakietowe są po 3500zl caly komplet, kilka ofert na olx, ale tego akurat nie chciałbym zmieniać, bo do seryjnych zderzaków mógłbym powrócić a zmieniać zaciski to już za duża ingerencja.

Od luźne pytanie o sam mpakiet zewnętrzny, a już żałuję, że je zadałem, bo znowu wychodzą jakieś konflikty.


Autopark: brałem auto gotowe z placu. Czy zmiana zderzaka to rzeźba? I nie, nie boli mnie jego brak. Czy za 3-4tyś bym się na niego zdecydował - pewnie tak, auto wygląda z nim lepiej i trudno się z tym nie zgodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@leo ale ja sie zgadzam w 100 procentach z @autopark i to nie zadna zlosliwosc jest. Linkami ktore wkleiles sie tylko pograzasz. Uzyj choc raz rozumu I sie zastanow biorac chociazby rozmiary przedniego zderzaka, gdzie njaprawdopodobniej zostal wyprodukowany, jakie chociazby sa koszty transportu tak wielkiego elementu i sobie odpowiedz z czego ten zderzak musi byc wyprodukowany I jaka jest jego jakosc a sprzedawca tez go w detalu na malej marzy nie sprzedaje. Jakim Januszem trzeba byc zeby kupic auto za prawie 200k zdjac oryginalne zderzaki ktore poza tym ze wygladaja spelniaja odpowiednia role chociazby pochlaniajac energie uderzenia I zalozyc w to miejsce Tania podrobe ktora,z duzy prawdopodobienstwem nie bedzie pasowac a na pewno nie bedzie spelniala zadanej roli. Dla mnie dramat, a auto,pozniej nie do sprzedania bo nikt normalny tego nie kupi. Rozpoznawalem ostatnio temat tylnego spojlera ktorego nie zamowilem u siebie. W aucie do konfiguracji cena 800 zl minus Rabat. domowienie teraz plus malowanie montaz 1500 -2000. Ja na pewno nie zaloze chinskiej podroby na auto za tyle kasy ryzykujac uszkodzenie lakieru bo to zenada jest. Juz wole jezdzic bez bo albo robie cos porzadznie albo wcale.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@leo ale ja sie zgadzam w 100 procentach z @autopark i to nie zadna zlosliwosc jest. Linkami ktore wkleiles sie tylko pograzasz. Uzyj choc raz rozumu I sie zastanow biorac chociazby rozmiary przedniego zderzaka, gdzie njaprawdopodobniej zostal wyprodukowany, jakie chociazby sa koszty transportu tak wielkiego elementu i sobie odpowiedz z czego ten zderzak musi byc wyprodukowany I jaka jest jego jakosc a sprzedawca tez go w detalu na malej marzy nie sprzedaje. Jakim Januszem trzeba byc zeby kupic auto za prawie 200k zdjac oryginalne zderzaki ktore poza tym ze wygladaja spelniaja odpowiednia role chociazby pochlaniajac energie uderzenia I zalozyc w to miejsce Tania podrobe ktora,z duzy prawdopodobienstwem nie bedzie pasowac a na pewno nie bedzie spelniala zadanej roli. Dla mnie dramat, a auto,pozniej nie do sprzedania bo nikt normalny tego nie kupi. Rozpoznawalem ostatnio temat tylnego spojlera ktorego nie zamowilem u siebie. W aucie do konfiguracji cena 800 zl minus Rabat. domowienie teraz plus malowanie montaz 1500 -2000. Ja na pewno nie zaloze chinskiej podroby na auto za tyle kasy ryzykujac uszkodzenie lakieru bo to zenada jest. Juz wole jezdzic bez bo albo robie cos porzadznie albo wcale.

 

Jaka chińska podróba? To oryginalne elementy z demontażu... nie wiem w czym się pogrążam. Piszesz, że jesteś tu po to żeby dzielić się wiedzą, a jednak większość Twoich postów to ocena decyzji innych. Napisałem posta z pytaniem, bo nie znam się na tym i dla laika wydawało się to prostą sprawą. Uzyskałem odpowiedź, że jest to nieopłacalne i nie jest to taki prosty temat, bo dochodzi dużo części, których nie brałem pod uwagę, tyle mi wystarczy. Ty dorabiasz do tego całą ideologię, zupełnie niepotrzebnie. Używanie zwrotów o januszowaniu i używaniu „choć raz rozumu” pozostawię bez komentarza...


Podsumowując tą dyskusję: konwersja sportline na mpakiet, to nie tania i łatwa sprawa i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie.....


podsumowując - konwersja sport line na m pakiet do głupota..........



poza tym m pkiet to nie tylko progi i zderzaki ale też hamulce, tryb sport plus, znaczek ///M na zegarach w trybie sport, inne listwy ozdobne (aluminium hexagon) w srodku, inna tapicerka, czarna podsufitka o felgach nie wspomnę - mam wymieniac dalej?


koszt przeróbki ze sport line na m pakiet to jak nic minimum 10 tysięcy jak nie wiecej



a jeśli chodzi o sama karoseerie to jak widać sporo tego


https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/03_4042-doposazenie-pakiet-aerodynamiczny-m/i59856/kL/sN/r2018/m08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autopark

poza tym m pkiet to nie tylko progi i zderzaki ale też hamulce, tryb sport plus, znaczek ///M na zegarach w trybie sport, inne listwy ozdobne (aluminium hexagon) w srodku, inna tapicerka, czarna podsufitka o felgach nie wspomnę - mam wymieniac dalej?


co to jest ten tryb sport+ ? mam ori mPak i hamulce w swojej 525d, jest tryb sport, ale nie mam sport+, jest to zależne od wersji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Troszkę dziwi mnie wasze podejście. Jakbym się miał martwić co będzie przy odsprzedaży, to nie używałbym auta przez 4 lata, bo co sobie kupujący pomyśli.

Mój samochód, robię pod siebie. Nie jest to wieś tuning, bo robi na oryginalnych częściach. Wieś tuning to tłumik rynna przy civicu i naklejki carbon racing na każdej szybie. Nie wspomnę o zderzakach z szybko i wściekle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę dziwi mnie wasze podejście. Jakbym się miał martwić co będzie przy odsprzedaży, to nie używałbym auta przez 4 lata, bo co sobie kupujący pomyśli.

Mój samochód, robię pod siebie. Nie jest to wieś tuning, bo robi na oryginalnych częściach. Wieś tuning to tłumik rynna przy civicu i naklejki carbon racing na każdej szybie. Nie wspomnę o zderzakach z szybko i wściekle.

 


wies tuning to kupic nowe auto w salonie za ok 200k i przerabiac je za 10k po to żeby wygladlo jak to za 205k no sorry ale robilem kalkulacje


518d leasing black sportline które kolega kupil (i moja żona tez) - bo zakładam ze to ten sam konfig bo było tych auttroch - kosztowal 162300 PLN (przynajmniej nas)- gdyby zrezygnować z systemow asystujących kierowcy, usunąć sport line i dodac m pakiet oraz wziąć pod uwagę ze rabat nie bylby 31 a jedynie 27 procent to auto by kosztlowalo 175 000zł


czy to az taka roznica? jak tak bardzo ktoś pragnie m pakietu? wg mnie nie - moja zona nie potrzebowala szukala 5 g30 nowej i jak najtańszej byle by miała duza navi i kamere i taka ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nazwiesz ton Twoich wypowiedzi?

wiochą?

patologią?

cebulactwem?

januszostwem?

 

27% na auto do zamównienia? Powinieneś być brokerem forumowym, bo do tej pory 18% to było coś a jak ktoś wyrwał 21% to bił piętami o poślady. Tak się składa, że mpakietową 518d też oglądałem i najniżej jak zeszli to 182 z 240tyś (biała w mpak z jasnym wnętrzem). Na te nasze było taniej bo sporo ich zamówili i wszystkie takie same, widocznie jakiś pomysł na taką cenę i wersję z centrali.


Sportline jak najbardziej mi się podoba, gdyby tak nie było to bym nie kupił. Mpak zewnętrzny zawsze można zdemontować przy odsprzedaży, o której w drugim miesiącu leasingu nie myślę. Tak, mpakiet podoba mi się bardziej, ale nie o 23 tyś złotych bardziej, bo tyle wynosiłaby różnica (swoją kupiłem za 159, a tamta nie miała asystentów i kamery a kosztowała 182). Pomysł był taki, żeby za jakiś roczek wrzucić pakiecik, żeby trochę pomodzić, bo sprawia mi to przyjemność. Skoro temat nieopłacalny, bo jest mnóstwo drobnostek, o których nie miałem pojęcia, to go odpuszczam.

 

u mojej małżonki 518d RWD G30 po chipiena 195KM i 465Nm (na moje zyczenie bo potencjal jest do 220 koni i 490Nm) przyspiesza 0-100 na racelogicu od 6.5 do 6.8 więc są to wyniki jak 525d xdrive g30


100-200 nie mierzone bo to za mala moc żeby ten pomiar miał sens.


robiąc mocniejszy program mysle ze można zrobić powtarzalne 6.4-6.5 do setki

 

Z jaką łatwością przychodzi Ci ocenianie mnie podczas, gdy sam tanim kosztem sprawiasz, że Twoje auto ma osiągi lepszego, droższego egzemplarza. Nie nazywam tego cebulactwem, glupota i innymi określeniami jakie tu przytaczałeś, bo czyni to Twoje auto lepszym i sprawia przyjemność Tobie i Twojej rodzinie. Wg mnie analogiczna sytuacja do zakładania mpak :)

Edytowane przez Leeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.