Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich na co zwrócic szczególną uwagę przy kupnie bmw 316 z roku 1993-95 ???? prosze was o szybką odp co sprzwdzic by pozniej nie miec z nią problemów wiem tyle co ze sprzwdzic wszystkie linie czy są równe bo wiem tedy czy był klepany nity tez mozna sprwdzic tez wiadomo jak było cos przy nim robione czy nie cieknie z mostu olej linlik jest cyfrowy to nie wiem jak sie sprawdzczy był cofany :( zwieszenie oglądnac czy nie ma rdzy jakis luzów kroseria czy nie ma ognisk korzji co jeszcze pomocy z góry dzieki za odp.
Opublikowano

Moje pytanie. Dlaczego BMW E36 316i roczniki 1990 1993 są takie tanie w granicach 6 - 8 tys. zł ?

 

Czy coś z nimi jest nie tak ?

Opublikowano
A ja słyszałem, że lepiej nie łapać się na 316, bo to straszne lipne silnii są. Jednak ja tej tezy nie potwierdzam :)
http://img222.imageshack.us/img222/9720/bmw3ln0.png
Opublikowano
hehehe Realowiec, jestem z Toba :cool2: , hyhy tez tego nie potwierdzam :P

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Niekupuj 316!! Bo będziesz później długo żałował kupuj od 320 w góre!

Bemki dopiero latają jak mają co najmniej 6 garów, a 316 też ci spali bezyny

więc nie ma co siana marnować na te silniki.

Opublikowano
Tak tak juz jest taki temat ze 316 pali tyle co 328 :D To bzdura 316 przy normalnej jezdzie spali ci do 10l a 6 garow to 6 garow trzeba to napoic i ciezko bedzie zejsc ci z 12 -13l przy takiej samej jezdzie po drugie do wiekszych silnikow sa od razu drozsze czesci a 1,6 dobrze sobie radzi z tym autkiem. To co moge doradzic to szukaj z silnikiem M-43 jest na łańcuchu rozrządu i bardziej dopracowany od m-40 wiec mniej z nim problemow.
Opublikowano
Tak tak juz jest taki temat ze 316 pali tyle co 328 :D To bzdura 316 przy normalnej jezdzie spali ci do 10l a 6 garow to 6 garow trzeba to napoic i ciezko bedzie zejsc ci z 12 -13l przy takiej samej jezdzie po drugie do wiekszych silnikow sa od razu drozsze czesci a 1,6 dobrze sobie radzi z tym autkiem. To co moge doradzic to szukaj z silnikiem M-43 jest na łańcuchu rozrządu i bardziej dopracowany od m-40 wiec mniej z nim problemow.

 

:cool2: :cool2: :cool2: jaknajbardziej popieram w 100% :cool2: :cool2:

 

jak jest ci potrzebna beti do przemieszczania sie to bedziesz zadowolny z 316 w szczegolnosci z M43 :cool2:

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

Opublikowano
zapomnij o 1.6 to profanacja marki kto wymyslil ten silnik wiem to z doswiadczenia kupilem takie autko jest super 97' kombi dobra opcja pakit m klimatronik obc 4 pp i takie tam ale te silnik to wada fabryczna hehe
Opublikowano

A co powiecie o modelu E36 318 1800ccm rocznik 1992 -1994 ?

Warto to kupować, bocena też atrakcyjna z niemiec można sprowadzić za 8 , 9 tyś na gotowo.

Opublikowano

a podstawowa zasada to:

NIE KUPOWAĆ NA SZYBKO

bo wtedy na bank coś przeoczysz, czegoś nie zauważysz itd...

 

PZDR

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano

1.6 i 1.8 z tych lat to to samo to sa te same silniki z tymi samymi bolaczkami. moje 316i pali mi rowniusienko 10l/100km jezdzac po Poznaniu...

mialem kiedys 320 palila minimum 11,5...a 325 minimum 14...

 

wiec to nie to samo bo 40-50% wiecej w przypadku 325i...

Opublikowano

od 93.02 montowane były m43 i m40,łatwo można rozróżnic bo jest inny kolektor i nie ma kopółki z przodu koło wiatraka,

 

ja mam m40 i nie narzekam (może taki egzemplarz mi się trafił) ale najlepiej szukać m43 choć m40 jest nieco tańszy w eksploatacji jesli chodzi o części i mniej skomplikowany,

316i czy 318i ??? jazda ta sama a przy 316 chociaż OC niższe :twisted2:

a jeżeli nie chcesz 6 garów to chyba najlepszym rozwiązaniem jest 318 iS (140 KM).

 

A z doświadczenia powiem że chcę zmienić na 328,wnioski wyciagnij sam.

Opublikowano
a co pwiecie na teamt tego egzempolarza co dalem link ??? moze byc czy wyglada na jakiegos trupa ?? czekam na odp z góry dzieki

 

na trupa nie wygląda. ze zdjęć niewiel widać.

na plus autka - brak tjunnningu. ładny kolor, dobry wypas

Podejdź do zakupu spokojnie i zabierz kogoś ze sobą, kto

nie jest napalony tak jak ty

:D

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano

Cóż, co do spalania bym tu mógł polemizować z kolegami sceptykami... Owszem jak się wgniecie to spali około 10 do 11 ltr na mieście, pod warunkiem że sie chce zapiszczeć na gumiakach. Jednak przy zrównoważonej jeździe ta bemka nie pali więcej na mieście jak 9,5 ltr. Trasa przy prędkościach w oscylacji 90-130 to jest max 7 ltr. Na A1 w Niemczech waliłem 160km/h przez 100 km i owszem spaliła koło 10 ltr. Jednak wyjeżdzając na urlop na trasie Kraków-Olsztyn (4- osoby i bagaż) średnia wyszła 7ltr/100 km.Przy prędkości średniej 90km/h. Nie mam podstaw by kłamać. Testowałem swoją i w tych i innych warunkach i śmiało to potwierdzam.Owszem nie zbiera sie jak sztuki z zakresu 320..i wyżej ale jest to auto oszczędne.

Pozdrawiam.

Opublikowano
zapomnij o 1.6 to profanacja marki kto wymyslil ten silnik wiem to z doswiadczenia kupilem takie autko jest super 97' kombi dobra opcja pakit m klimatronik obc 4 pp i takie tam ale te silnik to wada fabryczna hehe

 

ale wniosles do tematu :mad2: pewnie ze najlepiej kupic 328 :mad2:

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

Opublikowano
a jak to rozpoznac czy to m-43 czy m -40 ?? bo az tak sie nie znam prosze o szybka odp.

granica to 94' - w tym roku sprzedawali jeszcze z paskiem i juz z łańcuszkiem. Nie widać tego po otwarciu maski, sprzedający musi Ci "odsłonić" tajemnice auta;) Najlepiej zaytaj o VIN, wpisz w google "BMW VIN decoder" i tam zobaszysz, co kupujesz:)

Opublikowano
a jak to rozpoznac czy to m-43 czy m -40 ?? bo az tak sie nie znam prosze o szybka odp.

granica to 94' - w tym roku sprzedawali jeszcze z paskiem i juz z łańcuszkiem. Nie widać tego po otwarciu maski, sprzedający musi Ci "odsłonić" tajemnice auta;) Najlepiej zaytaj o VIN, wpisz w google "BMW VIN decoder" i tam zobaszysz, co kupujesz:)

 

Dolna granica to 02.1993r od tego momentu do 03.1994 były montowane i jedne i drugie a po 03.1994 tylko m43 tyczy się tylko sedanów,compakty i coupe E36 od poczatku szły m43

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E36&body=Lim&model=316i&zone=ECE&prod=19930100&arch=0

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E36&body=Lim&model=316i&zone=ECE&prod=19930200&arch=0

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E36&body=Lim&model=316i&zone=ECE&prod=19940200&arch=0

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E36&body=Lim&model=316i&zone=ECE&prod=19940300&arch=0

 

różnicę widać od razu po otwarciu maski,np. jest inny kolektor i nie ma kopółki,jak pisałem wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.