Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

Rabat kiepski, pytanie na czym Ci zależy, czy na niskiej cenie transakcyjnej czy na niskiej racie w comfort lease. Jeżeli nie chcesz wykupywać samochodu to tylko niska rata powinna Cię interesować a nie rabat jaki finalnie dostaniesz. Dealerzy dają mega rabaty a potem na comfort lease dobijają procent. Dla porównania napiszę, że dostawałem już po 20-21% rabatu na samochód o wartości 345k (M340i) lecz finansowanie wychodziło 4000k / mies (48mies), u drugiego dealera u którego dostałem 15% rabatu, rata na miesiąc wyszła mi 3800 na tych samych parametrach comfort lease, ponadto udało mi się jeszcze uzyskać opcje grzanej kiery w gratisie.


Od razu napisze Ci, że będziesz miał stosunkowo niska wartość rezydualną, ponieważ 330ix skonfigurowana na 280k posiada już dość sporo dodatków a one sprawiają, że wartość końcowa maleje - taka maja jakąś zasadę w BMW. Ja również zastanawiałem się nad 330ix ale auto musi być bardziej wyposarzone dodatkowo niż 340 (ktora posiada nie ktore opcje juz w standardzie) i wtedy różnica na racie w dobrze wyposażonej 330 vs dobrze skonfigurowanej 340 wychodziła 300-350zl. Co za tym idzie jest to różnica zbyt mała, żeby brać słabszy silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat kiepski, pytanie na czym Ci zależy, czy na niskiej cenie transakcyjnej czy na niskiej racie w comfort lease. Jeżeli nie chcesz wykupywać samochodu to tylko niska rata powinna Cię interesować a nie rabat jaki finalnie dostaniesz. Dealerzy dają mega rabaty a potem na comfort lease dobijają procent. Dla porównania napiszę, że dostawałem już po 20-21% rabatu na samochód o wartości 345k (M340i) lecz finansowanie wychodziło 4000k / mies (48mies), u drugiego dealera u którego dostałem 15% rabatu, rata na miesiąc wyszła mi 3800 na tych samych parametrach comfort lease, ponadto udało mi się jeszcze uzyskać opcje grzanej kiery w gratisie.


Od razu napisze Ci, że będziesz miał stosunkowo niska wartość rezydualną, ponieważ 330ix skonfigurowana na 280k posiada już dość sporo dodatków a one sprawiają, że wartość końcowa maleje - taka maja jakąś zasadę w BMW. Ja również zastanawiałem się nad 330ix ale auto musi być bardziej wyposarzone dodatkowo niż 340 (ktora posiada nie ktore opcje juz w standardzie) i wtedy różnica na racie w dobrze wyposażonej 330 vs dobrze skonfigurowanej 340 wychodziła 300-350zl. Co za tym idzie jest to różnica zbyt mała, żeby brać słabszy silnik.

 

Dzięki za informacje. Faktycznie nie zależy mi na rabacie tylko na niższej racie comfort lease. Spróbuje jeszcze z tą 340 chociaż wyjściowo akcyza zabiją R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dodatki w aucie traca najwiecej, wiec dopasione wersje po 3 latach straca najwiecej, a tym samym nabije to ratę.

Co do 4 aut u tego samego handlowca to niestety sam sie przekonalem ze to nic nie znaczy. I tym samym 4te wzielismy juz u innego a 5te u jeszcze innego. Ogarniety handlowiec powie co sie dobrze liczy. Popatrz np na 520i, podobno bardzo dobrze liczy sie w CL. Wiem, mocy mniej, ale uwierz mi ze 5 a 3 to jest roznica :) mam porownanie pod domem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat kiepski, pytanie na czym Ci zależy, czy na niskiej cenie transakcyjnej czy na niskiej racie w comfort lease. Jeżeli nie chcesz wykupywać samochodu to tylko niska rata powinna Cię interesować a nie rabat jaki finalnie dostaniesz. Dealerzy dają mega rabaty a potem na comfort lease dobijają procent. Dla porównania napiszę, że dostawałem już po 20-21% rabatu na samochód o wartości 345k (M340i) lecz finansowanie wychodziło 4000k / mies (48mies), u drugiego dealera u którego dostałem 15% rabatu, rata na miesiąc wyszła mi 3800 na tych samych parametrach comfort lease, ponadto udało mi się jeszcze uzyskać opcje grzanej kiery w gratisie.


Od razu napisze Ci, że będziesz miał stosunkowo niska wartość rezydualną, ponieważ 330ix skonfigurowana na 280k posiada już dość sporo dodatków a one sprawiają, że wartość końcowa maleje - taka maja jakąś zasadę w BMW. Ja również zastanawiałem się nad 330ix ale auto musi być bardziej wyposarzone dodatkowo niż 340 (ktora posiada nie ktore opcje juz w standardzie) i wtedy różnica na racie w dobrze wyposażonej 330 vs dobrze skonfigurowanej 340 wychodziła 300-350zl. Co za tym idzie jest to różnica zbyt mała, żeby brać słabszy silnik.

 

Dzięki za informacje. Faktycznie nie zależy mi na rabacie tylko na niższej racie comfort lease. Spróbuje jeszcze z tą 340 chociaż wyjściowo akcyza zabiją R6.

 

Można mieć i dobry rabat i dobre własne finansowanie. Jest więcej rozwiązań niż albo rabat albo cl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałem moje doświadczenia z ponad miesiąca w którym negocjowałem rate za samochód. Tutaj na forum dostałem kilka kontaktów na rabaty a pomimo tego sam zdołałem wynegocjować jeszcze niższą ratę niż te które dostawałem po znajomości.


Moja rata to 3840 zl brutto na 48 mies przy 0% wkładu i 25k km / rok. Samochod o wartosci 350k z konfiguratora.


Do tego ubezpieczenie rowniez sporo przynegocjowane wyszlo 7k.

Edytowane przez Milovic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat kiepski, pytanie na czym Ci zależy, czy na niskiej cenie transakcyjnej czy na niskiej racie w comfort lease. Jeżeli nie chcesz wykupywać samochodu to tylko niska rata powinna Cię interesować a nie rabat jaki finalnie dostaniesz. Dealerzy dają mega rabaty a potem na comfort lease dobijają procent. Dla porównania napiszę, że dostawałem już po 20-21% rabatu na samochód o wartości 345k (M340i) lecz finansowanie wychodziło 4000k / mies (48mies), u drugiego dealera u którego dostałem 15% rabatu, rata na miesiąc wyszła mi 3800 na tych samych parametrach comfort lease, ponadto udało mi się jeszcze uzyskać opcje grzanej kiery w gratisie.


Od razu napisze Ci, że będziesz miał stosunkowo niska wartość rezydualną, ponieważ 330ix skonfigurowana na 280k posiada już dość sporo dodatków a one sprawiają, że wartość końcowa maleje - taka maja jakąś zasadę w BMW. Ja również zastanawiałem się nad 330ix ale auto musi być bardziej wyposarzone dodatkowo niż 340 (ktora posiada nie ktore opcje juz w standardzie) i wtedy różnica na racie w dobrze wyposażonej 330 vs dobrze skonfigurowanej 340 wychodziła 300-350zl. Co za tym idzie jest to różnica zbyt mała, żeby brać słabszy silnik.

 

Dzięki za informacje. Faktycznie nie zależy mi na rabacie tylko na niższej racie comfort lease. Spróbuje jeszcze z tą 340 chociaż wyjściowo akcyza zabiją R6.

 

Teraz jest wersja z mild hybrid i cena poszla w dol o kilkanascie tys. Zalezy w jaką wartość raty celujesz. Myślę ze m340i idzie łyknąć za 3500-3600 lecz bez pro asystentow, kamer 360, HUD, w alkantarze i podstawowym kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dodatki w aucie traca najwiecej, wiec dopasione wersje po 3 latach straca najwiecej, a tym samym nabije to ratę.

Co do 4 aut u tego samego handlowca to niestety sam sie przekonalem ze to nic nie znaczy. I tym samym 4te wzielismy juz u innego a 5te u jeszcze innego. Ogarniety handlowiec powie co sie dobrze liczy. Popatrz np na 520i, podobno bardzo dobrze liczy sie w CL. Wiem, mocy mniej, ale uwierz mi ze 5 a 3 to jest roznica :) mam porownanie pod domem.

 

Ja zastanawialem sie nad seria 5, auto jest ladne lecz juz straszna kolumbryna, mało zgrabne, pewnie mozna sie przyzwyczaic ale dla mnie poprostu juz za duze do miasta mimo iz faktycznie robi robote wygladem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dodatki w aucie traca najwiecej, wiec dopasione wersje po 3 latach straca najwiecej, a tym samym nabije to ratę.

Co do 4 aut u tego samego handlowca to niestety sam sie przekonalem ze to nic nie znaczy. I tym samym 4te wzielismy juz u innego a 5te u jeszcze innego. Ogarniety handlowiec powie co sie dobrze liczy. Popatrz np na 520i, podobno bardzo dobrze liczy sie w CL. Wiem, mocy mniej, ale uwierz mi ze 5 a 3 to jest roznica :) mam porownanie pod domem.

 

Ja zastanawialem sie nad seria 5, auto jest ladne lecz juz straszna kolumbryna, mało zgrabne, pewnie mozna sie przyzwyczaic ale dla mnie poprostu juz za duze do miasta mimo iz faktycznie robi robote wygladem.

 

Gabaryt naprawde nie jest problemem, zona zamoast 3ki chciala 5tke, bo jezdzila troche mojaj, ale finansowo sie nie spinalo. Komfort, przestrzen, duzo by zachwalac, najlepiej miec oba na rozne okazje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moja rata to 3840 zl brutto na 48 mies przy 0% wkładu i 25k km / rok. Samochod o wartosci 350k z konfiguratora.Do tego ubezpieczenie rowniez sporo przynegocjowane wyszlo 7k.

 

Czy ja dobrze rozumiem, to jest oferta wynajmu dlugotrwalego (CL) po ktorej oddajesz auto dealerowi?

I za 4 lata wynajmu auta zaplacisz dealerowi (lacznie z ubezpieczeniem) ponad 210.000 PLN brutto? :shock:

I za benzyne za te 100tys km kolejne 50.000 PLN?


Panie zloty, BMW to naprawde marka premium, prawie 70 tys $ za 4 lata jazdy kompaktowa limuzyna :shock:

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest oferta wynajmu długoterminowego CL. Prawdopodobnie pojeżdżę dwa lata i zrobię cesje ponieważ marzy mi się nowa seria 4 lecz pewnie dopiero za dwa lata będzie jakaś sensowna cena na Gran coupe.


Gdyby nie firma to nie interesowałbym sie w ogóle nowymi samochodami. Przy prowadzeniu działalności sporą część tych kwot odliczam i sporą część wrzucam w tzn koszty, no chyba ze wolisz płacić dochodowy podatek i wywalać kasę w błoto zamiast jeździć autem i dochodowego nie płacic... Nie jest też tak, że to wtedy nic nie kosztuje, lecz mowa jest tu o całkiem innych pieniadzach niz 200k.


Co do benzyny kosztuje mnie ona pewnie teraz na czysto jakies 2,5-3 zł za litr (biorąc pod uwagę odliczenia i koszt)


Punkt widzenia się trochę zmienił jak widzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych Forumowiczów!


Robię przymiarkę do mojego pierwszego BMW i po kilku tygodniach przeglądania ofert, zdecydowałem się na nowe do produkcji.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t7c0g2h8


To będzie moje pierwsze nowe auto, pierwsze premium i w ogóle pierwszew w leasing :) Budżetu raczej też nie chciałbym naciągać, chociaż nie jest taki napięty. Jeśli warto zainwestować np. w mocniejszy silnik czy dodatkową opcję czy pakiet, jeżeli ma to sens. Docenię każdą poradę doświadczonego kolegi z forum.


Chciałbym pewnie porozmawiać z kilkoma salonami i wynejgocjować najkorzystniejszą ofertę, jak tu wybrać optymalny zbiór salonów do których złożyć zapytanie? Bo chyba nikt nie składa do wszystkich w PL? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię przymiarkę do mojego pierwszego BMW i po kilku tygodniach przeglądania ofert, zdecydowałem się na nowe do produkcji.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t7c0g2h8


To będzie moje pierwsze nowe auto, pierwsze premium i w ogóle pierwszew w leasing :) Budżetu raczej też nie chciałbym naciągać, chociaż nie jest taki napięty. Jeśli warto zainwestować np. w mocniejszy silnik czy dodatkową opcję czy pakiet, jeżeli ma to sens. Docenię każdą poradę doświadczonego kolegi z forum.

Jest to trochę mało doposażona konfiguracja, więc każdy będzie Ci sugerował to, co sam sobie najbardziej ceni. Mi by sporo rzeczy brakowało i w moim odczuciu każda byłaby istotna ;)

Silnik - dla mnie minimum 330i

Koła - dla mnie minimum 18" ze względu na estetykę

Zawieszenie - bardzo indywidualna sprawa, pełno opinii, ja sobie cenię adaptacyjne

Systemy asystujące - ja sobie strasznie cenię profesjonalne (ale to drogie), jednak u Ciebie nie widzę nic - może warto rozważyć

Podparcie lędźwiowe - nie jeździłem bez, a był tutaj głos osoby, która strasznie żałowała braku

Izolacja akustyczna - chyba nikt tutaj nie jeździł bez niej, nie było porównania i każdy dla spokoju ją już brał ;)

Dostęp komfortowy - byłem mocnym przeciwnikiem, a teraz nie wyobrażam sobie braku

:!: Szklany dach - dużo osób narzeka na usterki - BMW ma jakiś problem z jakością tutaj - uważaj

Head up display - dla mnie super wygodne rozwiązanie

HiFi - różne opinie, ale trochę osób narzekało na jakość podstawowego nagłośnienia


Jak widzisz - opcji polecanych sporo - zakładam, że przy swoim budżecie nie dorzucisz wszystkich. Musisz więc pooglądać, potestować te rzeczy u dealera i sam zdecydować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam szanownych Forumowiczów!


Robię przymiarkę do mojego pierwszego BMW i po kilku tygodniach przeglądania ofert, zdecydowałem się na nowe do produkcji.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t7c0g2h8


To będzie moje pierwsze nowe auto, pierwsze premium i w ogóle pierwszew w leasing :) Budżetu raczej też nie chciałbym naciągać, chociaż nie jest taki napięty. Jeśli warto zainwestować np. w mocniejszy silnik czy dodatkową opcję czy pakiet, jeżeli ma to sens. Docenię każdą poradę doświadczonego kolegi z forum.


Chciałbym pewnie porozmawiać z kilkoma salonami i wynejgocjować najkorzystniejszą ofertę, jak tu wybrać optymalny zbiór salonów do których złożyć zapytanie? Bo chyba nikt nie składa do wszystkich w PL? :)

 

Sorry kolego ale za 200tyś to niestety nie będzie premium. Jest takie powiedzenie "Czym się różni beemka od bmw? 200tyś zł" i to niestety prawda.

Zdecydowanie powinieneś dobrać szyby akustyczne bo ti groszowy temat a dużo zmieni.

Comfort acces zdecydiwanie.

Lepsze audio również bo podstawa to tragedia jak w autach z lat 2000.

Tak niestety jest w BMW to co podstawowe jest do niczego żdby było jako tako trzeba do każdej opcji dopłacić a jak ma być premium to już robi się grubu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co wy wszyscy z tym comfortowym dostępem, ciężko kluczyk wcisnąć? Nie bierz tego....

Łatwiej auto stracić...

Felgi 17 cali starcza jak masz ograniczony budżet.

Minimum hifi nagłośnienie

Ledy adaptacyjne

M pakiet ma duzo w sobie i odmienia kolosalnie obraz auta....

Motor 20i wystarczy, na potencjał.

Asystenci hud itd to niepotrzebne gadżety za dużo $$...

W razie pytań pisz.

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na ten moment rabat maksymalny to na auto do produkcji 01.2021 to 20,5%

Po bardzo długich negocjacjach....

Oczywiście finansowanie zewnętrzne...

Ktos tu mądry o flachę się ze mną zakładał że przy moim konfigu to niemożliwe?

Gdzie jesteś?

Podeślę ofertę na priv :mrgreen:

Ubezpieczenie najlepsza oferta to 2% wartości

Gap fakturowy 75zl do raty.

Rabat na kola zimowe z 12k na ten moment 9k ogumienie mieszane

Double SPOKE 796m czarne

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy wszyscy z tym comfortowym dostępem, ciężko kluczyk wcisnąć? Nie bierz tego....

Łatwiej auto stracić...

.

 

Hej, obecnie już kradzieże BMW nie są tak częste jak wcześniej. Kluczyk leżący w domu po 5 min nie wysyła już sygnału więc nikt Ci auta nie ukradnie tak łatwo ;-)


W centrum handlowym już niestety jak kluczyk "chodzi" z Tobą to ciągle wysyła sygnał...


Ale nie demonizowałbym tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na ten moment rabat maksymalny to na auto do produkcji 01.2021 to 20,5%

Po bardzo długich negocjacjach....

Ktos tu mądry o flachę się ze mną zakładał że przy moim konfigu to niemożliwe?

Gdzie jesteś?

Podeślę ofertę na priv :mrgreen:

 

Jestem, wciaz czekam :wink:

1. Zaklad byl o dobre piwo a nie flache.

2. Zaklad byl o fizyczny zakup a nie "oferte".

3. Zaklad byl nie o jakiekolwiek 20% rabatu a 20% rabatu na wersje katalogowo za 320kPLN czyli transakcyjnie 255k PLN.


PS. Podrzuc link do oferty tak czy ianczej, chetnie zerkne :)

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy wszyscy z tym comfortowym dostępem, ciężko kluczyk wcisnąć? Nie bierz tego....

Łatwiej auto stracić...

Felgi 17 cali starcza jak masz ograniczony budżet.

Minimum hifi nagłośnienie

Ledy adaptacyjne

M pakiet ma duzo w sobie i odmienia kolosalnie obraz auta....

Motor 20i wystarczy, na potencjał.

Asystenci hud itd to niepotrzebne gadżety za dużo $$...

W razie pytań pisz.

 

Dobrze mówi, polać mu :)

Mpak zaczyna być obowiązkową opcją kiedy to ze sportline czy luxury chcemy przejsc na 18stki, jest wtedy bardzo oplacalny.

Audio hifi koniecznie, potem proby rozbudowy standardowego to kolosalne koszta - sam teraz probuje to robic w g30, to dobrze radze ;)

Podparcie ledziowe mus!!! Predzej czy pozniej bedzie potrzebne.

Lampy adaptacyjne - zdecydowanie zmnienjaja wyglad przodu, jak dla mnie warto doplacic.

320k super, na moje potrzeby to 318i naprawde daje rade ;) xdrive mysle ze nie jest konieczny, sam zmienilem auto z xdrive na rwd i nie narzekam :)

Standardowo z asystentow masz utrzymywanie psa ruchu, informacje o znakach drogowych i hamowanie przed przeszkodami. To tez juz cos jest, w g30 trzeba bylo doplacac do tego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy wszyscy z tym comfortowym dostępem, ciężko kluczyk wcisnąć? Nie bierz tego....

.

chodzi o ciągłe grzebanie w kieszeniach..jest passe :wink: :D

 

Rozumiem, że wsadzanie kluczyka jest passe, ale klikniecie otwarcia drzwi to nie tak wiele, kluczyk dalej moze byc w kieszeni przy odpalaniu furki. Moim zdaniem sa inne potrzebniejsze rzeczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.