Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

chciałbym się zapytać czy do wymiany uszczelki pod głowicą jest potrzebne wyciągnięcie silnika ?

Opublikowano
Nie. Chyba ze masz silnik N47 i ktoś chce odrazu rozrząd wymienić.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Mechanik powiedział że trzeba silnik wyciągnąć i nie robił nigdy takiej bmw i się nie podejmie.

Muszę szukać mechanika masakra

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co w tym silniku jest takiego wyjątkowego???
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Arke, nie łam się ;) Ten silnik to nie jest prom kosmiczny i spokojnie znajdziesz chętnego mechanika :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

To nie oznacza jednoznacznie uszczelki pod głowicą.

Robiłeś test na CO2 ?

Może masz zapowietrzony układ, lub zacięty termostat.

Żywot zakończyła pompa wody.

Zacznij od diagnozy najtańszych rzeczy.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega podpowiada ,przyczyną wyrzucania plynu moze byc termostat- luknij przy jakiej temperaturze to nastepuje.

Przy uwalonym termostacie w pozycji zamknietej polowa chłodnicy jest zimna a polowa ciepla jesli masz do niej dostep to sprawdz...

Przy walnietej uszczelce węźe musza byc napuchniete zwłaszcza przy opaskach

Opublikowano

Do sprawdzenia masz:

1. Korek od zbiorniczka wyrównawczego

2. Chłodniczka spalin EGR

3. Termostat główny (mało prawdopodobne)

4. Pompa wody (mało prawdopodobne)

5. Przepustowość układu czyli drożność przewodów i głównie chłodnicy


Musisz zbadać przy jakiej temperaturze puchną węże ? po jakiej jeździe ?


Jeżeli powyższe jest ok, to masz do sprawdzenia:

1. Uszczelka pod głowicą

2. Głowica

3. Blok silnika

Czyli to wiąże się już z totalnym remontem silnika lub wymianą na inny jeżeli poniżej 4 tys zakupisz nowy motor

Opublikowano
Niestety ale stawiam na blok, bo w n47 tak się czasami dzieje. Nigdy nie słyszałem o uszczelce pod głowicą. Do wymiany uszczelki nie trzeba wyciągać silnika i tak samo do wymiany rozrządu. Sama wymiana uszczelki to praca na kilka godzin, z wymianą rozrządu, to jeden dzień.
Opublikowano

Witam,w poniedziałek mechanik zabiera bmw coś w przyszłym tygodniu będzie wiadomo na co choruje.

Dzięki za podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.