Skocz do zawartości

Bmw f10 535d Błąd Napędu


skoczek239

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem BMW f10 535d 220kw 313km. I mam problem :( podczas jazdy wyskakuje komunikat "Napęd jedź wolno pełna moc silnika nie dostepna" po chwili komunikat gaśnie a w statusie pojazdu zero błędów. Auto nie traci na mocy i nic się z nim nie dzieje. Czy ktoś przerabial taki temat jeśli tak to proszę o odpowiedź co może być przyczyną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy to tyle że jest jakaś usterka w silniku i należy podłączyć pod komputer i odczytać błędy, bo z pewnością powinny być zapisane jakieś. Nie ma co gdybac co jest przyczyną... Na ekranie nie wskaże nic konkretnie , bo nie po to jest ta funkcja...pokaże za to oczywiście np. błąd spalonej żarówki, brak płynu spryskiwaczy itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

Bez odczytu błędów i logowania ciśnień uzyskiwanych przez turbiny nikt Ci tu nie pomoże. Wygląda mi na błąd związany właśnie z ciśnieniami. Układ doładowania w 535d jest dosyć trudny. Musisz dokładnie przyjrzeć się parametrom pracy silnika, zapamiętanym błędom i następnie studiować tis-a. Ja na naprawę swojego psoiwecilem baaaardzo dużo czasu. To już nie są takie samochody jak 20 lat temu, że na podstawie symptomu ktoś na forum napisał włóż lewa rękę na wysokości kielicha pod dolot o jak wyczujesz zgrubienie to jebnij młotkiem w dach - gotowe.

Albo znajdź warsztat poza ASO - bo to w większości partacze - specjalizujący się w BMW... :D

Zobacz tu:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=335396

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęło się od tego samego, błąd "uszkodzony napęd- jechać do serwisu" na zimnym silniku, kilka sek i gasł, na ciepłym nie było problemu, raz wywaliło mi błąd "moduł skrętu lampy uszkodzony" a teraz po jakiś 3-4 miesiącach zaczęło się szarpanie podczas przyśpieszania i okazało się, że kochana skrzynka rozdzielcza się rozleciała :) :roll: - a błędy na kompie pokazywało z katalizatora src, czasem z ciśnienia paliwa,ale problem znikł, regeneracja reduktora i nie ma błędów z niczego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świeżo po naprawie "Błędu napędu". F10 525d, 218km. Pierwsza rzecz małe wężyki podciśnień od turbo. W realoem znajdziecie w kategorii silnik -> sterowanie podciśnieniowe turbo. Tutaj koszt naprawy zero ponieważ wężyków tych mają na metry w każdym warsztacie. Druga sprawa, poważniejsza to część "przewód powietrza doładowującego 11617810615. Tutaj w sumie też montaż w stylu "plug and play" ale rura jest droższa. W mojej była dziura jak po nożu i całe powietrze szło bokiem, nie nadaje sie do klejenia ani nic z tych rzeczy. Oczywiscie spadek mocy i stale wyskakujący błąd napędu. Jedź wolno. Udaj sie do serwisu. Nie sprawdzalem ceny tej rury, ale podobno w serwisie 700, wziąłem używkę za 170zł i śmiga jak nowe.

Sprawa wydaje sie poważna, ale okazała się dość prosta i niedroga w naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.